Версия за печат

00530-2012-0089

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Петър Илиев, главен експерт в дирекция "Интрастат", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593183, E-mail: p.iliev@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Интрастат"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Абонаментна поддръжка и развитие на информационна система за приемане и обработка на Интрастат декларации

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, ЦУ на НАП
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментна поддръжка и развитие на информационна система за приемане и обработка на Интрастат декларации, включваща: 1. Абонаментна поддръжка на приложния софтуер и базите данни (реална и тестова) на информационна система Интрастат. 2. Развитие на информационна система, в рамките на разработената функционалност, подобряване и оптимизация на приложния софтуер на система Интрастат. 3. Предаване на знания на служителите в НАП.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
147000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 070265 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 157 - 262673 от 17.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 167 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Абонаментна поддръжка и развитие на информационна система за приемане и обработка на Интрастат декларации
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.10.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Консорциум "ИНТРАСТАТ-МИ-2012", БУЛСТАТ 176380353, съгласно договор от 05.09.2012 г. за учредяване на консорциум, р-н Изгрев, бул. Драган Цанков № 36, ет.5, ап.505, Република България 1057, София, Тел.: 02 9695821, E-mail: musala@musala.com, Факс: 02 9695822

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 200000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 147000 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Консорциум „ИНТРАСТАТ-МИ-2012”, БУЛСТАТ 176380353, със седалище и адрес на управление в гр. София 1057, р-н Изгрев, бул. Драган Цанков № 36, ет.5, ап.505, се представлява от Елена Христова Маринова, упълномощена от участниците в консорциума, съгласно договор за учредяване от 05.09.2012 г., сключен между: - „МУСАЛА СОФТ” ООД, ЕИК 130231932 и - „ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ” АД, ЕИК 831641791

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2012 г.