Версия за печат

00042-2012-0020

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-14-172 от 03.12.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: Мартин Георгиев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409885, E-mail: mgeorgiev@mtitc.government.bg, Факс: 02 9409795

Място/места за контакт: дирекция "Координация на програми и проекти"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mtitc.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

добавяне на допълнителна информация


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма Транспорт 2007-2013 г. (УО на ОПТ) при подготовката на следващата Оперативна програма за периода 2014-2020 г. по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Подпомагане на подготовката на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.” Обособена позиция № 2: „Оценка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.”.

II.3) Кратко описание на поръчката

Обект на обществената поръчка е предоставянето на услуга с предмет: „Подпомагане на УО на ОПТ 2007-2013 г. при подготовката на следващата Оперативна програма за периода 2014-2020 г. по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Подпомагане на подготовката на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.” и Обособена позиция № 2: „Оценка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.”. Настоящата обществена поръчка има за цел да подпомогне Управляващия орган на Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г. при подготовката на следващата Оперативна програма в сектор „Транспорт” за програмен период 2014-2020 г. От съществено значение е да бъде разработен добре структуриран програмен документ, ориентиран към преодоляване на съществуващите слабости в българската транспортна система. На базата на изготвен социално-икономически анализ за програмен период 2014-2020 г. следва да бъдат идентифицирани основните проблемни области, които се предвижда да бъдат преодолени посредством инвестициите в следващата програма в сектор „Транспорт”. SWOT анализът следва да бъде изготвен на базата на основните изводи и констатации от социално-икономическия анализ на оперативната програма за периода 2014-2020 г. и да бъде използван като основа за формулиране на стратегията на оперативната програма и за извеждане на нейните цели и приоритети. С оглед осигуряване на подкрепата от фондовете на ЕС за програмен период 2014-2020 г., заложените цели и приоритети в програмата следва да съответстват на политиките на ЕС в областта на транспорта и околната среда, да осигуряват правилно прилагане на хоризонталните принципи на ЕС и интеграция на екологичните аспекти за постигане на устойчиво развитие на транспортната система. В програмата следва да се включи описание на механизма за приоритизация и подбор на операциите, списък с избраните операции с индикативни бюджети и срокове за реализация през програмния период, както и кратко описание на операциите и техния принос за осигуряване на интегриран подход на инвестициите. В процеса на подбор на операциите по видове транспорт, е необходимо да се извърши и анализ на проектната им готовност. Финансовият план на програмата следва да включва информация за размера на общия финансов бюджетен кредит за всеки от фондовете, както и размера на общия финансов бюджетен кредит на подкрепата от фондовете и националното съфинансиране за всяка приоритетна ос. Съществуващата система за отчитане на индикаторите по ОП „Транспорт” 2007-2013 г. следва да бъде анализирана и на базата на този анализ трябва да бъдат изработени подходящи програмни индикатори за програмния период 2014-2020 г. Заложените в следващата програма индикатори следва да бъдат съгласувани и с реалистични количествени целеви стойности. Необходимо е да бъдат идентифицирани механизми за ефективно и ефикасно изпълнение на програмата. Подготовката на Оперативната програма за периода 2014-2020 г. следва да бъде съобразена с изискванията на актуалните регламенти и насоки на ЕК за програмния период 2014-2020 г.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79131000, 71324000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи
Услуги по оценка на състояние

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-14-163 от 13.11.2012 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

SIMAP

Година и номер на документа:
2012-509825
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2012/S 221 - 364492 от 16.11.2012 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 42-2012-20
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

509825

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

13.11.2012 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

поле ІІІ.1.2)

Вместо:

За обособена позиция № 1: Стойността на договора, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, е окончателна и не подлежи на промяна.Плащането се извършва в лева с платежно нареждане по банковата сметка, посочена от Изпълнителя.Плащането се извършва в български лева, по банков път на части, както следва: 1. авансово плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора със ДДС – след представяне на оригинална данъчна фактура за авансово плащане и безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% от размера на авансовото плащане, която се освобождава след извършване на окончателното плащане по договора в случаите, когато Изпълнителят е поискал авансово плащане;2. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението от Възложителя на междинните доклади за дейности от 1 до 4 включително, съгласно техническата спецификация;3. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението от Възложителя на междинните доклади за дейности от 5 до 8 включително съгласно техническата спецификация;4. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението на текста на оперативната програма на национално ниво и официалното й изпращане в Европейската комисия;5. окончателно плащане – в 60-дневен срок от одобряване на заключителния доклад за извършването на услугата и представена оригинална данъчна фактура.

Да се чете:

За обособена позиция № 1: Стойността на договора, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, е окончателна и не подлежи на промяна.Плащането се извършва в лева с платежно нареждане по банковата сметка, посочена от Изпълнителя.Плащането се извършва в български лева, по банков път на части, както следва: 1. авансово плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора със ДДС – след представяне на оригинална данъчна фактура за авансово плащане и безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% от размера на авансовото плащане, която се освобождава след извършване на окончателното плащане по договора в случаите, когато Изпълнителят е поискал авансово плащане;2. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението от Възложителя на междинните доклади за дейности от 1 до 2 включително, съгласно техническата спецификация;3. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението от Възложителя на междинният доклад за дейност 3, съгласно техническата спецификация;4. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението на текста на оперативната програма на национално ниво и официалното й изпращане в Европейската комисия 5. окончателно плащане – в 60-дневен срок от одобряване на заключителния доклад за извършването на услугата и представена оригинална данъчна фактура.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

поле ІІІ.2.2) лява част

Вместо:

Доказателства за изпълнение на изискванията по т. 2.2 от раздел ІІ „Условия за участие и условия за отстраняване” от документацията за участие: 1. Счетоводен баланс, отчет за паричните потоци и отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години - 2009, 2010 и 2011 г., одобрени и заверени съгласно изискванията на националното законодателство на участника. В случай, че съгласно националното законодателство на участника финансовата година не съвпада с календарната, представените отчети следва да покриват посочените календарни години. Отчетите за 2011 г., които подлежат на независим финансов одит от регистриран одитор и към датата на подаване на офертата от участника не са заверени от регистриран одитор, следва да бъдат представени с подпис от главен счетоводител и управител/изпълнителен директор. Ако посочените финансови документи са налични чрез търговския регистър при Агенцията по вписванията, участникът може да се позове на това обостоятелство, като посочи ЕИК.2. Декларация за общия годишен оборот и за годишния оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция. 3. Списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката за съответната позиция, изпълнени през последните три години преди крайния срок за подаване на оферти включително стойностите без ДДС, датите на сключване и изпълнение, възложителите и техните координати за връзка в съответствие с посоченото в документацията за участие. Към списъка следва да бъдат приложени и препоръки за добро изпълнение от Възложителите по съответните договори.

Да се чете:

Доказателства за изпълнение на изискванията по т. 2.2 от раздел ІІ „Условия за участие и условия за отстраняване” от документацията за участие: 1. Счетоводен баланс, отчет за паричните потоци и отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години - 2009, 2010 и 2011 г., одобрени и заверени съгласно изискванията на националното законодателство на участника. В случай, че съгласно националното законодателство на участника финансовата година не съвпада с календарната, представените отчети следва да покриват посочените календарни години. Отчетите за 2011 г., които подлежат на независим финансов одит от регистриран одитор и към датата на подаване на офертата от участника не са заверени от регистриран одитор, следва да бъдат представени с подпис от главен счетоводител и управител/изпълнителен директор. Ако посочените финансови документи са налични чрез търговския регистър при Агенцията по вписванията, участникът може да се позове на това обостоятелство, като посочи ЕИК. 2. Декларация за общия оборот и за общия оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

поле ІІІ.2.2) дясна част

Вместо:

1. Годишният оборот на участника общо за последните 3 приключили финансови години - 2009, 2010 и 2011 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, трябва да е, както следва: 1.1. за обособена позиция № 1 – не по-малко от 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди) лева; 1.2. за обособена позиция № 2 – не по-малко от 600 000 (шестстотин хиляди) лева. Когато съгласно националното законодателство на участника финансовата година не съвпада с календарната, представените отчети следва да покриват посочените календарни години. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. 2. Участникът трябва да докаже реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция, общо за последните 3 години преди крайния срок за подаване на оферти в следните размери по обособени позиции както следва: 2.1. за обособена позиция № 1 – не по-малко от 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева без ДДС; 2.2. за обособена позиция № 2 – не по-малко от 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. „Услуги, сходни с предмета на поръчката” са: а) за обособена позиция № 1: изготвяне на стратегически и/или програмни документи в областта на транспорта, свързани с подготовката на мерки или дейности, предвидени за съфинансиране от Кохезионния и/или Структурните фондове на Европейския съюз и/или други финансови инструменти на ЕС. За нуждите на настоящата обществена поръчка „стратегически и/или програмни документи в областта на транспорта” са национални транспортни планове; национални секторни планове в областта на железопътния транспорт или пътищата; оперативни програми или секторни стратегии, които обхващат изграждане на транспортна инфраструктура поне на ниво NUTS 2; генерални планове на транспорта на национално ниво, обхващащи поне развитие на железопътния транспорт или пътищата. б) за обособена позиция № 2: извършване на оценки (екологични и/или предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки) на стратегически и/или програмни документи, съфинансирани от Кохезионния и/или Структурните фондове на Европейския съюз и/или други фондове на ЕС.

Да се чете:

1. Оборотът на участника общо за последните 3 приключили финансови години - 2009, 2010 и 2011 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, трябва да е, както следва: 1.1. за обособена позиция № 1 – не по-малко от 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди) лева; 1.2. за обособена позиция № 2 – не по-малко от 600 000 (шестстотин хиляди) лева. Когато съгласно националното законодателство на участника финансовата година не съвпада с календарната, представените отчети следва да покриват посочените календарни години. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. 2. Участникът трябва да докаже реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция, общо за последните 3 приключили финансови години – 2009, 2010 и 2011 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в следните размери по обособени позиции както следва: 2.1. за обособена позиция № 1 – не по-малко от 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева без ДДС; 2.2. за обособена позиция № 2 – не по-малко от 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. „Услуги, сходни с предмета на поръчката” са: а) за обособена позиция № 1: изготвяне на стратегически и/или програмни документи в областта на транспорта, свързани с подготовката на мерки или дейности, предвидени за съфинансиране от Кохезионния и/или Структурните фондове на Европейския съюз и/или други финансови инструменти на ЕС. За нуждите на настоящата обществена поръчка „стратегически и/или програмни документи в областта на транспорта” са национални транспортни планове; национални секторни планове в областта на железопътния транспорт или пътищата; оперативни програми или секторни стратегии, които обхващат изграждане на транспортна инфраструктура поне на ниво NUTS 2; генерални планове на транспорта на национално ниво, обхващащи поне развитие на железопътния транспорт или пътищата. б) за обособена позиция № 2: извършване на оценки (екологични и/или предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки) на стратегически и/или програмни документи, съфинансирани от Кохезионния и/или Структурните фондове на Европейския съюз и/или други фондове на ЕС.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

поле ІІІ.2.3) лява част

Вместо:

1. Списък на ключовите експерти и автобиографии, подписани от съответните ключови експерти. 2. Заверени от участника копия на документи, доказващи изпълнението на изискванията, посочени в съответната Техническа спецификация, по отношение на квалификация, професионален опит и образование на всеки от експертите, включени в списъка: За ръководителя и всички ключови експерти: Образованието се доказва с представяне на копие от дипломи за завършено висше образование със съответната образователна степен Квалификацията се доказва с представяне на копия от дипломи, сертификати, удостоверения и др. Общият професионален опит и специфичният професионален опит се доказват с представяне на копия от трудов/и/ договор/и/ или заповед/и/ за служебно правоотношение и/или списък на такива, от които да е видно заеманата дължонст и периода на работа. посочените в предходното изречение, следва да бъдат придружени от копия на трудови и/или служебни и/или осигурителни книжки, и/или договори за извършена работа и/или референции, кaто oт документите да е видна заеманата длъжност и периода на работа.

Да се чете:

1. Списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция, общо за последните 3 приключили финансови години – 2009, 2010 и 2011 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите без ДДС, датите на сключване и изпълнение, възложителите и техните координати за връзка в съответствие с посоченото в документацията за участие. Към списъка следва да бъдат приложени и препоръки за добро изпълнение от Възложителите по съответните договори. 2. Списък на ключовите експерти и автобиографии, подписани от съответните ключови експерти. 3. Заверени от участника копия на документи, доказващи изпълнението на изискванията, посочени в съответната Техническа спецификация, по отношение на квалификация, професионален опит и образование на всеки от експертите, включени в списъка: За ръководителя и всички ключови експерти: Образованието се доказва с представяне на копие от дипломи за завършено висше образование със съответната образователна степен. Квалификацията се доказва с представяне на копия от дипломи, сертификати, удостоверения и др. Общият професионален опит и специфичният професионален опит се доказват с представяне на копия от трудов/и/ договор/и/ или заповед/и/ за служебно правоотношение и/или списък на такива с посочване на заеманата длъжност и периода на работа. Документите по изречение първо следва да са придружени от копия на трудови и/или служебни и/или осигурителни книжки, и/или договори за извършена работа и/или референции. и/или други документи, които да доказват изпълнението на изискванията за опит.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

поле ІV.3.3.) Платими документи Последен абзац

Вместо:

Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на министерството в брой или по банков път на следната сметка:IBAN: BG42 BNBG 96613300 1248 01, BIC: BNBG BGSD, Българска народна банка, Площад „Княз Александър І” № 1, София 1000

Да се чете:

Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на министерството в брой или по банков път на следната сметка:IBAN: BG42 BNBG 96613000 1248 01, BIC: BNBG BGSD, Българска народна банка, Площад „Княз Александър І” № 1, София 1000

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

поле VІ.3) Допълнителна информация

Вместо:

За ключов експерт 2: Образователна степен „бакалавър”и/или„магистър” в областта на: екологията или инженерните науки или стопанските науки или икономиката или мениджмънта. Основен професионален опит:Минимум 5 години опит в изготвянето на оценки за въздействието върху околната среда и/или стратегически екологични оценки. Специфичен професионален опит: Минимум 2 години опит в изготвянето на оценки на въздействието върху околната среда (ОВОС) за инвестиционни инфраструктурни проекти и/или екологични оценки/стратегически екологични оценки (ЕО) на инвестиционни програми в областта на транспортната инфраструктура.Ключов експерт 3: Образователна степен „бакалавър” и/или„магистър” в областта на: екологията или инженерните науки или стопанските науки или икономиката или мениджмънта. Основен професионален опит: Минимум 4 години опит в изготвянето на оценки за съвместимост на планове или програми или проекти или инвестиционни предложения.Специфичен професионален опит:Минимум 2 години опит в изготвянето на оценки за съвместимост на проекти или планове или програми за транспортна инфраструктура. За Ключови експерти 4 и 5:Образователна степен „бакалавър/магистър” – в областта на: правото или инженерните науки или стопанските науки или икономика или мениджмънта. Основен професионален опит:Минимум 5 години опит в изготвянето на предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки на програмни и/или стратегически документи. Специфичен професионален опит: Опит в изготвянето на две предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки на стратегии или програми.

Да се чете:

ПО1 КЕ5-: Експерт по наблюдение и индикатори- кв. степен „бакалавър” и/или „магистър” в една от следните области: инженерни науки или стопански науки или икономика или мениджмънт.Общ проф. опит:мин. 7 г. опит в наблюдението на изпълнението на инвестиционни програми и/или проекти в транспортния сектор и/или изработване на система от индикатори по инфраструктурни програми в транспортния сектор.Спец. проф. опит: Опит в изготвянето на индикатори по поне 2 инвестиционни програми/стратегии в транспортния сектор. по ОП2:Ключов експерт 1: Ръководител на проекта-степен „бакалавър” и/или „магистър” в областта на: екологията или инженерните науки или стопанските науки или икономиката или мениджмънта.;Основен професионален опит Минимум 5 години опит в областта на извършването на екологични и/или предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки на програмни и/или стратегически документи.Специфичен професионален опит Опит като ръководител на един успешно приключен проект, свързан с извършването на екологични и/или предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки на програмни и/или стратегически документи.КЕ2-Експерти по екологични оценки-степен „бакалавър” и/или „магистър” в областта на: екологията или инженерните науки или стопанските науки или икономиката или мениджмънта.Основен професионален опит:Минимум 5 години опит в изготвянето на оценки за въздействието върху околната среда и/или стратегически екологични оценки.Специфичен професионален опит:мин. 2 години опит в изготвянето на оценки на въздействието върху околната среда (ОВОС) за инвестиционни инфраструктурни проекти и/или екологични оценки/стратегически екологични оценки (ЕО) на инвестиционни програми в областта на транспортната инфраструктура.КЕ3: Експерт по оценка за съвместимост-степен „бакалавър” и/или „магистър” в областта на: екологията или инженерните науки или стопанските науки или икономиката или мениджмънта. Основен професионален опит:мин. 4 години опит в изготвянето на оценки за съвместимост на планове или програми или проекти или инвестиционни предложения. Специфичен професионален опит:Минимум 2 години опит в изготвянето на оценки за съвместимост на проекти или планове или програми за транспортна инфраструктура.КЕ4 и КЕ5: Експерти по предварителна оценка-кв. степен „бакалавър“ и/или магистър” в областта на: правото или инженерните науки или стопанските науки или икономиката или мениджмънта. Основен професионален опит:мин. 5 години опит в изготвянето на предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки на програмни и/или стратегически документи. Специфичен професионален опит:Опит в изготвянето на две предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки на стратегии или програми.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

поле ІV.2.1.)

Вместо:

Критерии Тежест 1. Техническо предложение - 40 2. Ценово предложение - 60

Да се чете:

Критерии Тежест 1.Техническо предложение (К) 40 2.Подпоказател К1-Общ подход при организация на работата 20 3.Подпоказател К2-Предложен подход при осъществяване на всяка една от ключовите дейности от техническата спецификация 20 4.Подпоказател К2.1 - Описание на обхвата на очакваните резултати от изпълнението на всяка една от ключовите дейности от техническата спецификация по обособената позиция, за която се подава оферта 10 5. Подпоказател К2.2 - Предложение за допълващи поддейности за реализацията на ключовите дейности, посочени в техническата спецификация по обособената позиция, за която се подава оферта 10 6. Ценово предложение 60

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
18/12/2012 17:30
Да се чете:
11/01/2013 17:30
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

поле ІІІ.2.3) дясна част

Да се чете:

1.Участникът следва да има изпълнен не по-малко от 1 дог. за услуги, сходен с предмета на поръчката за последните 3 прикл. фин. години (2009, 2010,2011). Обстоятелството се доказва със списък на дог. за услуги, сходни с предмета на поръчката . За всеки дог., посочен от участника в списъка се прилага референциия от възложител с посочена цена на изпълнения дог. В случай, че в референцията не се съдържа стойност на изпълнения дог., участникът може да представи в допълнение на референцията копие от изпълнения дог., от който да е видна неговата стойност или приемо.-предав. протокол, от който да е видна стойността на изпъления дог. и, че дейностите по дог. са приети от възложителя.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. 2. по ОП1:КЕ1:Ръковод. на проекта: кв. степен „бакалавър” и/или „магистър” в 1 от следните области: инженерни науки или стопански науки или икономика или мениджмънт. Общ проф. опит:мин 7 г. опит в областта на транспортната политика и/или транспортното планиране.За целите на настоящата документация „транспортна политика” е процес на разработване на целите и приоритетите в транспорт. сектор и формулиране на мерки за постигането им, посредством подготовката на стратегии, програми и насоки за развитие. „Транспортно планиране” е процес на разработване на конкретни план/планове за действие с цел осигуряване на ефективна координация м/у набелязаните цели в транспортния сектор и еобходимите ресурси за постигането им.Специфичен професионален опит:Опит като ръководител на екип/проект, в най-малко 2 успешно приключени проекта в областта на транспортната политика и/или транспортното планиране; КЕ 2:Експерт по планиране на пътния (вкл. автомагистрали) транспорт-кв. степен „бакалавър” и/или „магистър” в 1 от следните области: инженерни науки или стопански науки или икономика или мениджмънт.Общ професионален опит:Мин. 7 г. опит в планиране на пътния (вкл. автомагистрали) транспорт. За целите на настоящата документация „планиране на пътния транспорт“ е осигуряване на координация между набелязаните цели в пътния сектор и ресурсите за постигането им, посредством подготовката на конкретен план/планове за действие.Специфичен професионален опит:Мин. 3 г. опит в изготвяне и/или прегледа на прединвестиционни проучвания и/или анализи, свързани с пътния транспорт (вкл. автомагистрали);КЕ3-Експерт по планиране на ж.п транспорт- кв. степен „бакалавър” и/или „магистър” в 1 от следните области: инженерни науки или стопански науки или икономика или мениджмънт.Общ професионален опит:мин. 7 г.опит в планиране на железопътния транспорт. За целите на настоящата документация планиране на ж.п транспорт е осигуряване на координация между набелязаните цели в ж.п сектор и ресурсите за постигането им, посредством подготовката на конкретен план/планове за действие.Спец. професионален опит:мин.3 г. опит в изготвяне и/или преглед на прединвестиционни проучвания и/или анализи, свързани с железопътния транспорт;КЕ4-Експерт по формулиране на стратегии- кв. степен „бакалавър” и/или „магистър” в 1 от следните области: инженерни науки или стопански науки или икономика или мениджмънт.Общ професионален опит: Мин. 7 години опит в изготвянето на стратегически документи, имащи отношение към транспортния сектор. За целите на настоящата документация „стратегически документи (стратегии, програми, планове, насоки и др.)“ са документи, определящи целите, приоритетите, мерките и дейностите за реализацията на избраната политика и средствата/ресурсите за постигането им. Спец. проф. опит:Опит в изготвянето на програми и/или стратегии и/или анализи на програми и/или стратегии или други стратегически документи, имащи отношение към транспортния сектор – мин. 2 изготвени програмни и/или стратегически документа и/или мин. 2 анализа на програми и/или стратегии или други стратегически документи в областта на транспорта.;продължение в поле VI.3.Допълнителна информация.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@coc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

03.12.2012 г. 


Възложител

Трите имена: Ивайло Ангелов Московски
Длъжност: Министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията