Версия за печат

03354-2012-0001

BG-Смядово: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СОУ "Св.Св. Кирил и Методий", ул. "Черноризец Храбър" № 16, За: Марияна Йорданова, България 9820, Смядово, Тел.: 05351 2090, E-mail: sou_smiadovo@abv.bg

Място/места за контакт: Директор
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на готова храна и закуска за учениците на СОУ ”Св. св. Кирил и Методий”, гр. Смядово”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: СОУ "Св.Св. Кирил и Методий", ул. "Черноризец Храбър" № 16
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на закуска за 200 ученика от 1 до 4 клас всеки учебен ден. Посоченият брой ученици е ориентировъчен, като точното количество закуски, които следва да се доставят, ще се определят според реалното присъствие на учениците на учебните занимания в писмена заявка от възложителя до изпълнителя по договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15894400

Описание:

Лека закуска

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5443.33 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 497079 от 27.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на закуска”
V.1) Дата на сключване договора
28.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Анна маркет” ЕООД, ЕИК 200139525, УЛ.БЕЛАСИЦА № 5 Вх.Б Ет.5 Ап.37, България 9820, ГР.СМЯДОВО, Тел.: 0898 410947

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5916 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5443.33 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Предметът на поръчката се осъществява по силата на проект: „BG051PO001-3.1.06„Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор