02825-2012-0002
Технически редакции | ||
30.11.2012 17:00 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
30.11.2012 17:00 ч. : | 30/11/2012 16:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.11.2012 17:00 ч. : | 30/11/2012 16:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.11.2012 17:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Център за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност, площад "Света Неделя" № 6, За: Евдокия Ангелова, България 1000, София, Тел.: 02 9401455, E-mail: e.angelova@government.bg, Факс: 02 9899033
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.borkor.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.borkor.government.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществен ред и сигурност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Извършване на консултатнски услуги и изготвяне на концепции за адаптиране на стандартния немски V-modell XT, разработен във ФРГ къв експертните концепции БОРКОР, предназначени за ЦППКОП.
Извършване на консултатнски услуги и изготвяне на концепции за адаптиране на стандартния немски V-modell XT, разработен във ФРГ къв експертните концепции БОРКОР, предназначени за ЦППКОП. Извършване на услуги по обучение на персонала на ЦППКОП.
72242000, 72244000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Марко Курман, Митервег № 2, ФРГ 85748, Гархинг, Тел.: 01 498928917386, E-mail: kuhrmann@in.tum.de
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.11.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
В хода по въвеждането в действие и прилагането на Комплексния модел „БОРКОР“ като съществен компонент от „Националната стратегия за превенция и противодеиствие на корупцията и организираната престъпност” на Министерски съвет от 2009г., както и с оглед поетите от правителството ни ангажименти към Европейския съюз, ЦППКОП през м.март 2012г.предприе изпълнението на задачите, поставени от действащия „Офис-проектен мениджмънт“ за което с Решение №1/27.04.2012г. при взети специални мерки за сигурност беше стартирана, проведена и приключена специална обществена поръчка с предмет-адаптиране на правителствения ФРГ стандарт(V-Modell XT®) в ЦППКОП. Процедурата завърши със сключване и изпълнение на договор за изработка, с изготвянето на модели за бизнес процеси в ЦППКОП, както и с изготвянето на прототип-концепция за адаптирането на немския стандарт към експертните концепции „БОРКОР“, изготвена беше и придружаваща документация. Постъпилите в ЦППКОП резултати обаче, в ключов за проекта момент, се оказаха негодни в преобладаващата си част за влагане в практическата дейност на Центъра. Така очерталата се ситуация се оказа събитие от извънреден характер, включващо обстоятелства които не беше възможно да предвидя и предотвратя, въпреки полагането на дължима грижа, тъй като се проявиха извън моята воля, поради виновното, непълно и некачествено изпълнение допуснато от изпълнителя по договор №8.22.05.2012г. Негодните за практическо прилагане резултати обосноваха развалянето на този договор за изработка, което постанових с Решение от 22.08.2012г. изготвено на основание чл.265 ал.2 от ЗЗД. Посочените негативни резултати причиниха преки вреди за ЦППКОП, разстроиха и забавиха съществено графиците по реализацията на действащия„Офис-проектен мениджмънт“. Възникна сериозният риск породен от забавяне на дейности и от неспазването на заложените от ръководния орган срокове-м.декември 2012г., от поставянето в опасност изпълнението на основната задача възложена ни от Консултативен съвет към МС, ръководещ ЦППКОП, по реализацията на Комплексен модел „БОРКОР“, практически в неговата най-важна част. Така възникна необходимост от предприемането на неотложни действия, изискващи нова организация и нов старт на обществена поръчка. Оказа се невъзможно възлагането на нова специална обществена поръчка, с прилагане мерки за сигурност, поради промяната на чл.3 ал.2 от ЗОП, също внезапна и непредвидима за възложителя, което определя предмета на подобна поръчка като чувствителна информация. В случая дори обикновената публична процедура по Глава осем”а” от ЗОП, би могла да се окаже неподходяща, с непредвидими последици относно същността на проекта „БОРКОР”. Наред с изложеното по-горе е необходимо да се съобразят изключителния държавен и обществен интерес, изискващи срочно изпълнение на планираните в ЦППКОП задачи, специфични за реализиране в България; да се отчетат очевидните затруднения при откриването на възможни изпълнители на иновацията, както и за адаптирането на немския стандарт към българските условия с оглед технологичните изисквания на експертните концепции „БОРКОР“. Изложените обстоятелства същевременно изискват допълнително гарантиране на срочно и точно изпълнение на правителствената програма, налагат търсене на най-подходящ партньор за адаптацията на немския стандарт в българския проект, изпълнител с безспорна професионална компетенция, познания, опит и комплексен подход.