Версия за печат

00325-2011-0043

BG-Пловдив: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Проф. д-р Карен Джамбазов, д.м.; Рангел Христозов, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602849, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на Интегрирана болнична информационна система (ИБИС) за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, гр. Пловдив”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, гр. Пловдив, База 1 – бул. Васил Априлов №15А и База 2 – бул. Пещерско шосе №66.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Изграждане на Интегрирана болнична информационна система (ИБИС) за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, гр. Пловдив”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
400000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Финансова оценка = Ф1 - Предлагана цена за изпълнение на доставката и внедряването софтуера на ИБИС. Относителна тежест в КО – 18% + Ф2 - Предлагана цена за предоставяне на лицензии за използването на софтуера годишно от 400 работни места в рамките на 5 години + Предлагана цена за извънгаранционно поддържане на ИБИС в рамките на 5 години от датата на изтичане на гаранционния срок. Относителна тежест в КО – 24% + Ф3 - Предлагана цена за конфигурацията на сървъра на ИБИС. Относителна тежест в КО – 4% + Ф4 - Предлагана средна цена за доставка на 1 бр. работна станция (компютърна конфигурация с включена операционна система) и изграждане на 100 лин. метра мрежа (окабеляване). Относителна тежест в КО – 4%; тежест: 50
Показател: Техническа оценка = Т1 - Ефективност на гаранционната и следгаранционна поддръжка. Относителна тежест в КО – 10% + Т2 - Описание на рисковете при изпълнение на поръчката и политика за тяхното минимизиране и избягване – за постигне на своевременно внедряване и обучение на персонала и минимални ангажименти от страна на възложителя при изграждане на ИБИС. Относителна тежест в КО – 10% + Т3 - Гъвкавост на системата, свързана с промени в базата данни и архитектурата й, при наличие на нормативни промени (медицински и административни). Относителна тежест в КО – 10% + Т4 - Оценка при демонстрация на ИБИС представена от участника в друга база – лечебно заведение в реални условия. Относителна тежест в КО – 15% + Т5 – Наличие на Система за информационна сигурност при участника – ISO 27001 или екв. и Система за управление на здравословните и безопасни условия на труд при участника – OHSAS 18001 или екв. Относителна тежест в КО – 5%; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 453843 от 14.10.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-170-12 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Приготвяне и ежедневна доставка на храна по определени диети за пациентите на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД гр. Пловдив“.
V.1) Дата на сключване договора
26.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД „ПЪЛДИН БИС КОНСОРЦИУМ”, Булстат 176206819, ул. „Академик Георги Бончев” бл.8, ет.2, стая 222, Република България 1113, София, Тел.: 02 9796325, E-mail: gammaconsult@gammaconsult.com, Факс: 02 9796320

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 400000 BGN с ДДС 20%
В Брой години 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор