Версия за печат

00118-2012-0014

BG-Сливен: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СЛИВЕН, бул. "Цар Освободител" № 1, За: инж. Румен Стоилов - заместник кмет, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611232, E-mail: tenders@sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: инж. Румен Стоилов - заместник кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособени позиции на проекти: Обособена позиция 1: BG161PO001/1.1-09/2010/007 „Интегриран проект за подобряване на образователната инфраструктура на Община Сливен чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност”; Обособена позиция 2: BG161PO001/1.4-04/2009/006 „Възстановяване на път, общинска собственост, до историческата крепост „Туида”; Обособена позиция 3: BG161PO001/1.4.-5/2009/022 „Интегриран проект за подобряване на парк „Юнак” в гр. Сливен”; Обособена позиция 4: BG161PO001/1.4-06/2010/005 „Корекция на р. Дюлева в гр. Сливен, I-ви етап”; Обособена позиция 5: ВG161PO001/1.4-07/2010/022 „Изготвяне на интегриран план за градско възстановяване и развитие на град Сливен като център на агломерационен ареал”; Обособена позиция 6: BG161РО001/3.1-03/2010/028 „Пътуване през времето, във времето и с времето - интегриран проект за развитие на природни, културни и исторически атракции и туристическа инфраструктура в Сливен”; Обособена позиция 7: BG161РО001/1.1-12/2011/026 „Деинституционализация на деца в риск посредством изграждане на центрове за настаняване от семеен тип на деца в риск в Община Сливен”, финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на независим одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособени позиции 1, 2, 3 , 4, 5, 6 и 7 на проекти, финансирани по ОП "Регионално развитие". Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проектите. Проследяване ефективното прилагане от страна на Бенефициента – Община Сливен на правилата на ОПРР. Изготвяне на одиторски доклади, съдържащи констатации и евентуални препоръки към управлението на проектите.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
81880 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Финансов показател; тежест: 30
Показател: Технически показател; тежест: 70
Показател: Подпоказател "Брой доклади за фактически констатации"; тежест: 40
Показател: Подпоказател "Срок за извършване на междинен одит" ; тежест: 15
Показател: Подпоказател "Срок за извършване на финален одит" ; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с решение № РД-15-1081/02.08.2012 г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 473855 от 06.03.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 493666 от 02.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 007-U-9 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособена позиция 1 на проект “Интегриран проект за подобряване на образователната инфраструктура на Община Сливен чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
30.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

" Прима Финансконсултинг" ЕООД, ЕИК 121100122, гр. София, ул. "Славянска" № 35, ет.3, ап.6, България 1000, София, Тел.: 02 9814059, E-mail: prima_finance@abv.bg, Факс: 02 9814059

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19700 BGN без ДДС
В Брой месеци 11
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 006-U-8 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособена позиция 2 на проект „Възстановяване на път, общинска собственост, до историческата крепост „Туида”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
30.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Одит Консулт 2000" ЕООД, ЕИК 130295956, гр. София, ул. "Вежен" №2, ап. 28, България 1421, София, Тел.: 02 9548848, E-mail: KONTADOR@abv.bg, Факс: 02 9548848

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5830 BGN без ДДС
В Брой месеци 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 022-U-9 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособена позиция 3 на проект „Интегриран проект за подобряване на парк „Юнак” в гр. Сливен”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
23.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Прима Финансконсултинг" ЕООД, ЕИК 121100122, гр. София,ул. "Славянска" № 35, ап.6, България 1000, София, Тел.: 02 9814059, E-mail: prima_finance@abv.bg, Факс: 02 9814059

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19800 BGN без ДДС
В Брой месеци 16
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 005-U-8 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособена позиция 4 на проект „Корекция на р. Дюлева в гр. Сливен, I-ви етап”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
30.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Одит Консулт 2000" ЕООД, ЕИК 130295956, София, ул. "Вежен" 2, ап.28, България 1421, София, Тел.: 02 9548848, E-mail: KONTADOR@abv.bg, Факс: 02 9548848

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3050 BGN без ДДС
В Брой месеци 16
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История № 022-U-7 История / Обособена позиция №:5 / Заглавие:„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособена позиция 5 на проект „Изготвяне на интегриран план за градско възстановяване и развитие на град Сливен като център на агломерационен ареал”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
30.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Одит Консулт 2000" ЕООД, ЕИК 130295956, София, ул. "Вежен" 2, ап.28, България 1421, София, Тел.: 02 9548848, E-mail: KONTADOR@abv.bg, Факс: 02 9548848

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4920 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 028-U-9 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособена позиция 6 на проект „Пътуване през времето, във времето и с времето - интегриран проект за развитие на природни, културни и исторически атракции и туристическа инфраструктура в Сливен”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
30.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Одит Консулт МД" ЕООД, ЕИК 130988017, гр. София, ул. "Чар" 2, България 1301, София, Тел.: 02 4010438, E-mail: oditmd@mail.bg, Факс: 02 9885969

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 24000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 23700 BGN без ДДС
В Брой месеци 16
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 026-U-7 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособена позиция 7 на проект „Деинституционализация на деца в риск посредством изграждане на центрове за настаняване от семеен тип на деца в риск в Община Сливен”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
30.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Одит Консулт 2000" ЕООД, ЕИК 130295956, гр. София, ул. "Вежен" 2, ап.28, България 1421, София, Тел.: 02 9548848, E-mail: KONTADOR@abv.bg, Факс: 02 9548848

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4880 BGN без ДДС
В Брой месеци 16
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проекти: “Интегриран проект за подобряване на образователната инфраструктура на Община Сливен чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност”; „Възстановяване на път, общинска собственост, до историческата крепост „Туида”; „Интегриран проект за подобряване на парк „Юнак” в гр. Сливен”; „Корекция на р. Дюлева в гр. Сливен, I-ви етап”; „Изготвяне на интегриран план за градско възстановяване и развитие на град Сливен като център на агломерационен ареал”; „Пътуване през времето, във времето и с времето - интегриран проект за развитие на природни, културни и исторически атракции и туристическа инфраструктура в Сливен”; „Деинституционализация на деца в риск посредством изграждане на центрове за настаняване от семеен тип на деца в риск в Община Сливен”, финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Сливен, Сливен 8800, бул. "Цар Освободител" 1, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611100, E-mail: tenders@sliven.bg, Факс: 044 662350

Интернет адрес/и:

URL: www.sliven.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор