Версия за печат

00646-2012-0008

BG-Първомай: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Първомай, ул. "Братя Миладинови" № 50, За: Юлиян Димитров, Р България 4270, Първомай, Тел.: 0336 62201, E-mail: obaparv@parvoai.escom.bg, Факс: 0336 63119

Място/места за контакт: Ангел Папазов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parvomai.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на консултантски услуги за извършване на: Проучване и анализ на прилаганите практики по управлението на човешките ресурси в община Първомай, както и на добри практики, прилагани в други държави от ЕС, в областта на оценката на човешките ресурси при кандидатстване за работа, въвеждане в работа, регулярно атестиране и последстващ растеж в кариерата, както и свързаните с това повишаване на мотивацията и административния капацитет и идентифициране и анализ на добри практики по УЧР в община Суфли, адаптирането им и трансфериране в община Първомай”, в изпълнение на проект 10-25-6/24.02.2012 г. с бенефициент община Първомай, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Първомай
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за „Предоставяне на консултантски услуги за извършване на: Проучване и анализ на прилаганите практики по управлението на човешките ресурси в община Първомай, както и на добри практики, прилагани в други държави от ЕС, в областта на оценката на човешките ресурси при кандидатстване за работа, въвеждане в работа, регулярно атестиране и последстващ растеж в кариерата, както и свързаните с това повишаване на мотивацията и административния капацитет и идентифициране и анализ на добри практики по УЧР в община Суфли, адаптирането им и трансфериране в община Първомай”, в изпълнение на проект 10-25-6/24.02.2012 г. с бенефициент община Първомай, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79414000

Описание:

Консултантски услуги по управление на човешки ресурси

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
79000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обосновка на участника и анализ на задачите, които трябва да се изпълнят;; тежест: 20
Показател: Подход и метод за изпълнение;; тежест: 20
Показател: Организация и управление;; тежест: 20
Показател: ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00646-2012-0008

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 494466 от 08.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 530 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Предоставяне на консултантски услуги за извършване на: Проучване и анализ на прилаганите практики по управлението на човешките ресурси в община Първомай, както и на добри практики, прилагани в други държави от ЕС, в областта на оценката на човешките ресурси при кандидатстване за работа, въвеждане в работа, регулярно атестиране и последстващ растеж в кариерата, както и свързаните с това повишаване
V.1) Дата на сключване договора
29.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум "Ейч ар авангард" ДЗЗД ЕИК 131351646, бул. "Симеоновско шосе" № 85 - З вход А ет 6 офис 14, Република България 1700, София, Тел.: 0885 850000

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 79000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

В изпълнение на проект 10-25-6/24.02.2012 г. с бенефициент община Първомай, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор