Версия за печат

00311-2012-0021

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121604974

Агенция по заетостта, бул. "Дондуков" №3, За: Пламен Видев, главен експерт, отдел "УК", България 1000, София, Тел.: 02 9265468, E-mail: PVidev@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Място/места за контакт: бул. "Дондуков" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.az.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.az.government.bg.

Електронен достъп до информация: www.az.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: насърчаване на заетостта

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Организиране и провеждане на 84 регионални и 12 специализирани трудови борси за целите на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" - проект BG051PO001-6.1.05 "Повишаване качеството на предоставяните от Агенция по заетостта услуги за гражданите и бизнеса с фокус върху уязвимите групи на пазара на труда" - "Да успеем заедно"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В предмета на поръчката са включени следните дейности: осигуряване на подходящи помещения (зали) за провеждане на регионалните и специализирани борси, осигуряване и подготовка на щандове и места за провеждане на интервюта в помещенията, при необходимост – осигуряване на транспорт за превозване на представителите на целевите групи.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

63000000

Описание:

Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 128 - 212776 от 06.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 146Б / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.11.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Гоу Ту Холидей ООД, ул. "Проф. д-р Иван Странски" №3Ж, ет.2, България 1734, София, Тел.: 02 9621884, E-mail: go2twoh@gmail.com, Факс: 02 9621884

Интернет адрес/и:

URL: http://go2holiday.bg/AboutUs.html.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 146-В / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.11.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Меркурий97 ЕООД, ул. "Отец Паисий" №48, ет.1, ап.1, България 2260, София, Тел.: 02 8310187, E-mail: rozy@mercury-bg.com, Факс: 02 9311461

Интернет адрес/и:

URL: http://www.mercury-bg.com/.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" - проект BG051PO001-6.1.05 "Повишаване качеството на предоставяните от Агенция по заетостта услуги за гражданите и бизнеса с фокус върху уязвимите групи на пазара на труда" - "Да успеем заедно"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; Срокът за обжалване на решението по чл.120, ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция по заетостта, бул. "Дондуков" №3, България 1000, София, Тел.: 02 9265468, E-mail: PVidev@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Интернет адрес/и:

URL: www.az.government.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.11.2012 г.