Версия за печат

00311-2012-0020

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по заетостта, бул. "Дондуков" №3, За: Пламен Видев, главен експерт, отед "УК", България 1000, София, Тел.: 02 9265468, E-mail: PVidev@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Място/места за контакт: бул. "Дондуков" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.az.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: насърчване на заетосттаДруго (моля пояснете): насърчване на заетостта

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на офис столове, бюра и стелажи за нуждите на Главна дирекция "Европейски фондове и международни проекти" по проектBG 0501PO001-8.1.02: „Повишаване и укрепване на административния капацитет на Агенцията по заетостта и нейните териториални поделения Дирекции „Регионална служба по заетост” и Дирекции „Бюро по труда” за управление и реализиране на приоритетни оси 1 и 2 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Централно управление на Агенция по заетостта и деветте Д "РСЗ" на Агенция по заетостта
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на 290 стола, 397 стелажа, 70 броя бюра за нуждите на Главна дирекция "Европейски фондове и международни проекти" по проект BG 0501PO001-8.1.02: „Повишаване и укрепване на административния капацитет на Агенцията по заетостта и нейните териториални поделения Дирекции „Регионална служба по заетост” и Дирекции „Бюро по труда” за управление и реализиране на приоритетни оси 1 и 2 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” Изборът на изпълнител ще се осъществи чрез провеждане на обществена поръчка – открита процедура по реда на глава V от Закона за обществените поръчки /ЗОП/, при спазване на основните принципи при възлагане на обществени поръчки, посочени в чл. 2 от ЗОП, а именно – публичност и прозрачност; свободна и лоялна конкуренция; равнопоставеност и недопускане на дискриминация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39135100

Описание:

Мебелировка
Стелажи за сортиране


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
56199.61 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 488203 от 25.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 146А / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на офис столове, бюра и стелажи за нуждите на Главна дирекция "Европейски фондове и международни проекти" по проектBG 0501PO001-8.1.02: „Повишаване и укрепване на административния капацитет на Агенцията по заетостта и нейните териториални поделения Дирекции „Регионална служба по заетост” и Дирекции „Бюро по труда” за управление и реализиране на приоритетни оси 1 и 2 на Оперативна програма
V.1) Дата на сключване договора
23.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда" ЕИК 000885099, бул. "Цариградско шосе" №139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@offiace1.bg

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 70128 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 56199.61 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проектBG 0501PO001-8.1.02: „Повишаване и укрепване на административния капацитет на Агенцията по заетостта и нейните териториални поделения Дирекции „Регионална служба по заетост” и Дирекции „Бюро по труда” за управление и реализиране на приоритетни оси 1 и 2 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция по заетостта, бул. "Дондуков" №3, България 1000, София, Тел.: 02 9265468, E-mail: PVidev@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Интернет адрес/и:

URL: www.government.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор