Версия за печат

00118-2012-0035

BG-Сливен:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД 15-1849 от 29.11.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1, За: инж. Иван Манчев, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611376, E-mail: tenders@sliven.bg, Факс: 044 663054

Място/места за контакт: Община Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sliven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Изграждане на три центъра за настаняване от семеен тип за деца в риск в Община Сливен във връзка с изпълнението на Договор за БФП BG161РО001/1.1-12/2011/026, финансиран от Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 – 2013, с три обособени позиции

II.3) Кратко описание на поръчката

Изграждане на три центъра за настаняване от семеен тип за деца в риск в Община Сливен във връзка с изпълнението на Договор за БФП BG161РО001/1.1-12/2011/026, финансиран от Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 – 2013, с три обособени позиции както следва: Обособена позиция/Лот 1: Изграждане на Център за настаняване от семеен тип „Дружба” Обособена позиция/Лот 2: Изграждане на Център за настаняване от семеен тип „Ново село” Обособена позиция/Лот 3: Изграждане на Център за настаняване от семеен тип „Сини камъни”

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД 15- 1735 от 15.11.2012 г. 
Година и номер на документа:
2012-509157
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 118-2012-35
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

15.11.2012 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.2)Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Вместо:

Плащанията ще се извършват със средства от общинския бюджет.

Да се чете:

Плащанията ще се извършват от целева субсидия от Републиканския бюджет за капиталови разходи.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
V.9) Друга допълнителна информация:

В документацията, в приложение №1, "Списък на документите, съдържащи се в офертата", позиция 15 (Документ за закупена документация) се заличава.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

29.11.2012 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Кольо Йорданов Милев
Длъжност: Кмет