Версия за печат

00490-2012-0013

BG-Пловдив: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

oбщина Марица - област Пловдив, бул. "Марица" № 57А, За: Георги Марков, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 907824, E-mail: poos.gm@abv.bg, Факс: 032 951934

Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиционни технологии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://maritsa.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://maritsa.bg/staticpages/show/9.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект "Подобряване на енергийната ефективност и модернизиране на образователната инфраструктура в община "Марица", договор № BG161PO001/1.1-09/2010/012 от 13.12.2010 г. по Оперативна програма "Регионално развитие" (2007-2013)"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Марица, област Пловдив.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект "Подобряване на енергийната ефективност и модернизиране на образователната инфраструктура в община "Марица", договор № BG161PO001/1.1-09/2010/012 от 13.12.2010 г. по Оперативна програма "Регионално развитие" (2007-2013)", включващ: 1. Експертна оценка за осъществяването на дейностите по проекта, по отношение на това дали същите са реализирани съобразно следните принципи на добро финансово управление, а именно: икономичност и ефективност; 2. Проверка за установяване на съответствие между отчетените от страна на бенефициента разходи по дейностите, предмет на одобреното проектно предложение, и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган; 3. Проверка за установяване на съответствие между разходите за възстановяване, заявени от бенефициента, и тези, посочени в отчетните записи и разходно-оправдателните документи; 4. Експертна оценка във връзка с ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите, вкл. отчитането на разходите при изпълнението им, предмет на проектното предложение от страна на бенефициента; 5. Експертна оценка по отношение на ефективното прилагане от страна на бенефициента на правилата, определени от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на ОП; 6.Експертна оценка за съответствието между декларираните в разходно-оправдателните документи разходи и дейности, заложени в одобрения проект; 7. Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходно-оправдателните документи на бенефициента и за съответствие им с изискванията на Закона за счетоводство и приложимите подзаконови нормативни актове; 8. Проследяване на реалното извършване на дейностите и разходите от страна на бенефициента; 9. Проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от бенефициента, както и съхраняване на проектната документация съгласно изискванията; 10. Регулярно проследяване на извършените междинни плащания по проекта; 11. Предоставяне на текущи консултации и проверки за съответствие при оформянето на първичната счетоводна документация, методология и политики; 12. Изразяване на независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта в съответствие с националните и международните одиторски стандарти; 13. Осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на всички правила за изпълнение на дейности и отчитане на разходи по проекта; 14. Изготвяне на междинни доклади за резултатите от извършените проверки, които съдържат констатации и евентуални препоръки към ръководителя на проекта, както и изготвянето на окончателен одитен доклад.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8125.4 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 488753 от 28.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-184 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Подобряване на енергийната ефективност и модернизиране на образователната инфраструктура в община „Марица”, договор № BG161PO001/1.1-09/2010/012 от 13.12.2010 г. по Оперативна програма „Регионално развитие” ( 2007-2013 )”
V.1) Дата на сключване договора
22.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ДИ ЕФ КЕЙ АНДА КОНСУЛТИНГ” ООД, ЕИК 175156434, гр. София, р-н “Красно село” бул. БЪЛГАРИЯ 60, вх.Г, ет.2, ап.14, България 1000, гр.София, Тел.: 02 8590122

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8125.4 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Договорът за възлагане на обществената поръчка се сключва в изпълнение на проект "Подобряване на енергийната ефективност и модернизиране на образователната инфраструктура в община "Марица", финансиран по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010 "Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура в градските агломерации", договор № BG161PO001/1.1-09/2010/012 от 13.12.2010 г. по Оперативна програма "Регионално развитие" (2007-2013).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор