Версия за печат

00010-2011-0021

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

СБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация, обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица и извършване на гаранционна поддръжка на доставените медицински изделия (медицинско оборудване), както и извършване на периодични доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, необходими за регулярната работа с доставеното медицинско оборудване за нуждите на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Доставка: сградата на СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, бул. “Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад; Услугите по монтажа/ инсталирането, пускането в експлоатация на медицинските изделия /медицинско оборудване/ и провеждане на обучението на персонала и извършването на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок - “Клинична лаборатория” при СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД;
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Обособена позиция № 1 – Доставка, монтаж/ инсталиране, пускане в експлоатация и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с напълно автоматизиран хематологичен анализатор, с възможност за измерване и диференциране на 6 левкоцитни популации: (лимфоцити, моноцити, неутрофили, еозинофили, базофили и незрели гранулоцити) и извършване на гаранционната му поддръжка за нуждите на “Клинична лаборатория” на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, както и извършване на периодични доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, необходими за регулярната работа с хематологичния анализатор за срок от 12 месеца или до провеждането на открита процедура за доставка на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, за нуждите на Клинична лаборатория през 2012 г.; 2. Обособена позиция № 2 – Доставка, монтаж/ инсталиране, пускане в експлоатация и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с интегрирана система състояща се от биохимичен и имунологичен модул за едновременни изследвания от една епруветка, и с универсален статив за проби за двата модула, и извършване на гаранционната й поддръжка за нуждите на “Клинична лаборатория” на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, както и извършване на периодични доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, необходими за регулярната работа с интегрираната система за срок от 12 месеца или до провеждането на открита процедура за доставка на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, за нуждите на Клинична лаборатория през 2012 г.;

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33124000, 33127000

Описание:

Медицинско оборудване
Оборудване и материали за диагностика и радиодиагностика
Оборудване за имунологичен анализ

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
751789.71 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 32 - 052775 от 16.02.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 211 - 344538 от 03.11.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД-25-472 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка, монтаж/ инсталиране, пускане в експлоатация и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с интегрирана система състояща се от биохимичен и имунологичен модул за едновременни изследвания от една епруветка, и с универсален статив за проби за двата модула, и извършване на гаранционната й поддръжка за нуждите на “Клинична лаборатория” на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД ЕИК 103267194, р-н Изгрев, ул. «Лъчезар Станчев» №5 Софарма Бизнес Тауърс, сграда А, ет.12, БЪЛГАРИЯ 1756, София, Тел.: 02 8133660, Факс: 02 8133666

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 751789.71 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът се прекратява с изтичане на гаранционния срок на медицинското оборудване– 12 месеца, считано от датата на подписване на протокола за монтиране/инсталиране и пускане в експлоатация и/или до провеждането на открита процедура за доставка на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, за нуждите на Клинична лаборатория през 2013г.;

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ