Версия за печат

00151-2012-0023

BG-Троян: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Троян, пл. "Възраждане" №1, За: инж. Татяна Марковска, Република България 5600, Троян, Тел.: 0670 68005, E-mail: mayor@troyan.bg, Факс: 0670 68005

Място/места за контакт: Община Троян

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.troyan.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Дейности за информация и публичност по проект „Ефективност и качество за добро управление”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Троян
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни срещу заплащане дейностите включени в обществената поръчка с предмет: " Дейности за информация и публичност по проект "Ефективност и качество за добро управление", осъществяван с безвъзмездната финансова подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд, съгласно Техническата спецификация и описанието на обекта на обществената поръчка, Техническото и Ценово предложение на Изпълнителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 22462000, 22120000, 79952000, 79341400

Описание:

Рекламни услуги
Рекламни печатни материали
Публикации
Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги, свързани с рекламни кампании


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
13333 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 491672 от 18.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
26.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Персонал Консулт-Ганчо Попов" 040188503, кв. "Овча Купел", ул. "Драгоман" №16, Република България 1000, София, Тел.: 02 931220

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20750 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 13333 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Ефективност и качество за добро управление” , реализиран с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор