Версия за печат

00283-2012-0018

BG-Банско: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, площад "Никола Вапцаров" №: 1, За: Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Поддържане и снегопочистване на четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Банско”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „ Поддържане и снегопочистване на четвъртокласни пътища: с. Места – с. Гостун; с. Места – с. Филипово – с. Осеново; с. Места – с. Обидим; с. Места – с. Кремен; Обособена позиция 2: „Поддържане и снегопочистване на четвъртокласен път Банско – хижа Вихрен;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: община Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Поддържане и снегопочистване на четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Банско”, с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „ Поддържане и снегопочистване на четвъртокласни пътища: с. Места – с. Гостун; с. Места – с. Филипово – с. Осеново; с. Места – с. Обидим; с. Места – с. Кремен;” Обособена позиция 2: „Поддържане и снегопочистване на четвъртокласен път Банско - Шилигарника ”;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Поддържане и снегопочистване на четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Банско”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „ Поддържане и снегопочистване на четвъртокласни пътища: с. Места – с. Гостун; с. Места – с. Филипово – с. Осеново; с. Места – с. Обидим; с. Места – с. Кремен; Обособена позиция 2: „Поддържане и снегопочистване на четвъртокласен път Банско – хижа Вихрен; Дейностите включени в обхвата на настоящата обществена поръчка са описани в Техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
72416 BGN
ІІ.2.2) Опции

Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2013 г. като активни периоди на почистване са от 01.01.2013г. до 31.03.2013 г. и от 15.11.2013 г. до 31.12.2013 г. Срокът на изпълнение започва да тече от датата на влизане в сила на договора между община Банско и избрания изпълнител на настоящата обществена поръчка.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер:За обособена позиция 1: 524 лв. (петстотин двадесет и четири лева); За обособена позиция 2: 200 лв. (двеста лева). Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско:IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в открита процедура, об. позиция...".Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът е обединение и представя гаранц. за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задълж. от участника, а не от отделен член на обединението. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва:на отстранените участници в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за общ. поръчка;на останалите класирани участници в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка:а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти;б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за общ. поръчка;в) в случаите по буква „а” и „б”, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.Гаранц. за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.Гаранц. за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП, об. позиция...”;Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Банско и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на обекта. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършна веднъж месечно, с преводно нареждане по банков път в лева, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, посочена в договора. Издаването на фактура за изтеклия календарен месец ще се извършва до 10-то число на месеца, следващ отчетния, обхващащ периода 1-30/31 число на предходния месец и след представяне на протокол за извършената работа или направена доставка от Изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Настоящата открита процедура е за възл. на общ. поръчка, при която всички заинтерeсовани лица могат да подадат оферта. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физ. или юрид. лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в ЗОП и предварително обявените от Възложит. условия и указания, посочени в документацията за участие. Представят се: 1). Удостов. за акт. състояние и док. за регистр. или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР – за българско юрид. лице, документ за рег. на чужд. лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физ. лице – копие от документ за самоличност.Ако участникът е обединение, което не е юрид. лице следва да приложи нот. зав. учр. акт (споразум.) на обединението. Физ. лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юрид. лица, включени в състава на обединения, представят удостов за акт. състояние или ЕИК (за юридическо лице) или документ за рег. на чуждестранно лице съобразно националното му законод., в офиц. превод.2).Списък на док., съдържащи се в офертата, подписан от участника - по обр.;3). Адм. сведения за участника - по обр. ;4). Декл., че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката-по обр.; 5). Декл., че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката-по обр.;6).Декл. за приемане на условията в проекта на договора - по обр.;7). Декл. за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2 и5 от ЗОП;по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т.1,3 и 4 от ЗОП; по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - по обр.;8). Документ за регистр. по ЗДДС - зав. копие;9). Доказателства за иконом. и фин. състояние на участника, и техническите възможности - справка за оборота за последните 3 календарни години - по обр.; списък на основните договори , изпълнени от участника през последните 3 години - по обр.; списък на техническия състав от правоспособни физически лица на участника, ангажиран за изпълнението на общ. поръчка - по обр.;декл. за техническо оборудване - по обр.; копие от документ за собственост или копие от сключен договор за наем на базата; 11).Декл. за участие на подизпълнител - по обр.; 12).Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процед. като такъв - по обр.;13).Декл. за оглед на обекта - по обр.;14).Декларация от членовете на обединението (в случай, че има такова) за отговорност и разположение - по обр.;15).Декл. за спазването на изискването за мин. цена на труда- по обр.;16).Документ за закупена тръжна документация - ориг. или зав. копие; 17).Документ за внесена гаранция за участие – ориг. на вносната бележка или ориг. на банковата гаранц. за участие; 18).Техн. предложение за изпълнение на поръчката - по обр.;19). Ценово предложение; 20).Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация). Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал.2 във връзка с чл.56, ал.1, т.1, т.4, т.5, т.6 и т.11 от ЗОП; Миним. изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.Когато участникът е обединение, което не е юрид. лице, документите по чл. 56, ал.1, т.1 и т.6 от ЗОП се представят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал.1, т.4 и т.5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т.6 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка за оборота за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2009, 2010 и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има оборот, общо за последните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.) в размер не по-малко от: oОбособена позиция 1: 100 000 лв. (сто хиляди лева) без ДДС; oОбособена позиция 2: 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС; В случай, че участник, кандидатства за цялата поръчка, т. е. и за двете обособени позиции, трябва да има оборот за последните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.) в размер не по - малко от 150 000 лв. (сто и петдесет хиляди лева) без ДДС; Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори, изпълнени от участника през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително стойностите, датите и получателите - в края на списъка участникът посочва договорите с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. За договорите, посочени от участника като договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка задължително се представят и Препоръки (Референции) за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка. В препоръките задължително трябва да са посочени: датата и мястото на изпълнение, наименование и стойност на обекта, както и дали договора е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания – представя се заверено от участника копие. 2.Декларация за наличната механизация – собствена или наета, към която се прилагат документи за собственост или сключени договори за наемане на механизацията (когато е приложимо); 3.Списък на техническите лица. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, копие на документи за правоспособност за управление на съответната техника; 4.Копие от документ за собственост или копие от сключен договор за наем на базата;;
Минимални изисквания: 1.През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил договор/и с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, които да са на обща стойност не по-малка от: oОбособена позиция 1: 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС; oОбособена позиция 2: 20 000 лв. (двадесет хиляди лева) без ДДС; Договорите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от кандидата. Забележка* В случай, че участник, кандидатства за цялата поръчка, т. е. и за двете обособени позиции, трябва да е изпълнил договор/и с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, които да са на обща стойност не по-малко от сбора на стойностите на изпълнени обекти за обособена позиция 1 и обособена позиция 2, т.е. в размер не по-малък от 70 000 (седемдесет хиляди лева) лева без ДДС. 2.Участникът трябва да разполага със собствена или наета механизация, с която да се изпълнява поддържането и снегопочистването. 3.Участникът трябва да разполага с необходимите технически лица за изпълнение на поръчката; 4. Участникът трябва да разполага с база за съхранение на техника, пясък и луга или да има сключен договор за наем с такава база. Участникът трябва да посочи точното местонахождение на базата. ; При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.12.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 5.00 лв. без ДДС или 6.00лв. с ДДС;Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината:IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, Общинска Банка - "Фронт офис", партерния етаж на сградата, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.12.2012 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.12.2012 г.  Час: 15:00
Място

община Банско, гр. Банско,Общинска администрация - Банско, площад "Никола Вапцаров" №: 1,етаж 2 - "Ритуална зала".

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата попада в праговете по чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път и от датата на побликуване на обявлението в електронен вид, Възложителя предоставя пълен достъп по електронен път до документацията на посочения интернет адрес - www.bansko.bg в "Конкурси, търгове и обяви" , което обуславя предвидените съкратени срокове.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 6 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба може да се подава в срок до 10 (десет) дни, срещу Решението на Възложителя за откриване на настоящата процедура и/или решението за промяна, считано от датата на публикуването. Жалба може да се подава в срок до 10 (десет) дни, срещу решението на Възложителя за избор на изпълнител или за прекратяване на настоящата процедура, считано от датата на получаването им.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.11.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „ Поддържане и снегопочистване на четвъртокласни пътища: с. Места – с. Гостун; с. Места – с. Филипово – с. Осеново; с. Места – с. Обидим; с. Места – с. Кремен;
1) Кратко описание

„ Поддържане и снегопочистване на четвъртокласни пътища: с. Места – с. Гостун; с. Места – с. Филипово – с. Осеново; с. Места – с. Обидим; с. Места – с. Кремен;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Количеството и обема на поръчката са съгласно Техническата спецификация, приложена към документатсията.

Прогнозна стойност, без ДДС
52416 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2013 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Поддържане и снегопочистване на четвъртокласен път Банско – хижа Вихрен;
1) Кратко описание

„Поддържане и снегопочистване на четвъртокласен път Банско – хижа Вихрен;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Количеството и обема на поръчката са съгласно Техническата спецификация, приложена към документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2013 г.