00283-2012-0018
Технически редакции | ||
27.11.2012 17:29 ч. : | 27/11/2012 17:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.11.2012 17:29 ч. : | 27/11/2012 17:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Банско: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, площад "Никола Вапцаров" №: 1, За: Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община БанскоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Поддържане и снегопочистване на четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Банско”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „ Поддържане и снегопочистване на четвъртокласни пътища: с. Места – с. Гостун; с. Места – с. Филипово – с. Осеново; с. Места – с. Обидим; с. Места – с. Кремен; Обособена позиция 2: „Поддържане и снегопочистване на четвъртокласен път Банско – хижа Вихрен;
Възлагане на обществена поръчка
„Поддържане и снегопочистване на четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Банско”, с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „ Поддържане и снегопочистване на четвъртокласни пътища: с. Места – с. Гостун; с. Места – с. Филипово – с. Осеново; с. Места – с. Обидим; с. Места – с. Кремен;” Обособена позиция 2: „Поддържане и снегопочистване на четвъртокласен път Банско - Шилигарника ”;
90620000, 90630000
Описание:
ДА
НЕ
„Поддържане и снегопочистване на четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Банско”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „ Поддържане и снегопочистване на четвъртокласни пътища: с. Места – с. Гостун; с. Места – с. Филипово – с. Осеново; с. Места – с. Обидим; с. Места – с. Кремен; Обособена позиция 2: „Поддържане и снегопочистване на четвъртокласен път Банско – хижа Вихрен; Дейностите включени в обхвата на настоящата обществена поръчка са описани в Техническата спецификация.
Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2013 г. като активни периоди на почистване са от 01.01.2013г. до 31.03.2013 г. и от 15.11.2013 г. до 31.12.2013 г. Срокът на изпълнение започва да тече от датата на влизане в сила на договора между община Банско и избрания изпълнител на настоящата обществена поръчка.
31.12.2013 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер:За обособена позиция 1: 524 лв. (петстотин двадесет и четири лева); За обособена позиция 2: 200 лв. (двеста лева). Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско:IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в открита процедура, об. позиция...".Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът е обединение и представя гаранц. за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задълж. от участника, а не от отделен член на обединението. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва:на отстранените участници в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за общ. поръчка;на останалите класирани участници в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка:а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти;б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за общ. поръчка;в) в случаите по буква „а” и „б”, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.Гаранц. за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.Гаранц. за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП, об. позиция...”;Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Банско и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на обекта. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Плащането ще се извършна веднъж месечно, с преводно нареждане по банков път в лева, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, посочена в договора. Издаването на фактура за изтеклия календарен месец ще се извършва до 10-то число на месеца, следващ отчетния, обхващащ периода 1-30/31 число на предходния месец и след представяне на протокол за извършената работа или направена доставка от Изпълнителя.
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на документацията е 5.00 лв. без ДДС или 6.00лв. с ДДС;Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината:IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, Общинска Банка - "Фронт офис", партерния етаж на сградата, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.
Български
90
община Банско, гр. Банско,Общинска администрация - Банско, площад "Никола Вапцаров" №: 1,етаж 2 - "Ритуална зала".
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Процедурата попада в праговете по чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път и от датата на побликуване на обявлението в електронен вид, Възложителя предоставя пълен достъп по електронен път до документацията на посочения интернет адрес - www.bansko.bg в "Конкурси, търгове и обяви" , което обуславя предвидените съкратени срокове.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 6 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба може да се подава в срок до 10 (десет) дни, срещу Решението на Възложителя за откриване на настоящата процедура и/или решението за промяна, считано от датата на публикуването. Жалба може да се подава в срок до 10 (десет) дни, срещу решението на Възложителя за избор на изпълнител или за прекратяване на настоящата процедура, считано от датата на получаването им.
27.11.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
„ Поддържане и снегопочистване на четвъртокласни пътища: с. Места – с. Гостун; с. Места – с. Филипово – с. Осеново; с. Места – с. Обидим; с. Места – с. Кремен;
90620000, 90630000
Описание:
Количеството и обема на поръчката са съгласно Техническата спецификация, приложена към документатсията.
„Поддържане и снегопочистване на четвъртокласен път Банско – хижа Вихрен;
90620000, 90630000
Описание:
Количеството и обема на поръчката са съгласно Техническата спецификация, приложена към документацията за участие.