Версия за печат

00661-2012-0016

BG-Белене: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, област Плевен, ул." България"№ 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на строително-монтажни работи по проект „Димум – античната митница на Мизия”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”; Обособена позиция 2: „ Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 и до о.т. 615”, „ Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „ Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Белене (ЕКАТТЕ 03366) община Белене, област Плевен, Република България
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на настоящата процедура е: „Извършване на строително-монтажни работи по проект „Димум – античната митница на Мизия”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1 „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”; Обособена позиция 2 „ Основен ремонт на ул. „България”, в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615”, „Основен ремонт на ул. „Персин”, в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „ Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617”; За настоящата процедура има публикувано предварително обявление http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,758251&_dad=portal&_schema=PORTAL&ca_id=3513&menu_id=2&pre=1 Решението и обявлението се изпращат до Регистъра на Агенцията по обществени поръчки по електронен път - с електронен подпис, документацията е качена в Интернет профила на купувача http://obshtina.belene.net/pp.htm , с което се дава пълен електронен достъп до нея, и съгласно чл.64, ал.2 и ал. 3 от ЗОП срокът за подаване на оферти се намалява на 24 календарни дни.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно утвърдените от Възложителя технически спецификации и приложените количествени сметки - неразделна част от документацията и договора за изпълнение. Обособена позиция 1: „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум” с прогнозна стойност в размер на 788 690.96 лв. (седемстотин осемдесет и осем хиляди шестстотин и деветдесет лева и деветдесет и шест стотинки) без ДДС; Обособена позиция 2: „Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615”, „Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616, 617 в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” - с прогнозна стойност в размер на 507 331,08 лв. (петстотин и седем хиляди триста тридесет и един лев и осем стотинки) без ДДС, както следва: - „Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615” с прогнозна стойност в размер на 253 861,00 лв. (двеста петдесет и три хиляди осемстотин шестдесет и един лева) без ДДС. -„Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 98 768,20 лв. (деветдесет и осем хиляди седемстотин шестдесет и осем лева и двадесет стотинки) без ДДС. - „Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616, 617 в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 154 701,88 лв. (сто петдесет и четири хиляди седемстотин и един лева и осемдесет и осем стотинки) без ДДС. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност за дадената позиция, и/или съответните пера по нея, ще бъде отстранен от участие. При изготвяне на техническите си предложения, кандидатите задължително се съобразят с изискванията на Възложителя заложени в методиката за комплексна оценка на офертите, която е приложение към документацията за участие. Офертите на участници, допуснати до разглеждане на документите в плик 2 по чл.69А ал.2 т.1 ЗОП, ще бъдат отхвърлени, ако се установи, че са предложили гаранционни срокове, под предвидените в Наредба № 2 на министъра на регионалното развитие и благоустройството от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и максимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти над 2 пъти минималните гаранционни срокове по цитираната Наредба (минималните срокове са посочени и в спецификациите ).

Прогнозна стойност без ДДС
1296022.04 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: .01, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 1296022.04 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции за участие в процедурата не се изискват (чл. 59 ал.5 т.2 ЗОП). Определеният за изпълнител, представя оригинал на гаранция за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция - Образец № 15.1 или по образец на банката издател, по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране), по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано:„Гаранция за изпълнение на договор №…. по ОП за СМР, об. позиция №:.......... по проект с рег. № BG161PO001/3.1-02/2009/009”. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение, във формата на парична сума, трябва да е постъпила по сметката на Възложителя преди момента на сключване на договор. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след датата на въвеждане на обекта в експлоатация/получаване разрешението за ползване на обекта от главния архитект.Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в едномесечен срок след получаване на документа за ползване/въвеждане в експлоатация по чл.177 от ЗУТ. Определеният за изпълнител, представя оригинал/-и на гаранция за обезпечаване на авансовото плащане – Образец № 15.2 в размер на 100 % от стойността на искания аванс с вкл. ДДС, съгласно заявения процент за авансово плащане по буква „е” в т.2 на ценовото предложение в офертата на участник и съобразно стойността на договора. За всеки договор се представят отделни образци 15.2. Представянето на гаранцията за обезпечаване на искания аванс е условие за извършване на авансово плащане от Възложителя към определеният за Изпълнител, съгласно чл.3 ал. 3 от договора. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 15.2 или по образец на банката издател, по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране) по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за обезпечаване на авансовото плащане по договор № за ОП за СМР, об. позиция №:.......... по проект с рег. № BG161PO001/3.1-02/2009/009”. Участникът сам избира формата на гаранцията за обезпечаване на аванса.Когато участникът избере гаранцията за обезпечаване на аванса да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност не по-малко от целия срок на договора между Възложителя и Изпълнителя удължен с 1 месец. Възстановяването на авансовото плащане става с пропорционално приспадане от средствата, актувани с всеки протокол обр. 19. Гаранцията за изпълнение на договора, съответно - за обезпечаване на аванса, се представят за всеки договор по отделно (когато е приложимо).Когато определения за изпълнител участник е обединение, гаранцията за изпълнение на договор, съответно - за обезпечаване на аванса, се превежда (издава), след регистрация му като юридическо лице по ЕИК/БУЛСТАТ, и следва да е издадена на името на участника определен за изпълнител. Възложителят обръща внимание, че когато гаранцията за изпълнение, съответно - за обезпечаване на аванса, е под формата на банкова гаранция, тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от изпълнителя като цяло, а не от отделен член на обединението.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

(1) Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, представен в документацията и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на цената по чл.3 ал.1 от договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в чл.3 ал.9 на договора, както следва (2)Авансово плащане – _____% (но не повече от 20%) от общата сума (съгласно заявения процент за авансово плащане по буква „е” в т.2 на ценовото предложение в офертата на Изпълнителя) се заплащат в срок до 30 (тридесет) дни, считано от датата на откриване на строителната площадка с Протокол - образец „2а” и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинал на гаранция за обезпечение на пълния размер на аванса с вкл. ДДС. (3) Възстановяването на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане става с пропорционално приспадане от средствата, актувани с всеки протокол обр. 19. (4) Междинни плащания – до 50 (петдесет) работни дни, считано от датата на подписване на тристранен протокол – обр. 19, съгласно условията на раздел IV от договора. (5) Окончателно плащане – в срок до 50 (петдесет) работни дни, от датата на приемане на работата след: - за поз. 1 - след получаване на разрешението за ползване от Държавна приемателна комисия съгласно чл. 177 от ЗУТ; - за поз. 2 - след получаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект съгласно чл. 177 от ЗУТ. (6) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон). (7) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на договора, текста: „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/3.1-02/2009/009 на ОПРР и сключен договор № / гггг за изп. на обществена поръчка”. (8) При промяна на банковата сметка , ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен незабавно да уведоми писмено ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (9) Съгласно чл. 43, ал.2, т. 1, б. „б” ЗОП изменение на договор за обществена поръчка се допуска по изключение, когато в резултат на непредвидени обстоятелства се налага частична замяна на дейности от предмета на поръчката за строителство и това не води до увеличаване на стойността на договора. (10) Разходите, извършени във връзка с изпълнението на договора трябва да отговарят на правилата за допустимост съгласно ПМС № 62/21.03.2007 г. и ПМС № 245/09.10.2007 г. (11) Цената на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по (1) е за цялостно извършване на СМР и не подлежи на промяна, освен в хипотезата на (9), и включва цената на вложените материали, извършени работи и разходите за труд, механизация, енергия, опазване на околната среда, дейности касаещи негови задължения имащи отношение по получаване на документите за ползване или въвеждане в експлоатация на обектите от компетентен орган по чл. 177 от ЗУТ и други подобни, както и печалба за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (12) Когато в цената по (1) или елемент към нея не е включен ДДС, при регистрация на изпълнителя/съответен подизпълнител/доставчик на материали/търговец с който изпълнителя има взамоотношения по ЗДДС по време на действието и изпълнение на договора, фактът на регистрацията на данъчно задълженото лице и начисляването на данъка върху крайната стока/услуга не се отразява на крайната цена за изпълнение на поръчката по(1) и не може може да бъде основание за промяната й. В този случай ДДС се дължи от Изпълнителя на данъчно задълженото лице с който той е във взаимоотношения по изпълнение на договора за тази поръчка. (13) Финансови корекции по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, наложени на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от Управ. орган на ОП „Регионално развитие” 2007-2013 или от други одитиращи и контролни органи имащи отношение по изпълняваните и/или изпълнени СМР-та по чл.1 ал.1 на договора, са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Същите се прихващат от предстоящи плащания или се възстановяват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по чл.5 ал.12 от договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: -всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; -всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В договора за създаване на обединението/консорциум участниците задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. Участниците в обединението / консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията по чл.34 ЗОП, назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68 ал. 8 и 9 от ЗОП. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато за изпълнител е определено обединение/консорциум на физически и/или юридически лица, което не е регистрирано като юридическо лице, преди сключване на договора, той следва да се регистрира като юридическо лице в срок от 7 (седем) работни дни, след изтичане срока за обжалване на решението за избор на изпълнител, за което се представя съответен документ от органа по регистрация или БУЛСТАТ. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Ако участникът определен за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице и не се регистрира като юридическо лице в горепосочения срок, Възложителят може да определи за изпълнител втория класиран участник и да пристъпи към сключване на договор с него, или да прекрати процедурата. Ако втория участник също е обединение, което не е регистрирано като юридическо лице, също следва да се регистрира като юридическо лице в срок от 7 (седем) работни дни, след изтичане срока за обжалване на решението за избор на изпълнител, за което се представя съответен документ от органа по регистрация или БУЛСТАТ. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Лицето, определено за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря на изискванията и ограниченията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за поръчката. 2.Ако при разглеждане на офертите от Възложителя бъдат установени елементи свързани с предлаганата цена, поставени извън плик 3, офертата ще бъде отхвърлена, а участникът който я е подал – отстранен от по-нататъшно участие по смисъла на чл. 69 ал. 1 т.4 ЗОП. 3. Всички документи от офертата следва да бъдат сканирани при окончателното й окомплектоване и подписване където е указано. Сканират се съдържанието на плик 1, 2 и 3 по ред на подредба на документите и се преобразуват в .pdf формат. Сканираното се записва на електронни носители (диск) като на диск 1 се записват сканираните документи от плик 1, в диск 2 – тези от плик 2, и в диск 3 – тези от плик 3. Дисковете се поставят в съответния плик, чиито документи съдържат. Ако участник включи електронен носител с документите за предлаганата цена извън плик 3, ще бъде отстранен от участие. 4.Искания за разяснения по документацията или специфики на поръчката могат да се правят до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, чрез лице с представителна власт, чрез изрично упълномощено друго лице, по електронна или обикновена поща, куриер. 5.Разясненията, допълнителната информация или документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, получили документацията за участие и посочили адрес за кореспонденция, по електронна поща или факс – в съответствие чл. 10 от Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП) и чл. 61 АПК, без да се иска потвърждение за получаване, в срок от 4 дни от постъпване на искането. Неправилно посочен адрес, факс или електронна поща за кореспонденция или не уведомяване за промяна на адреса, факса и електронната поща за кореспонденция освобождава Възложителя от отговорност за неточно/ненавременно изпращане на уведомленията или информацията. 6.За максимално бързо известяване, в настоящата процедура възложителят ще се възползва от възможността на чл. 10 от ЗЕДЕП и чл. 61 от АПК, във връзка с чл. 29, чл.58А,чл.68 ал.8-9, чл.70 ал.1,чл.73 ал.3 и ал.4 и чл.82 ал.4 от ЗОП, като кореспонденцията ще се изпраща изключително по електронен път. В този случай – при изпращане по електронна поща или факс, срокът се счита от датата на изпращане на съобщението до електронната поща на участник/изпълнител/ или заинтересовано лице, или отбелязаната на факс съобщението дата, като с това съобщението се према, че е редовно изпратено. При броенето на срока допустимост на жали пред КЗК и/или Върховен административен съд (ВАС) за валидна се приема най-ранната дата на изпратеното съобщение.Срокът за обжалване започва да тече от момента на уведомяването на участник или заинтересовано лице, съгласно чл. 120 ал.5 ЗОП - справка Определение № 5978/29.04.2011г. на ВАС http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/VAS/Opred_5978_04292011.pdf 7.Ако участник, подизпълнител или член на обединение, или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. 8.Ако участник, подизпълнител или член на обединение (от когото се изисква), не представи документ по точка 2.2 на раздел III от документацията , т.III.2.1.,т.III.2.2,т.VI.3., раздел Б т.1 и т.5 от това Обявление, вкл. след прилагане на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 69 ал.1 т.1 ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Възложителя отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице и/или се установи, някое следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП: 1. Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в открито производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда участникът е преустановил дейността си; 5. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност (строително-монтажни дейности) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 5А. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК, към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 9. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. II. Когато кандидатите или участниците са юридически лица, изискванията на І. т. 1 и т.5 се прилагат, както следва: а) при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от ТЗ; б) при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от ТЗ, без ограничено отговорните съдружници; в) при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от ТЗ, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147 ал. 1 от ТЗ; г) при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от ТЗ, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ; д) при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; е) при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; ж) във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица–за лицата, които представляват участника; з) в случаите по II.a)-ж) и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7 т.2 ЗОП. III. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници при които лицата по II са свързани лица по смисъла на: - § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; - § 1 т.23а и т.24 от ДР на ЗОП и които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Отстраняват се участници в нарушение на чл. 48 ал. 1, чл. 55 ал.ал. 5-6 ЗОП. Продължава в раздел Б т.1 на това обявление.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за реализирания оборот от строителство за последните 3 (три) финансови години (2009, 2010 и 2011г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността. 2. Участникът прилага към офертата си застраховка „Професионална отговорност”, която да е валидна не по-малко от 120 календарни дни, след крайния срок за подаване на офертите. В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, онези членове в обединението, които ще изпълняват строителство (съобразно разпределението на дейностите изпълнявани от участниците по договора за обединение), трябва да представят заверено копие от действаща застрахователна полица по чл. 171 ЗУТ валидна не по-малко от 120 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите, като на поне един от членовете на обединението, който ще изпълнява строителство, минималната застрахователна сума по застраховката за професионална отговорност трябва да покрива минималната застрахователна сума за този вид строителство. Застраховка „Професионална отговорност” не се изисква да притежават участници в консорциума/обединението, които няма да извършват строителство и/или нямат такова право, а примерно ще осъществяват организационен и управленски процес и пр. Онези подизпълнители които са декларирани от основния участник, че ще изпълняват реално строителство и имат такова право, също следва да представят в офертата на участника копие от валидна полица по чл. 171 ал. 1 ЗУТ за групата строежи, съответстваща на позицията за която участват и със срок на валидност не по-малко от 120 календарни дни, след крайния срок за подаване на офертите. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който счете за подходящ и бил имал правно значение за участието му пред Възложителя. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага и приложимостта им в процедурата. Минималната застрахователна сума по „Застраховка професионална отговорност” трябва да покрива минималната застрахователна сума за този вид строителство, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.). За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента/приравнена на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника и в превод на български език.В случай, че участник бъде избран за изпълнител е длъжен в срок не по-късно от датата на сключване на договора за строителство да представи оригинали или нотариално заверени копия на застраховки по чл. 171 ЗУТ „Професионална отговорност”, а също и за „Трудова злополука”, и оригинал на декларация свободен текст, че като Изпълнител/подизпълнител или участници в обединение имащи право да извършват строителство/, се задължава/-т по време на изпълнението на договора да поддържа валидна застраховката за професионална отговорност като лице, изпълняващо строителна дейност, за вреди, причинени на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или на трети лица при или по повод изпълнение на строително-монтажите работи по обекта – до датата на получаване на документа за ползване/въвеждане на обектите в експлоатация от компетентния орган по чл. 177 от ЗУТ.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има реализиран оборот от строителство, общо за последните 3 (три) финансови години (2009г., 2010г. и 2011г.), или по-кратък период, в зависимост от датата си на регистрация, или на която е започнал дейността си, не по-малко от: а) об. позиция 1: 790 000.00 (седемстотин и деветдесет хиляди) лв. без ДДС; б) об. позиция 2: 507 331,08 лв. (петстотин и седем хиляди триста тридесет и един лев и осем стотинки) без ДДС. в) В случай, че участник, кандидатства за цялата поръчка, т. е. и за двете обособени позиции, трябва да има оборот от строителство за последните 3 (три) финансови години в размер не по - малко от 1 300 000.00 (един милион и триста хиляди) лв. без ДДС. г) Всички подизпълнители представят справка за реализирания оборот от строителство, като размера на оборота който следва да докажат, е произведение от процента на декларираният им дял от основния участник умножен по прогнозната стойност на позицията. Примерно, ако основния участник декларира, че ще ползва подизпълнител, с дял 30% участие в поръчката по позиция 1, подизпълнителят следва да докаже реализиран оборот от строителство 30%*790 000= 237 000 лв. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице изискването за оборот от строителството се прилага за обединението като цяло. Основните участници не могат да доказват и допълват своя оборот от строителство сумирайки и оборота за строителство на своите подизпълнители, т.к. последните нямат функция на самостоятелен участник, а само подпомагат основния участник. 2. Заверени копия от застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за строежи попадащи в обхвата на: а) І-ва група, І-ва категория за позиция 1 съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.1.5 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (издаден от Камарата на строителите в България, обн. в ДВ. бр.65 от 10.08.2007г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „м” от Закона за устройство на територията; б) ІІ-ра група, ІV-та категория, за позиция 2 съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (издаден от Камарата на строителите в България, обн. в ДВ. бр.65 от 10.08.2007г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а” от ЗУТ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците представят заверено копие* на документ за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи по съответни групи категории ведно с талон приложение към удостоверението, доказващ неговата валидност. Валидността на документа за вписване в ЦПРС трябва да е не по-малко от 120 /сто и двадесет/ календарни дни след крайния срок за подаване на оферти. Определеният за изпълнител, неговите подизпълнители които ще изпълняват строителство и имат такова право, както и онези участници в обединението, които съгласно договора за обединение ще изпълняват строителство и имат такова право, при подписване на договора представя/-т заверено(-и) копие(-я) „Вярно с оригинала” на валиден(-и) към датата на сключване на договора документ(-и) за вписване в ЦПРС за съответната категория строеж която ще изпълнява(-т), в едно с талона(-и) приложен(-и) към документа за вписване в ЦПРС. Към очакваната дата за сключване на договор документът за вписване в ЦПРС на изпълнителя, членовете на обединението и подизпълнителите от които се изисква такъв документ, задължително следва да е валиден. Изпълнителя, подизпълнителите и онези участници в обединението за които се изисква вписване в ЦПРС, се задължава(-т) през целия период на изпълнението на договора до датата на получаване на документа за ползване/въвеждане на обектите в експлоатация от компетентния орган по чл. 177 от ЗУТ, да поддържа(-т) валидно(-и) вписването си в ЦПРС – представя се декларация свободен текст при подписване на договора от изпълнител/подизпълнител(-и)/участниците в обединението от които се изисква вписване в ЦПРС. Основните участници не могат да доказват техническата си възможност и квалификация по тази точка, представяйки вписване в ЦПРС на своите подизпълнители, т.к. последните нямат функция на самостоятелен участник, а само подпомагат основния участник. (* - представя се превод в случай, че документа не е на български език) 2.Считано от крайният срок за получаване на офертите, през последните до 5 (пет) години назад, или в зависимост от датата си на регистрация, участникът/подизпълнител, който ще осъществява дейност по СМР и има такова право/ следва да е изпълнил договор/-и за строителство с предмет, подобен на предмета на дадената обособената позиция, на стойност не-по ниска от максимално допустимата за дадената обособена позиция, а за подизпълнителите – на стойност не по-ниска от произведението на декларираното им процентно участие умножено по максималната стойност на дадената позиция, или за поръчката като цяло – когато участник подава оферти за всички позиции. В случай, че участник, кандидатства за цялата поръчка, т. е. за всички обособени позиции, трябва да докаже, че е изпълнил договор за реставрация, консервация на археологически обекти и/или паметници на културата и договор за обект от пътна и/или техническата инфраструктура, или поне няколко договора с подобен предмет на по-ниска стойност, но с общ сбор на стойностите им не по-малък от прогнозната на дадената позиция (не се изисква прилагане на копия от договори, или ако участникът прецени да ги приложи в офертата си, следва да заличи конфиденциалните данни в него, ако има такива!). Основните участници не могат да доказват техническата си възможност и квалификация по тази точка, представяйки изпълнени договор на своите подизпълнители, т.к. последните нямат функция на самостоятелен участник, а само подпомагат основния участник.
Минимални изисквания: 1а) І-ва група, І-ва категория за позиция 1 или еквивалентен документ, удостоверяващ правото за извършване на аналогична дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по споразумението по ЕИП, съответстващ на статута на съответния паметник на културата, а именно: да притежават регистрация в Камарата на строителите в България, удостоверяваща обстоятелства във връзка с чл. 137 от ЗУТ, ал. 1, т. 1, буква „м” – строителство на недвижими културни ценности с категория „световно значение” и „национално значение” или еквивалент на тази регистрация за чуждестранните участници. 1б) ІІ-ра група, ІV-та категория, за позиция 2 или еквивалентен документ, удостоверяващ правото за извършване на аналогична дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по споразумението по ЕИП, съответстващ на статута на обекта, а именно: да притежават регистрация в Камарата на строителите в България, удостоверяваща обстоятелства във връзка с чл. 137 от ЗУТ, ал. 1, т. 4, буква „а” – строително монтажни работи на частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VІ клас и съоръженията към тях или еквивалент на тази регистрация за чуждестранните участници. 1в) В случай, че участват чуждестранни физически или юридически лица вписването в съответен регистър* на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИП, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Ако участникът е обединение/консорциум, което е юридическо лице, изискването за регистрация в ЦПРС се прилага за обединението като цяло. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, валидна регистрация (вписване) в ЦПРС трябва да притежават онези участници в обединението, които ще изпълняват строителството и има такова право (съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение), по смисъла на чл. 3 ал.2-4 от Закона за камарата на строителите. Вписване в ЦПРС за съответната категория строежи, се изисква да представят и подизпълнителите които са декларирани от основния участник, че ще извършват строителство и имат такова право. 2. Под договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка следва да се разбира : а)за позиция 1-договор за СМР на стойност не по-ниска от максимално допустимата за тази позиция, или няколко договора на по-ниска стойност, но с общ сбор на стойностите на отделните договори не по-малък от максималната за тази позиция, с предмет реставрация, консервация на археологически обекти и/или паметници на културата. б) за позиция 2 - договор за СМР на стойност не по-нисък от максимално обявената за тази позиция, или няколко договора на по-ниска стойност, но с общ сбор на стойностите на отделните договори не по-малък от максимално обявената за тази позиция за обект/-и от пътна и/или техническата инфраструктура. в) Пример! - ако основния участник декларира, че ще ползва подизпълнител, с дял 30% участие в поръчката по позиция 1, подизпълнителят следва да докаже изпълнени договори с предмет подобен предмета на позиция 1 на стойност не по-малко от 30%*790 000= 237 000 лв. Представя се списък с основните договори, изпълнявани от участника през последните 5 (пет) години назад по образец от документацията. За договорите по този списък задължително се представят като доказателства препоръки (референции) за изпълнение на договорите, посочени в списъка. В препоръките задължително трябва да са посочени: периода и мястото на строителството, наименование и стойност на обекта, кой е възложител/инвеститор/клиент, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания на ЗУТ и действащото законодателство в Република България. Препоръките/референциите се представя в оригинали или заверено от участника копие/-я.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 80
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 487638 от 20.06.2012 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 505126 от 22.10.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.12.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.12.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.12.2012 г.  Час: 09:30
Място

Зала 26 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

По смисъла на чл. 68 ал. 3 ЗОП могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. При отварянето на офертите, както и ценовите предложения на допуснатите участници ще присъства и представител на МРРБ.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Димум – античната митница на Мизия” се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.1-02/2009/009.

VI.3) Допълнителна информация

Община Белене предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm , раздел "Профил на купувача". Със свободното изтегляне на документацията от профила на купувача, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от същото място за публикувани от Възложителя писмени разяснение и отговори на постъпили евентуално запитвания. Считано от момента на поставяне в профила на купувача на постъпили отговори по смисъла на чл.29 ал. 1 ЗОП, изтеглилите документацията заинтересовани лица се считат за редовно уведомени. Ако заинтересовано лице отправи запитване по факс или електронна поща, отговорът се връща по същия способ на същия адрес и/или номер от който е изпратено, с което заинт. лица се счита за редовно уведомено. Участниците следва да обърнат внимание и да използват при подготвяне на офертите си само образците актуални за тази процедура, а не да ползват стари бланки по предходните прекратени процедури по тази поръчка. Актуалните образци са маркирани с надпис "V.3" в горната лява част под знамето на ЕС. Участник използвал стари образци от предходните 2 прекратени процедури ще бъдет отстранен от участие. Изисквания по отношение на ISO сертификати. 1. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9 001:2008 или еквивалентен. Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9 001:2008 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. 2. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14 001:2004 или еквивалентен. Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14 001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. 3. Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен. Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. При участие на обединения/консорциум сертификатите или техни еквиваленти, се представя от онези членове на обединението, който ще изпълняват строителство и има такова право, съгласно разпределението на дейностите от договора за създаване обединение, като същите представят заверени копия на сертификатите си. При условие, че от договора за създаване на обединение ясно може да се види, кой член на обединението, каква дейност ще изпълнява, то тогава сертификатът OНSAS 18001:2007 може да се представи само от участник в обединението, който съгласно договора за обединение ще изпълняват дейности, предполагащи наличието на този сертификат. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, сертификати по ISO 9 001:2008 или еквивалентен и ISO 14 001:2004 или еквивалентен и OHSAS 18 001:2007 или еквивалент, се представят от всеки подизпълнител, който се предвижда да извършва строителството и има такова право. Онези подизпълнители, които няма да изпълняват строителство и нямат такова право, представят само сертификат OHSAS 18 001:2007 или еквивалент, ако се предвижда да изпълняват дейност по този сертификат. Участник не може да прилага сертификатите на свои подизпълнители, за доказване наличието на това условие на Възложителя, тъй като изискването е към участници в процедурата които подават оферти (чл. 55 ал. 5 ЗОП). Сертификатите следва да са с обект на приложение „строителство”. Представят се в превод на български, ако са на чужд език. В случай, че определеният за изпълнител притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи при подписване на договора Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяване на сертификата в законоустановения срок.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3. Срокът за обжалване на решението за откриване тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.11.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”
1) Кратко описание

Всеки участник за тази позиция представя в офертата си: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Административни сведения за участника. 3.Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката. 4.Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката. 5.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 6.Регистрационни документи на участника: Представя се заверено копие на документ за регистрация или се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците/подизпълнителите/ - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти освен документа за регистрация, и заверено копие на удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ (заверено копие) на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (чл. 24 от Правилник за прилагане на ЗОП). Участникът обединение/консорциум, което не е юридическо лице прилага оригинал на учредителен акт (договор) за създаване на обединението, или копие на учредителен документ заверено „Вярно с оригинала” с мокри печати на всички участници в обединението и подписите на всички представляващи участниците в него, както и подпис на лицето определено за представляващ обединението/консорциума. Физическите лица, включени в състава на обединението- неюридическо лице представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединението, представят удостоверение за актуално състояние или посочват ЕИК, или документа за регистрация, и документ за регистрация по ЗДДС (или декларация, че не са данъчно задължени лица по ДДС), или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документите издадени на език различен от български – с изключение на учредителния акт и регистрацията по ЗДДС, се представят в официален превод*. Учредителния акт и регистрационния документ по ЗДДС, съответно декларацията, че лицето не е данъчно задължено лице по ДДС , ако са на език различен от българския се представят в превод на български. Подизпълнителите също представят документ, съгласно указания на първия абзац на тази подточка, като при положение, че изисквания документ е издаден на език различен от български, следва да се представи в официален превод*. Забележка: Всички документи по първи абзац на точка „6”, представени на чужд език следва да са придружени от официален превод* на български език. * Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 7.Декларации за липсата на обстоятелства (съгласно чл. 56 ал.4 от ЗОП, документите които са представени на език различен от български се представят в превод на български) по чл. 47 ал.1, ал.2 и ал. 5 ЗОП: 8.Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС, или декларация, че участникът не е данъчно задължено лице по ДДС). 9.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. 10. Декларация за ползване на подизпълнители. 11. Декларация от подизпълнител (ако е приложимо). 12. Декларация от членовете на обединението/консорциума, че са запознати с всички обстоятелства по участие в поръчката и ще останат в обединението за целия период на изпълнението й. 13.Декларация за оглед на обекта. 14.Декларация по чл. 56 ал.1 т.11 ЗОП за мин. цена на труда и закрила на заетостта. 15.Декларация по образец 8. 16. Техническо предложение - в плик 2. 17. Предлгана цена-в плик 3.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45453000

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност на тази позиция е в размер на 788 690.96 лв. (седемстотин осемдесет и осем хиляди шестстотин и деветдесет лева и деветдесет и шест стотинки) без ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят прогнозната стойност на обособената или обособените позиция/-и, за която/които участват, или отделните пера на позицията (където е приложимо). В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност за дадената позиция, и/или съответните пера по нея, ще бъде отстранен от участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
788690.96 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: .01, Прогнозна стойност без ДДС до: 788690.96, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на поръчката по тази позиция да са включени следните специалисти: а) ръководител на обекта (минимум 1 бр.) – специалност ПГС или архитект. Ръководителя да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да има професионален опит от минимум 5 (пет) години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, като строителен инженер или архитект. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. б) специалист в областта на консервацията и реставрацията (1 бр.) – да е вписан в публичния регистър на Министерство на културата, който определя лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация на недвижими културни ценности (Наредба № Н-3 от 06.04.2011 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация, издадена от Министъра на културата, обн., ДВ, бр. 32 от 19.04.2011 г., в сила от 19.04.2011 г.); Доказва се със: заверено копие на удостоверение за вписване в публичния регистър по чл. 165 от Закон за културното наследство; в) координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – минимум 1 (едно) лице, което да има не по-малко от 3 (три) години професионален опит, считано назад от крайния срок за подаване на офертите. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. г). отговорник по контрола на качеството – минимум 1 (едно) лице което да притежава не по-малко от 3 (три) години професионален опит, считано назад от крайния срок за подаване на офертите. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. Забележка: ръководителят на обекта и лицето КБЗ трябва да са различни лица. Участника представя в офертата си "Списък на техническите лица". Към списъка участниците трябва да приложат за лицата от инженерно-техническия състав, автобиографии (по образец на участника и подписани собственоръчно от съответния експерт) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (копия на: дипломи за завършено образование; документи, доказващи стажа (опита) на служителя (специалиста), напр. трудови книжки, удостоверения и др.); Попълват се Образец № 11 в едно с декларация по Образец 11.1 по Закона за защита на личните данни.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Основен ремонт на ул. „България”, в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615”, „Основен ремонт на ул. „Персин”, в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „ Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617"
1) Кратко описание

Всеки участник за тази позиция представя в офертата си: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Административни сведения за участника. 3.Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката. 4.Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката. 5.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 6.Регистрационни документи на участника: Представя се заверено копие на документ за регистрация или се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците/подизпълнителите/ - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти освен документа за регистрация, и заверено копие на удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ (заверено копие) на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (чл. 24 от Правилник за прилагане на ЗОП). Участникът обединение/консорциум, което не е юридическо лице прилага оригинал на учредителен акт (договор) за създаване на обединението, или копие на учредителен документ заверено „Вярно с оригинала” с мокри печати на всички участници в обединението и подписите на всички представляващи участниците в него, както и подпис на лицето определено за представляващ обединението/консорциума. Физическите лица, включени в състава на обединението- неюридическо лице представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединението, представят удостоверение за актуално състояние или посочват ЕИК, или документа за регистрация, и документ за регистрация по ЗДДС (или декларация, че не са данъчно задължени лица по ДДС), или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документите издадени на език различен от български – с изключение на учредителния акт и регистрацията по ЗДДС, се представят в официален превод*. Учредителния акт и регистрационния документ по ЗДДС, съответно декларацията, че лицето не е данъчно задължено лице по ДДС , ако са на език различен от българския се представят в превод на български. Подизпълнителите също представят документ, съгласно указания на първия абзац на тази подточка, като при положение, че изисквания документ е издаден на език различен от български, следва да се представи в официален превод*. Забележка: Всички документи по първи абзац на точка „6”, представени на чужд език следва да са придружени от официален превод* на български език. * Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 7.Декларации за липсата на обстоятелства (съгласно чл. 56 ал.4 от ЗОП, документите които са представени на език различен от български се представят в превод на български) по чл. 47 ал.1, ал.2 и ал. 5 ЗОП: 8.Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС, или декларация, че участникът не е данъчно задължено лице по ДДС). 9.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. 10. Декларация за ползване на подизпълнители. 11. Декларация от подизпълнител (ако е приложимо). 12. Декларация от членовете на обединението/консорциума, че са запознати с всички обстоятелства по участие в поръчката и ще останат в обединението за целия период на изпълнението й. 13.Декларация за оглед на обекта. 14.Декларация по чл. 56 ал.1 т.11 ЗОП за мин. цена на труда и закрила на заетостта. 15.Декларация по образец 8. 16. Техническо предложение - в плик 2. 17. Предлгана цена-в плик 3.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

3) Количество или обем

Обособена позиция 2: 507 331,08 лв. а) „Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615” с прогнозна стойност в размер на 253 861,00 лв. (двеста петдесет и три хиляди осемстотин шестдесет и един лева) без ДДС. б) „Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 98 768,20 лв. (деветдесет и осем хиляди седемстотин шестдесет и осем лева и двадесет стотинки) без ДДС. в) „Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616, 617 в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 154 701,88 лв. (сто петдесет и четири хиляди седемстотин и един лева и осемдесет и осем стотинки) без ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят прогнозната стойност на обособената или обособените позиция/-и, за която/които участват, или отделните пера на позицията (където е приложимо). В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност за дадената позиция, и/или съответните пера по нея, ще бъде отстранен от участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
507331.08 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: .01, Прогнозна стойност без ДДС до: 507331.08, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на поръчката по тази позицияда са включени следните специалисти: а)ръководител на обекта (минимум 1 бр.) – специалност транспортно/пътно строителство; Ръководителя на обекта да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да има професионален опит от минимум 5 (пет) години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, като строителен инженер. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. б) координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – минимум 1 (едно) лице, което да има не по-малко от 3 (три) години професионален опит, считано назад от крайния срок за подаване на офертите. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. в) отговорник по контрола на качеството – минимум 1 (едно) лице което да притежава не по-малко от 3 (три) години професионален опит, считано назад от крайния срок за подаване на офертите. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. Забележка: ръководителят на обекта и лицето КБЗ трябва да са различни лица. Участника представя в офертата си "Списък на техническите лица". Към списъка участниците трябва да приложат за лицата от инженерно-техническия състав, автобиографии (по образец на участника и подписани собственоръчно от съответния експерт) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (копия на: дипломи за завършено образование; документи, доказващи стажа (опита) на служителя (специалиста), напр. трудови книжки, удостоверения и др.); Попълват се Образец № 11 в едно с декларация по Образец 11.1 по Закона за защита на личните данни.