Версия за печат

00516-2012-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", Бул. "Кн. Ал. Дондуков" № 3, За: Даниела Георгиева Касабова - Тодорова, Република България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: dkasabova@gli.government.bg, Факс: 02 8101797

Място/места за контакт: главен счетоводител на ИА "Главна инспекция по труда"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gli.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Изпълнителна агенция

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на консумативи за разпечатваща техника за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", дирекции и отдели "Инспекция по труда”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на консумативи за разпечатваща техника за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", дирекции и отдели "Инспекция по труда", съгласно техническа спецификация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
39802.27 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Р-1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Периодични доставки на консумативи за разпечатваща техника за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", дирекции и отдели "Инспекция по труда”
V.1) Дата на сключване договора
12.03.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ронос ООД, бул. "Акад. Иван Гешов" 2Е, офис 424, Република България 1000, София, Тел.: 07 0017017, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

URL: http://www.officemarket.bg/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 40000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39802.27 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ИА "Главна инспекция по труда", бул. Княз Ал. Дондуков 3, Република България 1000, София, Тел.: 02 8101700, E-mail: secr-idirector@gli.government.bg, Факс: 02 9874717

Интернет адрес/и:

URL: www.gli.government.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

ИА "Главна инспекция по труда" е второстепенен разпоредител с бюджетни кредити към Министерство на труда и социалната политика. Централния орган за обществени поръчки (ЦООП) е обявил обществена поръчка с предмет: “Доставка на оригинални тонер касети”, открита с Решение № РМФ-61 от 05.11.2010 г. на Министъра на финансите. От МТСП не са позволили ИА ГИТ да открие "открита процедура" по реда на ЗОП, тъй като първостепенния разпоредител с бюджетни кредити ще сключи договор на основание чл. 93в, въз основа на рамковото споразумение от ЦООП в който договор ще бъдат включени и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити. През м. декември 2011 г. МТСП изпраща писмо с Изх. № 9111-80 от 12.12.2011 г. на всичките си второстепенни разпоредители с бюджетни кредити (вкл. ИА “Главна инспекция по труда”), с което ни уведомяват, че е получено становище от Агенцията по обществени поръчки, че не могат да се провеждат процедури по реда на чл. 93в, ал. 2 от ЗОП, в случаите когато в рамковите споразумения не са изискани единични цени и същите не са участвали в техническата и финансова оценка. Също така ни уведомяват, че МТСП ще сключи договор само по обособена позиция № 1 въз основа на рамково споразумение с предмет: “Доставка на оригинални или еквивалентни тонери за копирни и печатащи устройства с търговска марка “Hewlett-Packard” (Хюлет-Пакард) за нуждите на МТСП и ВРБК към министъра на труда и социалната политика. ИА “Главна инспекция по труда” в качеството й на възложител, преди 13 декември 2011 г. не е могла да предвиди обстоятелствата, че МТСП няма да сключи договор за доставка на тонери за нуждите на МТСП и ВРБК тя незабавно предприе действия за закупуване на необходимите й консумативи за копирни машини, принтери и факс апарати, като с Решение № 01 от 10.01.2012 г. откри обществена поръчка с горепосочения предмет, с която, след финализирането й ще може да бъдат закупени необходимите и количества тонери, канцеларски материали и хартия. В началото на годината (до 01.04.2012 г.), работодателите са задължени да подадат декларация по чл. 15 от Закона за безопасни условия на труд /ЗБУТ/, след което на същите се разпечатва по един екземпляр с който да докажат, при проверка от инспекторите по труда, че декларациите са подадени в срок. При наличие на над 200 000 фирми в страната респ. работодатели означава, че всичките трябва да подадат декларация по чл. 15 от ЗБУТ. Настоящото откриване на процедура без обявление за закупуване на тонери за нуждите на ИА „ГИТ” е обусловено от факта, че за периода на м. януари, февруари и март 2012 г. Агенцията няма възможност да се снабди с необходимите й тонери, чрез откритата процедура, а наличието на тонерите е абсолютно наложително за обезпечаване на контролната й дейност. ИА “Главна инспекция по труда” е единствения контролен орган, който осъществява цялостен контрол на трудовото законодателство и упражнява специализирания контрол по спазване на Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Закона за държавния служител, Закона за насърчаване на заетостта и голям брой други нормативни актове. Също така ИА “Главна инспекция по труда” няма да има възможност за разпечатване на протоколи с които се констатират нарушенията на работодателите (особено неприемлива е възможността контролните органи на ИА „ГИТ” в страната да очакват или търсят съдействието на фирмите нарушители или работодателите, на територията на които инспекторите по труда разследват трудови злополуки за принтиране на протоколи с предписания или такива за разследване на трудови злополуки, Актове за установяване на административни нарушения или други документи, свързани със санкционирането на нарушителите), които ако не бъдат издавани ще доведат до неефективен контрол или липсата на контрол, а от там и до увеличаване трудовия травматизъм и на риска от влошаване на здравословните и безопасни условия на труд,