Версия за печат

00737-2012-0033

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавен фонд "Земеделие", бул. "Цар Борис III" № 136, За: Даниел Кидиков, Република България 1618, София, Тел.: 02 8187259, E-mail: op_dfz@dfz.bg, Факс: 02 9523567

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dfz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dfz.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ЗемеделиеДруго (моля пояснете): Земеделие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Текуща поддръжка на климатични шкафове за сървърни помещения в ЦУ София и РИЦ Пловдив”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършването на услуга по поддръжка на климатични шкафове за сървърни помещения на Държавен фонд "Земеделие", находящи се в Централно управление (ЦУ) София и Резервен информационен център (РИЦ) Пловдив.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
180000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 473685 от 29.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 496049 от 17.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 01-2600/10938 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Текуща поддръжка на климатични шкафове за сървърни помещения в ЦУ София и РИЦ Пловдив"
V.1) Дата на сключване договора
26.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КЛИМА И ВЕНТ" ООД, ЕИК 130837969, кв. "Симеоново" ул. "85-та" №15, Република България 1434, София, Тел.: 02 8655146, E-mail: office@klimaivent.bg, Факс: 02 9633797

URL: www.klimaivent.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 180000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението за откриване тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор