02030-2012-0026
Технически редакции | ||
26.11.2012 11:02 ч. : | 26/11/2012 10:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.11.2012 11:02 ч. : | 26/11/2012 10:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" към министъра на правосъдието, бул. "Ген.Н.Столетов" №21, За: Костадин Картулев, Младен Наумов, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139257; 02 8139193; 02 8139113, E-mail: gdin_snab@abv.bg, Факс: 02 8139107; 02 8139215
Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", стаи №53 и №54Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.gdin.bg.
Адрес на профила на купувача: www.gdin.bg.
Електронен достъп до информация: www.gdin.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген.Н.Столетов" № 21, За: Деловодство - Десислава Алексова, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139264
Място/места за контакт: гр.София, бул. "Ген.Н.Столетов" № 21, административна сграда на ГД "Изпълнение на наказанията", стая № 47Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: изпълнение на наказанията
НЕ
Доставка на зимно униформено облекло за нуждите на ГД „Изпълнение на наказанията” и териториалните й служби.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на зимни специални костюми, зимни шапки, униформени пуловери с пагони, кожени куртки и кожени ръкавици за нуждите на ГД „Изпълнение на наказанията” и териториалните й служби.
18400000, 18410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Зимни специални костюми: 1 215 комплекта; Зимна шапка: 550 броя; Пуловер с дълъг ръкав с пагони: 750 броя; Кожени куртки: 703 броя; Кожени ръкавици: 710 чифта.
НЕ
НЕ
120
Гаранция за участие в размер от 6 440 лв. (шест хиляди четиристотин и четиридесет лева). Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят като парична сума или банкова гаранция. Паричната сума се превежда по банкова сметка на ГД "Изпълнение на наказанията"- "Банка ДСК"ЕАД, клон Столетов - банкова сметка IBAN - BG83STSA93003369765210, BIC:STSABGSF. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то нейната валидност следва да бъде не по-малка от 15 календарни дни след изтичане на срока на валидността на офертата му. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие на участниците става по реда на чл.61 и чл.62 отЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му без ДДС, представя се при сключването на договора.Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Участникът или определения за изпълнител сам избира формата на гаранция/и за участие, респ. за изпълнение. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя.Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - не по-малка от 15 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, внесена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора, плюс 30 дни.
Условия при образуване на предлаганата цена - предложените цени да са в лева без и с включен ДДС, франко централния склад на Възложителя, в гр. София. Единичните цени без ДДС и с ДДС да са с точност до втория знак. Единичните цени за масовото производство и извънстандартни поръчки да са едни и същи. Единичните цени за мъжки и дамски артикул да са едни и същи. Условия и начин на плащане: Бюджетно финансиране. Начин на плащане - по банков път, с платежно нареждане в български лева. Възложителят заплаща всяка заявена доставка в срок до 30 (тридесет) дни, считано от датата на всяка конкретна доставка, удостоверено с фактура, придружена от приемо-предавателен протокол, складова разписка, гаранционна карта и сертификати за качество и произход.Цената следва да включва всички разходи франко складовата база на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" в гр. София.
ДА
1. Срок за изпълнение на поръчката - чрез периодични доставки до 120 дни от датата на сключване на договора, по предварителна заявка от страна на възложителя с размерни спецификации, по определен от възложителя график. 2. Гаранционният срок на изделията: не по-малък от 36 месеца от датата на получаване в складовете на Възложителя и не по-малък от 24 месеца от датата на въвеждане в експлоатация за изделията от текстил и трикотаж и не по-малък от 36 месеца за изделията от кожа.
1.Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат удостоверение за актуално състояние с дата на издаване, предхождаща датата на подаване на офертата с не повече от два месеца (оригинал и или нотариално заверено копие). Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който се представя в официален превод или с печат апостил, съгласно Конвенцията за премахване на изискването за легализация на чуждестранни публични актове (обн.Държавен вестник бр. 45 от11/05.05.2001г.). За физически лица – копие, заверено „вярно с оригинала” от документа за самоличност. За чуждестранните физически лица - копие от съответен еквивалентен документ – в официален превод;2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора; 3. Документ за внесена гаранция за участие; 4. Попълнена от участника оферта (по приложен образец) с посочен срок на валидност на офертата;5. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1,ал.2 и ал.5 ЗОП; 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник – оригинал, по образец. В случаи на участие на подизпълнител, документите и данните по чл.56, ал.1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП, следва да бъдат представени и за всеки един от подизпълнителите; 7.Декларация за приемане условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – оригинал, по образец; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата; 9. Техническа оферта, с приложени в плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" документи по реда на чл.57, ал.2,т.2 ЗОП (технологични карти за производство, декларации, протоколи за изпитване, сертификати, оторизационни писма, анализни свидетелства и други изискуеми се по реда на техническата спецификация от документацията за участие документи), свързани с изпълнение на поръчката, съобразно посочените в документацията изисквания, придружени от образци на изделията и вложените в тях материали за които се отнасят. В техническата оферта се посочва срока за изпълнение на поръчката; 10.Ценова оферта; 11. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие;12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;13. Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника – в оригинал. Представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата.
1. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката (униформени облекла от текстил, трикотаж и кожа) за последните три години (в стойност и натура), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Копия на баланса и отчета за приходите и разходите (ОПР) за предходните три години (за 2009, 2010 и 2011 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - заверени от участника.
1. Годишният оборот свързан с обекта на поръчката за последните три години е минимум 700 000 лв. с включен ДДС. 2.Участниците трябва да имат положителен финансов резултат (печалба) за 2010 година и 2011 година.
1. Списък на основните договори за доставка, изпълнени през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-малко три договора, посочени в списъка. В списъка се посочат предмета, стойността на договорите и контрагентите по договорите, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (по приложен образец към документацията за участие). Договорите трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. Препоръките за добро изпълнение се представят в оригинали (с подпис и свеж печат) или четливи нотариално заверени копия /заверява се всяка страница/; 2. Валиден сертификат, издаден от акредитирано лице, съобразно чл. 53, ал.3 от ЗОП, на името на участника за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на дейност по предмета на поръчката: изработка и/или доставка на изделия от текстил, трикотаж и кожа /нотариално заверено копие/. Представя се поотделно за производителя и за търговеца, когато участника не е производител.
1. Участникът да е изпълнил през последните три години минимум три договора, придружени с препоръки за добро изпълнение, с предмет, аналогичен с обекта на поръчката /доставка на униформени облекла от текстил, трикотаж и кожа/, на обща стойност минимум 450 000 лв. с вкл. ДДС; 2. До участие в процедурата се допускат участници, които притежават и представят валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват – предмета на поръчката: изработка и/или доставка на изделия от текстил, трикотаж и кожа. Представя се поотделно за производителя и за търговеца, когато участника не е производител.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
10/десет/ лева, внесени по банкова сметка на ГД "Изпълнение на наказанията", Банка: „Банка ДСК“ ЕАД, клон Столетов, IBAN: BG44STSA93003169765201, BIC STSABGSF. Документацията се получава в сградата на ГД „Изпълнение на наказанията” стаи № 53 и № 54, гр. София, бул. „Ген. Н. Столетов” № 21 срещу представяне на документ, доказващ закупуването по съответния ред.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
120
ГД "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 21, административната сграда на ГД "ИН"
Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача, на интернет адреса на ГД "ИН":www.gdin.bg и на видно място в административна сграда на ГД "ИН" - гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 21.
НЕ
НЕ
Възложителят предоставя електронен достъп до документацията за участие в процедурата, както и ще публикува съобщения за хода на процедурата на следния адрес: http://www.gdin.bg Настоящото обявление е изпратено до Агенция по обществени поръчки (АОП) за вписване в Регистъра на обществените поръчки по реда на чл.6, ал.1, т.5 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ЗОП
26.11.2012 г.