Версия за печат

02030-2012-0026

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010029

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" към министъра на правосъдието, бул. "Ген.Н.Столетов" №21, За: Костадин Картулев, Младен Наумов, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139257; 02 8139193; 02 8139113, E-mail: gdin_snab@abv.bg, Факс: 02 8139107; 02 8139215

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", стаи №53 и №54

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.gdin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.gdin.bg.

Електронен достъп до информация: www.gdin.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген.Н.Столетов" № 21, За: Деловодство - Десислава Алексова, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139264

Място/места за контакт: гр.София, бул. "Ген.Н.Столетов" № 21, административна сграда на ГД "Изпълнение на наказанията", стая № 47

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: изпълнение на наказанията

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на зимно униформено облекло за нуждите на ГД „Изпълнение на наказанията” и териториалните й служби.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, бул. "Ген.Н.Столетов" № 21, ЦС на ГД "Изпълнение на наказанията"
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на зимни специални костюми, зимни шапки, униформени пуловери с пагони, кожени куртки и кожени ръкавици за нуждите на ГД „Изпълнение на наказанията” и териториалните й служби.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

18400000, 18410000

Описание:

Дрехи със специално предназначение и аксесоари
Дрехи със специално предназначение

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Зимни специални костюми: 1 215 комплекта; Зимна шапка: 550 броя; Пуловер с дълъг ръкав с пагони: 750 броя; Кожени куртки: 703 броя; Кожени ръкавици: 710 чифта.

Стойност, без да се включва ДДС
644125 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер от 6 440 лв. (шест хиляди четиристотин и четиридесет лева). Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят като парична сума или банкова гаранция. Паричната сума се превежда по банкова сметка на ГД "Изпълнение на наказанията"- "Банка ДСК"ЕАД, клон Столетов - банкова сметка IBAN - BG83STSA93003369765210, BIC:STSABGSF. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то нейната валидност следва да бъде не по-малка от 15 календарни дни след изтичане на срока на валидността на офертата му. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие на участниците става по реда на чл.61 и чл.62 отЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му без ДДС, представя се при сключването на договора.Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Участникът или определения за изпълнител сам избира формата на гаранция/и за участие, респ. за изпълнение. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя.Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - не по-малка от 15 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, внесена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора, плюс 30 дни.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условия при образуване на предлаганата цена - предложените цени да са в лева без и с включен ДДС, франко централния склад на Възложителя, в гр. София. Единичните цени без ДДС и с ДДС да са с точност до втория знак. Единичните цени за масовото производство и извънстандартни поръчки да са едни и същи. Единичните цени за мъжки и дамски артикул да са едни и същи. Условия и начин на плащане: Бюджетно финансиране. Начин на плащане - по банков път, с платежно нареждане в български лева. Възложителят заплаща всяка заявена доставка в срок до 30 (тридесет) дни, считано от датата на всяка конкретна доставка, удостоверено с фактура, придружена от приемо-предавателен протокол, складова разписка, гаранционна карта и сертификати за качество и произход.Цената следва да включва всички разходи франко складовата база на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" в гр. София.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Срок за изпълнение на поръчката - чрез периодични доставки до 120 дни от датата на сключване на договора, по предварителна заявка от страна на възложителя с размерни спецификации, по определен от възложителя график. 2. Гаранционният срок на изделията: не по-малък от 36 месеца от датата на получаване в складовете на Възложителя и не по-малък от 24 месеца от датата на въвеждане в експлоатация за изделията от текстил и трикотаж и не по-малък от 36 месеца за изделията от кожа.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат удостоверение за актуално състояние с дата на издаване, предхождаща датата на подаване на офертата с не повече от два месеца (оригинал и или нотариално заверено копие). Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който се представя в официален превод или с печат апостил, съгласно Конвенцията за премахване на изискването за легализация на чуждестранни публични актове (обн.Държавен вестник бр. 45 от11/05.05.2001г.). За физически лица – копие, заверено „вярно с оригинала” от документа за самоличност. За чуждестранните физически лица - копие от съответен еквивалентен документ – в официален превод;2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора; 3. Документ за внесена гаранция за участие; 4. Попълнена от участника оферта (по приложен образец) с посочен срок на валидност на офертата;5. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1,ал.2 и ал.5 ЗОП; 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник – оригинал, по образец. В случаи на участие на подизпълнител, документите и данните по чл.56, ал.1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП, следва да бъдат представени и за всеки един от подизпълнителите; 7.Декларация за приемане условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – оригинал, по образец; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата; 9. Техническа оферта, с приложени в плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" документи по реда на чл.57, ал.2,т.2 ЗОП (технологични карти за производство, декларации, протоколи за изпитване, сертификати, оторизационни писма, анализни свидетелства и други изискуеми се по реда на техническата спецификация от документацията за участие документи), свързани с изпълнение на поръчката, съобразно посочените в документацията изисквания, придружени от образци на изделията и вложените в тях материали за които се отнасят. В техническата оферта се посочва срока за изпълнение на поръчката; 10.Ценова оферта; 11. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие;12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;13. Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника – в оригинал. Представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката (униформени облекла от текстил, трикотаж и кожа) за последните три години (в стойност и натура), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Копия на баланса и отчета за приходите и разходите (ОПР) за предходните три години (за 2009, 2010 и 2011 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - заверени от участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Годишният оборот свързан с обекта на поръчката за последните три години е минимум 700 000 лв. с включен ДДС. 2.Участниците трябва да имат положителен финансов резултат (печалба) за 2010 година и 2011 година.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за доставка, изпълнени през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-малко три договора, посочени в списъка. В списъка се посочат предмета, стойността на договорите и контрагентите по договорите, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (по приложен образец към документацията за участие). Договорите трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. Препоръките за добро изпълнение се представят в оригинали (с подпис и свеж печат) или четливи нотариално заверени копия /заверява се всяка страница/; 2. Валиден сертификат, издаден от акредитирано лице, съобразно чл. 53, ал.3 от ЗОП, на името на участника за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на дейност по предмета на поръчката: изработка и/или доставка на изделия от текстил, трикотаж и кожа /нотариално заверено копие/. Представя се поотделно за производителя и за търговеца, когато участника не е производител.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е изпълнил през последните три години минимум три договора, придружени с препоръки за добро изпълнение, с предмет, аналогичен с обекта на поръчката /доставка на униформени облекла от текстил, трикотаж и кожа/, на обща стойност минимум 450 000 лв. с вкл. ДДС; 2. До участие в процедурата се допускат участници, които притежават и представят валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват – предмета на поръчката: изработка и/или доставка на изделия от текстил, трикотаж и кожа. Представя се поотделно за производителя и за търговеца, когато участника не е производител.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 43 - 699922 от 02.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.12.2012 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

10/десет/ лева, внесени по банкова сметка на ГД "Изпълнение на наказанията", Банка: „Банка ДСК“ ЕАД, клон Столетов, IBAN: BG44STSA93003169765201, BIC STSABGSF. Документацията се получава в сградата на ГД „Изпълнение на наказанията” стаи № 53 и № 54, гр. София, бул. „Ген. Н. Столетов” № 21 срещу представяне на документ, доказващ закупуването по съответния ред.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.01.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.01.2013 г.  Час: 10:30
Място

ГД "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 21, административната сграда на ГД "ИН"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача, на интернет адреса на ГД "ИН":www.gdin.bg и на видно място в административна сграда на ГД "ИН" - гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 21.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя електронен достъп до документацията за участие в процедурата, както и ще публикува съобщения за хода на процедурата на следния адрес: http://www.gdin.bg Настоящото обявление е изпратено до Агенция по обществени поръчки (АОП) за вписване в Регистъра на обществените поръчки по реда на чл.6, ал.1, т.5 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.11.2012 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ