Версия за печат

00763-2012-0006

BG-Велико Търново ююя: Проектиране и изпълнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Комплексен онкологичен център-В.Търново" ЕООД, ул. "Бузлуджа" №1, За: Светла Джурджина; Йоана Данчева, РБългария 5000, Велико Търново ююя, Тел.: 0878 622487; 0878 132950, E-mail: onkovt@abv.bg, Факс: 062 622487

Място/места за контакт: "КОЦ-В.Търново"ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.onkologyvt.com.

Адрес на профила на купувача: www.onkologyvt.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Възлагане на допълнителни строително-монтажни работи на обект "Реконструкция чрез обновяване на операционни зали ІІІ-ти етаж на Хирургичен блок - промяна по време на строителство в "КОЦ-В.Търново" ЕООД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: "КОЦ-В.Търново" ЕООД, операционни зали ІІІ-ти етаж на Хирургичен блок, гр.В.Търново, ул. "Бузлуджа" №1
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възлагане на допълнително възникнали СМР на подобект Реконструкция,чрез обновяване на операционни зали -ІІІ-ти етаж на хирургичен блок-промяна по време на строителство, в КОЦ-В. Търново ЕООД, гр. В.Търново.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45215100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на лечебни заведения

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00763

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Реконструкция чрез обновяване на операционни зали-ІІІ ти етаж на хирургичен блок- промяна по време на строителство в "КОЦ-В.Търново"ЕООД.
V.1) Дата на сключване договора
16.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РИ-СОФ" ООД ЕИК:130459512, район "Витоша", ул. "Иван Сусанин" № 60,бл.А,вх.А, ет.1, ап. 3, България 1404, София, Тел.: 02 9581727, Факс: 02 4233155

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 611548 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120,ал.5 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

І-ви етап от изпълнението на Договорот 19.09.2008 г. касае изготвяне на Инвест.проект-фаза работен проект, за подобекти реконструкция на ХО ІІ-ри етаж та Хир. блок с изграждане на Гръден и Коремен сектор" и "Реконструкция чрез обновяване на операционни зали III – ти етаж в сградата на Хирургичен блок".Вторият етап от реализацията на Договора касае строителството на подобект "Реконструкция на Хирургично отделение на II – ри етаж на Хирургичния блок с изграждане на Гръден и Коремен сектор", който е завършен, предаден и въведен в експлоатация с удостоверение №159 / 18.11.2010 год. на Общ. В. Търново и подобект "Реконструкция чрез обновяване на опер. зали III – ти етаж на Хирургичен блок", който е временно спрян на 18.10.2010г.,с Акт обр.- №10 поради преустановяване финансирането на обекта /На 12.11.2012 год. е съставен акт обр. 11 за размразяване на обекта/. С изх. № 464-ПЕК/29.09.2010г.,на МЗ-РИОКОЗ-гр. В. Търново, е направено предписание за "Онкогинекологично отделение" на същия етаж ,реконструкцията на което да предхожда реконструкцията на "операционни зали". В Акта е описана стойността на изпълнените и разплатени СМР работи с Акт -обр.19 възлизащи на 1 380 317.45лв. с ДДС .Междувременно на 29.09.2011г, на заседание на ОС –Общ. В.Търново отразено в Протокол № 97 от заседание на ОС с Решение №1465 се дава съгласие за закупуване на линеен ускорител на лизинг за нуждите на „КОЦ-В.Търново“ЕООД със собствени средства на дружеството.Финансовите параметри по Договора са:1.Общата ст-ст на договора от 19.09.2008 год. е 1 346 379,01 лв. без ДДС, или 1 615 654,81 лв. с ДДС.2.Общата ст-ст на изпълнените проектни работи от I-ви етап, касаещи и двата подобекта, е 43 275,54 лв. без ДДС, или 51 930,65 лв. с вкл. ДДС.3.Общата стойност на частично въведения в експлоатация Втори етап – подобект "Реконструкция на Хирургично отделение на II – ри етаж на Хирургичния блок с изграждане на Гръден и Коремен сектор", съгласно подробно изготвени количествени сметки, актове – обр. 19 от №1 до №41 и съответните двустранни сметки, е 1 156 727,74 лв. без ДДС, или 1 388 073,29 лв. с включен ДДС, заедно с изпълнените СМР по допълнителната поръчка, възложена на основание чл. 90, ал. 1, т. 8 от ЗОП за завършване на подобекта по Договор от 18.01.2010 г. за изпълнение непредвидени СМР чрез договаряне без обявление – част от тях по предписание на съгласуващи инстанции, на стойност 330 277,09 лв. без ДДС, или 396 332,51 лв. с включен ДДС. 4 Оставащата стойност по Договора от 19.09.2008 г. за реализация на Втория етап – подобект "Реконструкция чрез обновяване операционни зали – III – ти етаж на Хирургичен блок", е следната: а.Обща стойност на договора за инженеринг от 19.09.2008 г. – 1 346 379,01 лв. без ДДС.b. Спадат се изпълнените проектни работи през I-ви етап от реализацията на договора в размер на 43 275,54 лв. без ДДС.c.Спада се частта на изпълнените строителни и монтажни работи, свързани с частично въведения в експлоатация подобект "Реконструкция на Хирургично отделение на II – ри етаж на Хирургичния блок с изграждане на Гръден и Коремен сектор" от Втори етап, без допълнително възложените работи по чл. 90, ал. 1, т. 8, буква "а" и буква "б" за този подобект:1.156 727,74 – 330 277,09 = 826 450,65 лв. без ДДС.d.Оставаща сума за реализация на подобект "Реконструкция чрез обновяване на операционни зали III – ти етаж на Хирургичен блок" от Втори етап е 476 652,82 лв. без ДДС, или 571 983,38 лв. с вкл. ДДС. Това означава, че ако се наложи при промяната на инвестиционния проект за разполагане на линеен ускорител в Зала №2 на подобект "Операционен блок на III-ти етаж", съгласно изискванията на чл. 90, ал. 1, т. 8, буква "а", допълнителните проектни и СМР могат да надвишава остатъчната сума по основния договорс не повече от 238 326.41лв без ДДС.,или до 285991.69 лв. ДДС. Тези обстоятелства водят до промяна на съществуващия инвест. проект и до прилагане на чл. 90,ал.1,т.8 и т.9,"а","б" "в" от ЗОП. Първоначално обявените условия не са съществено променени.