Версия за печат

01050-2012-0006

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, ул. Славянска № 8, За: Гергана Опанова, главен експерт в Главна дирекция "Европейски фондове за конкурентоспособност", отдел "Програмиране на оперативната програма", България 1052, София, Тел.: 02 9329204, E-mail: g.opanova@mee.government.bg, Факс: 02 9872190

Място/места за контакт: Главна дирекция "Европейски фондове за конкурентоспособност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mi.government.bg..

Адрес на профила на купувача: www.mi.government.bg..

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на асистент по проекта и на асистент по верификацията по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Енергийна ефективност и зелена икономика”, изпълнявана по Област на въздействие 2.3. „Въвеждане на енергоспестяващи технологии и използването на възобновяеми енергийни източници” в рамките на Приоритетна ос 2 „Повишаване ефективността на предприятията и развитие на благоприятна бизнес среда” на ОП „Конкурентоспособност”” при следните обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 „Проверка и становище относно съответствието с техническите изисквания за допустимите категории проекти по процедура „Енергийна ефективност и зелена икономика”; проверка на съответствието на проведените процедури за избор на изпълнители съобразно конкретните изисквания на процедурата и изискванията на ПМС № 55/2007, НВМОП или ЗОП; предоставяне на информационни услуги на потенциалните бенефициенти; предоставяне на информация относно размера на безвъзмездната финансова помощ на одобрените проекти; предоставяне на информационни услуги на потенциалните бенефициенти по процедурата и други дейности, свързани с цялостното администриране на процеса по оценка на проектите” 2. Обособена позиция № 2 „Мониторинг и верификация на изпълнението на дейностите по сключените договори по процедура „Енергийна ефективност и зелена икономика” , включително извършване на проверки на място; актуализиране на Списъка на допустимите категории материали и оборудване, представляващ неразделна част от Насоките за кандидатстване и приложенията към тях”-Позиция1

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Договор за изпълнение на обществена поръчка по обособена позиция № 1: Възложителят възлага, а изпълнителят приема да извърши на свой риск следните дейности, описани в техническото и ценово предложение на изпълнителя, представени в рамките на процедурата за възлагане на обществената поръчка, както и техническата спецификация на възложителя, съставляваща неразделна част от договора: (1) Проверка и предоставяне на становище относно съответствието с техническите изисквания за допустимите категории проекти по процедура „Енергийна ефективност и зелена икономика”; (2) Проверка и предоставяне на становище за съответствието на проведените процедури за избор на изпълнители съобразно конкретните изисквания на процедурата и изискванията на ПМС № 55/2007, НВМОП или ЗОП; (3)Предоставяне на информационни услуги на потенциалните бенефициенти; (4) Участие в информационни кампании; (5) Поддържане и актуализиране на интернет- базирана база данни и на интернет страница по процедурата.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79421100

Описание:

Услуги по контрол на изпълнението на проекти, без контрол по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
685100 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 685100, Най-висока оферта: 1099500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател 1 (П1): Стратегия за изпълнение на поръчката (максимум 15 т.): 1.1. Подход и методология (6 т.):Участникът е предложил дейности и методи, инструменти и техники на работа за тяхното изпълнение, които гарантират ефективното и ефикасно изпълнение на поръчката (3х2т.): дейностите са описани подробно, структурирано и ясно– същност, последователност и взаимовръзка между дейности и резултати; и водят до постигане на целите и резултатите;ключовите моменти свързани с изпълнението на услугата са идентифицирани и обосновани; методите, инструментите и техниките на работа за изпълнение на дейностите са обосновани и ясно описани; взаимовръзката между предложените методи, инструменти и техники и предложените дейности е ясно и точно описана. Участникът е предложил дейности и методи, инструменти и техники на работа за тяхното изпълнение, които гарантират изпълнението на поръчката (2х2 т.): дейностите са описани подробно – същност, последователност и взаимовръзка между дейности и резултати; и водят до постигане на целите и резултатите;ключовите моменти свързани с изпълнението на услугата са посочени;методите, инструментите и техниките на работа за изпълнение на дейностите са описани.Участникът е предложил дейности и методи, инструменти и техники на работа за тяхното изпълнение, които гарантират изпълнението на поръчката (1т.):дейностите са описани неясно и не включват същност, и/или последователност и/или взаимовръзка между дейности и резултати, но биха довели до постигане на целите и резултатите; не са посочени ключовите моменти свързани с изпълнението на услугата; методите, инструментите и техниките на работа за изпълнение на дейностите са неясно описани. 1.2. Механизми за контрол и вътрешна оценка (3 т.): Механизмите за наблюдение, контрол, вътрешна оценка, съгласуваност и отчетност при изпълнение на поръчката са посочени, обосновани и ясно, конкретно и подробно описани; и предложените механизми съответстват на сложността на поръчката и предложените подход и методология (3 т.); Механизмите за наблюдение, контрол, вътрешна оценка, съгласуваност и отчетност при изпълнение на поръчката са посочени ясно, но не са изчерпателни; и предложените механизми съответстват на сложността на поръчката и предложените подход и методология (2т.); Механизмите за наблюдение, контрол, вътрешна оценка, съгласуваност и отчетност при изпълнение на поръчката са слабо засегнати и неясно и общо описани (1т.). 1.3. Мерки за управление и минимизиране на рисковете и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на поръчката, съгласно техническата спецификация. Други рискове и предпоставки идентифицирани от участника и мерки за тяхното управление и минимизиране (6 т.): Посочени са конкретни, ясни и адекватни мерки за управление и минимизиране на рисковете и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на поръчката, съгласно техническата спецификация, идентифицирани са други рискове и предпоставки, които могат да окажат влияние върху изпълнението на поръчката и са посочени конкретни, ясни и адекватни мерки за управление и минимизиране (3х2 т.);Посочени са конкретни, ясни и адекватни мерки за управление и минимизиране на рисковете и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на поръчката, съгласно техническата спецификация, не са идентифицирани други рискове и предпоставки, които могат да окажат влияние върху изпълнението на поръчката (2х2 т.); Посочени са общи и неясни мерки за управление и минимизиране на рисковете и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на поръчката, съгласно техническата спецификация, не са идентифицирани други рискове и предпоставки, които могат да окажат влияние върху изпълнението на поръчката (1 т.).; тежест: 70
Показател: Показател 2 (П2): План за действие и организация на изпълнението (максимум 9 т.): 2.1. План за действие (3 т.); Представен е ясен и подробен план за действие, който включва последователност и продължителност на дейностите; последователността и продължителността на дейностите са реалистични и добре балансирани във времето от гледна точка на сроковете и изискванията указани в техническата спецификация (3 т.); Представен е подробен план за действие, който включва последователност и продължителност на дейностите; последователността и продължителността на дейностите са реалистични, но не добре балансирани във времето от гледна точка на сроковете и изискванията указани в техническата спецификация (2 т.); Представен е подробен план за действие, който включва последователност и продължителност на дейностите; последователността и продължителността на дейностите са съобразени със сроковете и изискванията указани в техническата спецификация, но биха могли да доведат до забавяне (1 т.). 2.2. Организация на изпълнението (6 т.): Разпределението на ролите и отговорностите между ключовите експерти и ключовите и другите не-ключови експерти в екипа са посочени, обосновани и ясно, точно и конкретно описани; и разпределението на ролите и отговорностите съответства на предложената методология, в случаите на обединение – ролите и отговорностите на участниците в обединението са посочени, разграничени, обосновани и подробно и ясно описани, Начините на взаимодействие с всички участници в процеса на изпълнение на процедурата „Енергийна ефективност и зелена икономика” – кандидати в случая на асистент по проекта / бенефициенти в случая на асистент по верификация, банки, управляващ орган, асистент по проекта/асистент по верификация са ясни, конкретни и приложими (3х2 т.); Разпределението на ролите и отговорностите между ключовите експерти и ключовите и другите не-ключови експерти в екипа са посочени и ясно описани; и разпределението на ролите и отговорностите съответства на предложената методология, в случаите на обединение – ролите и отговорностите на участниците в обединението са посочени и описани, Начините на взаимодействие с всички участници в процеса на изпълнение на процедурата „Енергийна ефективност и зелена икономика” – кандидати в случая на асистент по проекта / бенефициенти в случая на асистент по верификация, банки, управляващ орган, асистент по проекта/асистент по верификация са посочени, но някои от тях са неясни и общи (2х2 т.); Разпределението на ролите и отговорностите между ключовите експерти и ключовите и другите не-ключови експерти в екипа не са ясно разграничени и описани; и разпределението на ролите и отговорностите съответства на предложената методология, в случаите на обединение – ролите и отговорностите на участниците в обединението не са ясно разграничени и описани, начините на взаимодействие с всички участници в процеса на изпълнение на процедурата „Енергийна ефективност и зелена икономика” – кандидати в случая на асистент по проекта / бенефициенти в случая на асистент по верификация, банки, управляващ орган, асистент по проекта/асистент по верификация са неясно и общо описани и/или участникът не е описал начини на взаимодействие с всички участници в процеса (1).; тежест: 70
Показател: Предложена цена; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 5 - 007386 от 10.01.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 39 - 063276 от 22.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 600 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:позиция № 1 „Проверка и становище относно съответствието с техническите изисквания за допустимите категории проекти по процедура „Енергийна ефективност и зелена икономика”; проверка на съответствието на проведените процедури за избор на изпълнители съобразно конкретните изисквания на процедурата
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.06.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ТУ-Технологии-Рувекс”ДЗЗД, ЕИК 176417669, гр.София бул,. "Св. Климент Охридски"N:8 ТУ-София, бл.2, ет.3, каб.2370, Република България 1000, София, Тел.: 03592 9652209, Факс: 03592 8686719

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1200000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 685100 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 685100, Най-висока оферта: 1099500 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Енергийна ефективност и зелена икономика”, изпълнявана по Област на въздействие 2.3. „Въвеждане на енергоспестяващи технологии и използването на възобновяеми енергийни източници” в рамките на Приоритетна ос 2 „Повишаване ефективността на предприятията и развитие на благоприятна бизнес среда” на ОП „Конкурентоспособност”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ