Версия за печат

00530-2012-0079

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ТД на НАП Пловдив, ул. "Скопие" № 106, За: Светла Тименова, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.timenova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: ТД на НАП Пловдив, ул. "Скопие" № 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодични доставки на фотокопирна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП – Пловдив и териториалните структури в обхвата й”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Доставките се извършват на един от следните адреси: - гр. Пловдив, ул. „Скопие” № 106 - гр. Пловдив, ул. „Чернишевски” № 3 – за град Стара Загора – ул. „Кенали” № 1 – за град Хасково – пл. „Свобода” № 2 – за град Кърджали – ул. „Деспот Слав” № 1 – за град Смолян – бул. „България” № 12, етаж V – за град Пазарджик – бул. „България” № 41
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодични доставки на фотокопирна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП – Пловдив и териториалните структури в обхвата й”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197643, 22993200, 30199340

Описание:

Фотокопирна хартия
Термочувствителна хартия или картон
Безконечна хартия за формуляри

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
195000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Kомплексна оценка на предложените единични цени без ДДС за артикулите от Продуктова група І: „Фотокопирна хартия – в пакети по 500 листа”; тежест: 98
Показател: Kомплексна оценка на предложените единични цени без ДДС за артикулите от Продуктова група ІІ: „Термохартия – ролки” ; тежест: 2
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение за откриване на процедура РД-44-6/31.07.2012 г. на директора на ТД на НАП Пловдив

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 069926 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 146 - 243962 от 01.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 45 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Периодични доставки на фотокопирна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП – Пловдив и териториалните структури в обхвата й”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.10.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"МУЛТИКО 92" ООД, ЕИК 040606358, район Красно село, ул. "Шандор Петьофи" 25, Република България 1606, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 195000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 195000 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП, може да иска: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП; 2. всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т.3, букви "а" и "б" от ЗОП; 3. заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП. Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ