Версия за печат

00530-2012-0094

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Н.Младенова, България 1000, София, Тел.: 02 98593198, E-mail: n.mladenova@nra.bg

Място/места за контакт: дирекция "Обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Отпечатване на данъчни и осигурителни декларации по видове и количества, и с технически характеристики, посочени в пълното описание на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие в процедурата

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Адресите на териториалните структури на НАП, посочени в приложение 2 към договора
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Отпечатване и доставка на данъчни и осигурителни декларации по видове и количества, и с технически характеристики, посочени в пълното описание на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие в процедурата

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79810000, 79823000

Описание:

Услуги по печатане на печатни изделия
Услуги по доставка на печатни издания

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
124881.34 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472110 от 28.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 496815 от 24.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 155 / Обособена позиция №: / Заглавие:Отпечатване на данъчни и осигурителни декларации по видове и количества, и с технически характеристики, посочени в пълното описание на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие в процедурата
V.1) Дата на сключване договора
19.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"МУЛТИПРИНТ" ООД ЕИК 122013040, ул."Славянска" 10А, България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 66245

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 130000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 124881.34 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката: 1. Десет календарни дни от предоставяне на заверени копия на образците на формулярите на хартиен и магнитен носител от определените от Възложителя лица за данъчните декларации по раздел І-1 от Приложение 1 към договора и 2. Двадесет календарни дни от предоставяне на заверени копия на образците на формулярите на хартиен и магнитен носител от определените от Възложителя лица за осигурителните декларации по раздел ІІ-2 от Приложение 1 към договора; 3. Възложителят предава на хартиен и магнитен носител образците на декларациите за отпечатване, което се удостоверява с протокол; 4. В срок до три календарни дни от предаването на образците, изпълнителят извършва предпечатна подготовка и представя отпечатани десет бройки за осъществяване на контрол и установяване на съответствие с предоставените образци. След потвърждаване от възложителя, изпълнителят му предава и магнитен носител с образците за отпечатване; 5. В случай, че възложителят поетапно предоставя образците на декларации, срокът за отпечатването и доставката на съответните декларации, започва да тече от предаването на техните образци. Цената е дължима за отпечатване и доставка, на цялото количество и видове формуляри. В случай на промяна в броя на страниците или видовете документи, се заплаща цена, формирана от броя страници за съответния вид документ, умножена по единичната стойност за страница оферирана от избрания за изпълнител участник в процедурата. В цената са включени: разходите за материали, предпечатна подготовка, разходи за труд, транспортни разходи, други разходи /амортизации и др./ и печалба. Плащането се извършва по посочена от Изпълнителя банкова сметка. Срокът за плащане е до 60 дни след предоставяне на фактура и приемо-предавателни протоколи (удостоверяващи доставяне на съответните видове и количества формуляри за всеки от адресите на доставка, чрез координатора по договора в дирекция „Бюджет и финанси” при Централно управление на НАП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор