00753-2012-0010
Технически редакции | ||
21.11.2012 15:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
21.11.2012 15:02 ч. : | 21/11/2012 14:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.11.2012 15:02 ч. : | 21/11/2012 14:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.11.2012 15:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Свищов: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" №2, За: Даниела Станкова - нач. отдел "ОП", Мирослава Иванова - ст. експерт "ОП", Цветелина Георгиева - ст. експерт "ОП", Р България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504
Място/места за контакт: Община СвищовИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svishtov.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Друг: Община СвищовДруго (моля пояснете): Община Свищов
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект: „Сградите на училищaта в гр. Свищов - с високо ниво на енергийна ефективност - подобрено качество на живот, жизнена и работна среда”
Предмет на възлагане по настоящата поръчка включва осъществяване на независим одиторски финансов контрол на разходите по проекта, а именно: 1. Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на Бенефициента - Община Свищов на разходи по дейностите, залегнали в съответното одобрено проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган; 2. Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и тези, посочени в отчетните записи и разходно-оправдателните документи; 3. Проследяване ефективното прилагане на Националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение от страна на бенефициентите; 4. Проследяване ефективното прилагане от страна на бенефициентите на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013 г.; 5. Проверка за съответствие между декларираните в разходно-оправдателните документи разходи и дейности, заложени в одобрения проект; 6. Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходно-оправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводство и приложимите подзаконови нормативни актове; 7. Проверка за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на бенефициента; 8. Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от бенефициента, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията; 9. Регулярно проследяване на тримесечие на извършените междинни плащания по проекта; 10. Предоставяне на текущи консултации и проверки за съответствие на оформянето на първичната счетоводна документация, методология и политики; 11. Изразяване на независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта в съответствие с националните и международните одиторски стандарти; 12. Извършване на документална проверка на всички разходи по одобреният проект (законосъобразност, целесъобразност и допустимост на разходите), във връзка с представяне на междинни технически доклади и междинни финансови отчети; 13. Извършване на годишна база “проверка на място” по проекта, която включва проверка на всички доказателствени материали, във връзка с представяне на окончателен технически доклад и окончателен финансов отчет на Управляващия орган на ОПРР; 14. Проверка на докладваните нередности: одиторът следва да се увери, че ако по проекта са установени нередности, то те са докладвани своевременно на всички необходими институции. Одиторът трябва да провери (без значение дали нередности са докладвани или не) дали при Възложителя е изградена подходяща система, която да осигурява навременно откриване и докладване на нередностите и която да позволява на Възложителя да реагира на тях по подходящ начин; 15. Проверка дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; 16. Проверка за двойно финансиране за същата операция от друга програма или схема (национална или Общностна), както и от друг програмен период; 17. Проверка за спазване на законодателството в областта на държавните помощи; 18. Проверка за спазване на мерките за информация и публичност, съгласно изискванията на Регламент 1828/2006.
79210000, 79212000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
10
"ОДИТ АДВАЙЗЕРС" ООД, ЕИК 201811851, ул. „Солунска” №19, ет. 4, офис 4, Р България 1000, София, Тел.: 02 9474011, E-mail: office@audit-advisers.com, Факс: 02 9474027
Технически редакции | ||
14.03.2014 11:36 ч. : | "ОДИТ АДВАЙЗЕРС" ООД, ЕИК 201811851, Р България, София, , ул. „Солунска” №19, ет. 4, офис 4, 1000 , 02 9474011, 02 9474027, office@audit-advisers.com, | служебно вписване |
затвори |
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура в градските агломерации”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007- 2013.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
21.11.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г