Версия за печат

00283-2012-0017

BG-Банско: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Банско, пл. "Н. Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Околна среда

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Проектиране и строителство на ПСОВ, ВиК мрежа западна част, външни връзки към ПСОВ и корекция на река гр. Банско

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: град Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

С договора се предвижда подобряване на ВиК инфраструктурата в западната част на град Банско чрез пречистване на отпадните води в новоизградена ПСОВ, външните връзки към нея, изграждане на инфраструктурни мрежи - канализация и водопровод и корекция на река “Глазне” в град Банско.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45231300, 71311000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Водопровод: • Тръби: Предвидвижда се материалите, които трябва да се вложат за изпълнението на водопроводната мрежа, да са тръби-полиетилен висока плътност за PN 10, в това число: таблица 1 № Вид материал Дължина (м) 1 90 ПЕВП РN10 3 745 2 110 ПЕВП РN10 2 610 3 140 ПЕВП РN10 1 544 4 160 ПЕВП РN10 345 5 СВО 20 - 63 ПЕВП РN10 3 298 Канализация: таблица 2 № Вид материал Дължина (м) Битова канализация 1 315 от двуслойни гофрирани тръби SN8 16 179 2 200 – сградни отклонения 6 506 Дъждовна канализация 1 315 от двуслойни гофрирани тръби SN8 3 613 2 400 от двуслойни гофрирани тръби SN8 1 975 3 500 от двуслойни гофрирани тръби SN8 1 576 4 630 от двуслойни гофрирани тръби SN8 1 815 5 800 от двуслойни гофрирани тръби SN8 797 6 1000/74,5от двуслойни гофрирани тръби SN8 787 7 1229/24,7 стъклопласт SN 10 000 894 8 200 - присъединяване 2920 Подобект: „Изграждане на Пречиствателна станция за отпадъчни води в гр. Банско, включително КПС и тласкател до вход на ПСОВ”. За подобекта има изработени проекти във фаза „Идейна“ по части: Архитектурна; Конструктивна; Технологична; Електро; КИП и автоматика/SCADA; ВиК; ОВиК; Вертикална планировка; Озеленяване. Местоположение: За площадка за ПСОВ Банско е избран поземлен имот с идентификатор 02676.9.102 по КК на гр. Банско, общ. Банско, обл. Благоевград. Подобект: Рехабилитация на съществуващ колектор - През периода 2007 г. -2008 г. е изграден главен канализационен колектор със средства от ПУДООС. Извършено е грубото строителство като колектора не е въвеждан в експлоатация. Диаметрите на тръбите са ф 1000 и ф 1200, изградени са монолитни бетонови шахти, които са на етап груб строеж като за по-голяма част от тях липсват капаци, което е установено при огледите на място. Колекторите се намират северно, източно и западно от завод „Пиринска мура”. Предвижда се участъци от колекторите да се рехабилитират и в тях да се включат битовите води от града като от крайната точка на колекторите (събирателна шахта на границите на регулацията) се заустват в довеждащия колектор до КПС. Дължини на колекторите – северна и източна част – 814.5 м.; западна част – 405.6 м. Подобект: Доизграждане на довеждащ канализационен колектор - Каналът с дължина 229м и е предвиден да се изпълни от двуслойни гофрирани тръби от полиетилен и пропилен за тежко натоварване ф400. Подобект: „Изграждане на външен водопровод до ПСОВ” - Захранването на обекта с вода за питейно- битови нужди ще се осъществи от съществуващата градска водопроводна мрежа. Необходимо е да се изгради довеждащ водопровод до площадката от полиетиленови тръби висока плътност ф90, РЕ-100 за 10 атм. Трасето на новопроектирания водопровод с обща дължина 837м. е от мястото на водовземане от съществуващ РЕ водопровод ф90 до водомерната шахта в площадката на ПСОВ. Подобект: „Изграждане на външно електрозахранване на ПСОВ” - Електрическото захранване на ПСОВ ще се осъществи от нов БКТП 20кв с възможност за монтаж с 2 бр. Трансформатор с мощност до 800 кVA за захранване на консуматорите. Второ независимо ел. захранване не може да бъде осигурено от местното електроразпределително дружество и ще се осигури от автономен дизелов генератор. За нуждите на ПСОВ се предвижда изграждането на външно електрозахванване. То ще се осъществи, чрез изграждане на нова тръбна мрежа. Новата тръбна мрежа ще се изгради с по 3бр.PVC тръби Ф140/4.1 и 3бр.PVC Ф 110/3.2 мм, обвити с бетонов кожух. Подобект: „Корекция на р. Глазне за защита от заливане на ПСОВ Банско” - корекция на речното корито от ж.п. мост на границата на населеното място до края на имота, определен за ПСОВ, с обща дължина 1000м. Подобект: „Изграждане на обслужващ път до ПСОВ, включително мост на р. Глазне” - Предвижда се изграждане на пътна връзка от границите на регулацията в най-изток-североизточните части на града до входа на ПСОВ.

Прогнозна стойност без ДДС
42897673.12 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а). Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: “Първа инвестиционна банка”, офис гр. Банско, IBAN BG 36 FINV 9150 33BG N0M1YP, BIC – FINVBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие по обществена поръчка проектиране и строителство на ПСОВ, ВиК мрежа западна част, външни връзки към ПСОВ и корекция на река гр. Банско». б). Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Банско. Всички текстове в приложените образци на банковите гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 428 900 лв. /четиристотин двадесет и осем хиляди и деветстотин лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума внесена по сметката посочена по-горе. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Банско, посочена по-горе или банкова гаранция. Предвидена е и гаранция за авансово плащане, както и гаранция за задържаните пари. Всички текстове в приложените банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Гаранцията за задържани пари се представя, когато Изпълнителят по Договора, съгласно клауза 14.3. от договорните условия желае да получи предварително заплащане на част или цялата сума от задържаните пари, за което Договора изисква от него да набави банкова гаранция за цялата стойност на задържаните пари. Лимитът на задържаните пари е 10 % от приетата договорна стойност без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Общ размер на авансовото плащане - максимум 10 %, като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник; Минимален размер на Актовете за Междинни Плащания - 5 % от Приетата Договорна Стойност. Броят и размерът на междинните плащания зависи от прогреса на възложените дейности. Минималният брой междинни плащания е 1, а максималният - 18; Окончателно плащане - сума, формирана от разликата между действително извършените дейности по договора и реално изплатените до окончателното плащане суми. Плащанията се извършват по банков път след потвърждаване на сертификат от страна на Инженера по терминологията на ФИДИК (Жълта книга, първо издание 1999 г.), издаден от Изпълнителя, подкрепен от съответните документи съгласно Договора за инженеринг. Срокът за извършване на авансово плащане е до 42 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащането, междинни и окончателно плащания - до 56 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащанията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изрично изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Проектирането и строителството ще се извършат при „Договорни условия за технологично оборудване и Проектиране-Строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя” (FIDIC/ФИДИК – жълта книга, първо издание 1999 г.) Минимални технически изисквания:1.5.Главен проектант ВиК мрежи - образование и квалификация - висше образование – ВиК инженер, профил „Мрежи и съоръжения”, степен магистър. Наличие на УППП; - общ професионален опит – мин. 10 г.; - специфичен професионален опит - в подготовката на минимум един инвестиционен проект в работна фаза за ВиК мрежи. 1.6. Главен проектант ХТС/ХМС - образование и квалификация - висше образование – строителен инженер по хидротехническо или хидромелиоративно строителство, степен магистър. Наличие на УППП; - общ професионален опит – мин. 10 г.; - специфичен професионален опит в подготовката на минимум един инвестиционен проект в работна фаза в областта на ХТС или ХМС. 1.7. Не-ключови експерти, както следва: - за строеж „Пречиствателна станция за отпадъчни води и външни връзки”: 1.7.1. Проектант по част „ВиК” – профил „Пречистване” (технолог) - образование и квалификация - висше образование – ВиК инженер, профил „Пречистване”, степен магистър. Наличие на УППП; - общ професионален опит – мин. 5 г.; - специфичен професионален опит - опит в подготовката на минимум един инвестиционен проект в работна фаза за ПСОВ. 1.7.2. Проектант по част «ВиК» - профил «Мрежи и съоръжения» - образование и квалификация - висше образование – ВиК инженер, профил „Мрежи и съоръжения”, степен магистър. Наличие на УППП; - общ професионален опит – мин. 5 г.; - специфичен професионален опит в подготовката на минимум един инвестиционен проект в работна фаза за ВиК мрежи. 1.7.3. Проектант по част «Архитектурна» - образование и квалификация - висше образование в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП; - общ професионален опит – мин. 5 г.; - специфичен професионален опит в подготовката на минимум един инвестиционен проект в работна фаза по част „Архитектурна”. 1.7.4. Двама проектанти по част «Конструктивна» - образование и квалификация - висше образование в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП; - общ професионален опит – мини. 5 г.; - специфичен професионален опит в подготовката на минимум един инвестиционен проект в работна фаза по част „Конструктивна”. 1.7.5. Проектант по част «Електрическа» - образование и квалификация - висше образование в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП; - общ професионален опит – мин. 5 г.; - специфичен професионален опит - опит в подготовката на минимум един инвестиционен проект в работна фаза по част „Електрическа”. 1.7.6. Проектант по част «ТОВК» - образование и квалификация - висше образование в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП; - общ професионален опит – мин. 5 г.; - специфичен професионален опит в подготовката на минимум един инвестиционен проект в работна фаза по част „ТОВК”. 1.7.7. Проектант по част «Машинно-технологична» - образование и квалификация - висше образование в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП; - общ професионален опит – мин. 5 г.; - специфичен професионален опит в подготовката на минимум 1 инвест. проект в работна фаза по част „Машинно-технологична” на ПСОВ. 1.7.8. Проектант по част «КИПиА» - образование и квалификация - висше образование в съответната специалност, степен магистър. - общ професионален опит – мин. 5 г.; - специфичен професионален опит в подготовката на мин. 1 инвест. проект в работна фаза по част „КИПиА (SCADA)”. 1.7.9. Проектант по част «Енергийна ефективност» - образование и квалификация - висше образование в съответната специалност, степен магистър. - общ професионален опит – мин. 5 г.; - специфичен професионален опит в подготовката на мин. 1 инвест. проект в работна фаза по част „Топлотехническа/Енергийна ефективност”.Другите изисквания са посочени в раздел VI.3) Допълнителна информация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всички образци на документи са приложени към документацията за участие и са както следва: 1) Списък на представените документи, подписан от участника (по образец); 2) Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице. Когато не посочат ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият 3) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по: - чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП; - чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата и - чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Декларациите се попълват и подписват в съответствие с чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП (по образци). Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с подготовка на инвестиционни проекти и извършване на строително-монтажни работи съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. 4) Доказателства за икономическо и финансово състояние, изброени в поле ІІІ.2.2) на настоящото обявление; 5) Доказателства за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството и услугите са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“; 7) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите (по образец); 8) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (по образец, ако е приложимо); 9) Документите за подизпълнителите (ако е приложимо) съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП; 10) Документ за внесена гаранция за участие - парична гаранция или банкова гаранция. Всички текстове в приложената банкова гаранция са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!!; 11) Документ за закупена документация (копие); 12) Оферта, като отделен самостоятелен документ /бланка за административни и други данни/, за изпълнение на обществена поръчка по образец. 13) Декларация за приемане на условията в проекта на договора, приложението към него и специфичните условия по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец); 14) Декларация за запознаване с условията на строителните площадки; 15) Техническата оферта, изготвена по образец; 16) Ценовата оферта по образец. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а) Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (съставни части от годишните финансови отчети) на участника за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; б) Справка-информация (по образец) за общия оборот и за оборота на строителството, за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; в) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в проектирането по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; г) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; д) Удостоверение от банка за достъп до свободни средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства,– издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура – оригинал. Когато участникът е обединение/консорциум, изискването е за обединението/консорциума като цяло. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато е посочен единен идентификационен код не е необходимо представянето на цитираните документи, в случай че годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) са обявени в Търговския регистър. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 100 000 000 лв. (сто милиона лева) без ДДС общо за трите/съответните години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ оборот се отнася за общия оборот на участниците в обединението за предходните три приключили финаносви години. б) Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ годишен оборот от строителство за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 80 000 000 лв. (осемдесет милиона лева) без ДДС общо за трите/съответните години според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ годишен оборот от строителство се отнася за общия годишен оборот от строителство на участниците в обединението за предходните три приключили финаносви години. в) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в проектирането» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.). В случай, че участникът е обединение, изискването за представяне на Застраховка за професионална отговорност в проектирането се покрива от участникът който ще изпълнява дейностите по проектиране; г) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в строителството» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.). В случай, че участникът е обединение, изискването за представяне на Застраховка за професионална отговорност в строителството се покрива от участникът който ще изпълнява дейностите по строителството; д) За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участникът трябва да разполага със свободни средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите в размер на не по-малко от 12 000 000.00 (дванадесет милиона) лв. под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства, което се доказва с банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка за наличие на това изискване. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по ч. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, а декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство и услуги съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а) Списък на основните договори за услуги - подготовка на инвестиционни проекти във фаза технически/работни проекти във ВиК сектора и пречистване на отпадъчни води, изпълнени през последните 3 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка, включително стойност на проекта, дата на приключването му и клиент, придружен от препоръки за добро изпълнение; б) Списък на договорите за строителство и/или инженеринг, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; в) Списък на инженерно-техническия състав и екипа от проектанти, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, както и документи (дипломи, сертификати, копия от трудови/служебни/осигурителни книжки), удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ръководните служители на участника, включително и саморъчно подписани автобиографии по образец и Удостоверение за пълна проектантска правоспособност (за проектантския екип). Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентен документ, издаден от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представя на оригиналния език и в превод на български език). Удостоверение за координатор по безопасност и задраве. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентен документ, издаден от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представя на оригиналния език и в превод на български език). г) Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 с обхват, отговарящ на предмета на поръчката – строителство или еквивалент. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. д) в случай че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 2 договора за услуги – 1 за подготовка на инвестиционен проект във фаза технически/работен проект в областта на ВиК мрежите и съоръженията, а вторият в областта на пречистване на отпадъчни води през последните 3 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка. б) Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 2 строителни обекта с предмет, подобен на предмета на обществената поръчка (единият обект за разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията, а вторият обект за изграждане на ПСОВ) през последните 5 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка. Горепосочените минимални изисквания могат да бъдат покрити и с два договор за проекиране - строителство (инженеринг), изпълнен през последните 5 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка, покриващ изискванията на букви „а” и „б” едновременно. Доказването на изпълнението на горепосочените договори се извършва с представяне на конкретна препоръка, указваща доброто изпълнение. В тази препоръка се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено и в съответствие с нормативните изисквания. В случай, че Участникът е бил Подизпълнител в даден обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на обекта, с което д удостовери частта от обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение. в) Квалификация на инженерно-техническия състав и екипа от проектанти, ангажиран за изпълнение на поръчката. Минималният брой на ръководния персонал, който участникът трябва да осигури, включва: 1.1. Ръководител на проекта - образование и квалификация - висше образование, степен магистър или еквивалент в областта на инженерните науки; - общ професионален опит – минимум 10 години, свързани с изпълнение и/или ръководство на проекти в областта на строителството; - специфичен професионален опит - в управление/координиране на проект за строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на ПСОВ в съответствие с Договорните условия на ФИДИК или други подобни договорни условия като тези на Световната банка, Европейска банка за възстановяване и развитие, Европейска инвестиционна банка, Програмата за развитие на ООН, Общите договорни условия за строителство на PRAG. 1.2. Координатор проектиране - образование и квалификация - висше образование, степен магистър или еквивалент в областта на инженерните науки и Удостоверение за пълна проектантска правоспособност (УППП). Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентен документ, издаден от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представя на оригиналния език и в превод на български език) – последното изречение важи за всички експерти по-долу, спрямо които е изискано наличие на пълна проектантска правоспособност; - общ професионален опит – мин. 10 г.; - специфичен професионален опит - в координиране на подготовката на минимум един инвестиционен проект в областта на управлението на водите. 1.3. Координатор Строително-монтажни работи - образование и квалификация - висше образование, степен магистър или еквивалент в областта на инженерните науки. - общ професионален опит – мин. 10 г.; - специфичен професионален опит - в координиране на изпълнението на минимум един инвестиционен проект в областта на управлението на водите. Експертът следва да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ. 1.4. Главен проектант пречистване на отпадъчни води - образование и квалификация - висше образование – ВиК инженер, профил „Пречистване”, степен магистър. Наличие на УППП; - общ професионален опит–мин. 10 г.;- специфичен професионален в подготовката на мин. 1 работен инвест. проект за ПСОВ. Другите изисквания са посочени в раздел III.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката към настоящото обявление.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Работна програма /текстова част/ ; тежест: 10
Показател: Обяснителна записка; тежест: 20
Показател: Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора ; тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 124 - 204765 от 30.06.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.12.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е без ДДС. Документацията се заплаща: 1. Плащане в брой на касата на Община Банско, адрес: град Банско, пл. "Н. Вапцаров" № 1, всеки работен ден от 09:00 до 12:30 и от 13:30 до 17:00 часа. 2. Плащане по банков път - банков превод по банковата сметка на Община Банско, посочена по-горе относно гаранцията за участие. Документацията за участие се получава срещу документ за платена такса. Може да бъде изпратена и по куриер за сметка на заинтересованото лице предвид разпоредбата на ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
25.12.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.12.2012 г.  Час: 10:00
Място

Зала в сградата на Община Банско

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Договорът, предмет на настоящата обществена поръчка се финансира по проект на Община Банско – „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е. ж.” съгласно подписан договор за безвъзмездна финансова помощмежду Министерство на околната среда и водите и Община Банско от 01.08.2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

1.7.10. Проектант по част «Паркоустрояване и благоустрояване» - образ. и квалиф.-висше образование в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП; - ОПО – мин. 5 г.; СПО - опит в подготовката на мин. 1 инвест. работен проект по част „Паркоустрояване и благоустрояване/Ландшафтна архитектура”. 1.7.11. Проектант по част «Пътна»- образ. и квалиф.-висше образование в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП;- ОПО – мин. 5 г.;- СПО в подготовката на мин. 1 инвест. работен проект по част „Пътна”. - за строеж „ВиК мрежа западна част”: 1.7.12. Двама проектанти по част „ВиК” - образ. и квалиф.-ВиК инженер, профил „Мрежи и съоръжения”, степен магистър. Наличие на УППП;-ОПО мин. 5 г.;- СПО в подготовката на мин. 1 инвестиц. раб. проект за ВиК мрежи. 1.7.13. Проектант по част «Пътна» - образ. и квалиф.-висше образ. в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП;- ОПО – мин. 5 г.;- СПО в подготовката на мин. 1 инвестиц. раб. проект по част „Пътна”. - за строеж „Корекция на река Глазне”: 1.7.14. Проектант по част „Хидрогеология” - образ. и квалиф.-висше образ. в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП;- ОПО – мин. 5 г.; СПО в подготовката на мин. 1 проект по част „Хидрогеология”. 1.7.15. Проектант по част „Конструктивна” - образ. и квалиф.-висше образ. в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УПП;- ОПО–мин. 5г.; СПО в подготовката на мин. 1 инвестиц. раб. проект по част „Конструктивна”. 1.7.16. Проектант по част „ХТС/ХМС” -образ. и квалиф.-висше образ. в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП;- ОПО–мин. 5г.; СПО в подготовката на мин. 1 инвестиц. раб. проект по част „ХТС или ХМС”. За всички строежи (общо и за трите строежа): 1.7.17. Двама проектанти по част «Геодезическа» - образ. и квалиф.- висше образ. в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП; ОПО–мин. 5 г.; СПО в подготовката на мин. 1 работен инвестиц. проект по част „Геодезическа”; 1.7.18. «План за безопастност и здраве» - образ. и квалиф.- висше образ. в съответната специалност, степен магистър. Наличие на УППП и У-е за координатор по безопасност и здраве; - ОПО–мин. 5 г.; - СПО в подготовката на мин. 1 План за безопастност и здраве/Проект за организация и изпълнение на строителството. Този експерт като лице може да съвпада с някой от другите не-ключови експерти, стига да покрива изискванията и за двата експерта. 1.7.19. Експерт по част «Пожарна безопастност» - образ. и квалиф.-висше образ., степен магистър. Наличие на необходимата квалификация съгласно действащата нормативна уредба; - ОПО–мин. 5 г.;-СПО в подготовката на мин. 1 проект по част «Пожарна безопастност»; 1.7.20. Експерт по част «Сметна документация»-образ. и квалиф.– средно или висше образование;ОПО–мин. 5 г.;-СПО в реализацията на мин. 1 инвест. проект. 1.7.21. Двама технически сътрудници - образование и квалификация – средно или висше образование; ОПО–мин. 5 г.; СПО в реализацията на минимум един инвестиционен проект. 1.7.22. За всеки един от трите гореизброени строежи Участникът следва да ангажира лица – групови технически ръководители (не-ключови експерти), със следните изисквания към всяко едно от трите лица: - образование и квалификация – средно или висше образование;- ОПО–мин. 5 г.;-СПО в реализацията на минимум един инвестиционен проект. г) Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, отговарящ на предмета на поръчката – строителство. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако участникът, избран за изпълнител не представи копие от удостоверение за вписване в ЦПРС, което удостоверява, че отговаря на изискванията за изпълнение на строежи от четвърта група, втора категория.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ