Версия за печат

01200-2012-0002

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Български институт по метрология, бул. "Д-р Г. М. Димитров" № 52 Б, За: Валентин Старев, Р България 1040, София, Тел.: 02 9702774;02 9702737;02 9702764, E-mail: v.starev@bim.government.bg, Факс: 02 9702777

Място/места за контакт: Валентин Старев, Светла Миркова, Светла Бонева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bim.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bim.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: МетрологияДруго (моля пояснете): Метрология

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Разработване на софтуер, внедряване на интегрирана информационна система". Дейността се изпълнява в рамките на проект “Оптимизиране на процесите по предоставяне на услуги на Българския институт по метрология /БИМ/. БИМ – доставчик на електронни административни услуги”. Договор №: 10-31-19/13.07.2011 г. Съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Българския институт по метрология /БИМ/, София, бул. "Д-р Г. М. Димитров" № 52 Б.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Разработване на софтуер, внедряване на интегрирана информационна система – инсталации, доработки, настройки, тестване и документиране (инструкции за работа, наръчници за употреба)“ по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № 10-31-19/13.07.2011 г. в изпълнение на проект „Оптимизиране на процесите по предоставяне на услуги на Българския институт по метрология (БИМ). БИМ – доставчик на електронни административни услуги.”. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III. „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”. Разработването на софтуер и внедряване на интегрирана информационна система в БИМ е във вид и на етапи, както следва: Проектиране, разработка и внедряване на софтуер – съгласно т. 3.2.1. Техническото задание на Възложителя. Програмни кодове, документация и обучение - съгласно т. 3.2.2. от Техническото задание на Възложителя. Вписване и сертифициране на ИИС - съгласно т. 3.2.3. от Техническото задание на Възложителя. Предмет на оптимизиране на обслужването, и съответно електронизиране на работните им процеси в интегрираната информационна система са следните административни услуги: • Метрологичен контрол: o изпитване за одобряване на типа на средства за измерване (СИ), o първоначална и последващи проверки на СИ, o експертиза на СИ. • Калибриране на СИ; • Оценяване на съответствието на СИ; • Изпитване и валидиране на метрологичен софтуер; • Контрол на игрални съоръжения и фискални устройства; • Изпитване на продукти съгласно Директивата за електромагнитна съвместимост; • Справки от държавния регистър. Очакваните резултати от гореизложеното са: • Информационни стандарти и техническа концепция за обмен на информация с други администрации, съгласно националното законодателство и с международни институции съгласно международни регламенти. • Нова функционалност на уебсайта, който съдържа електронна информационна база данни на български и на английски език. • Електронизирани документи • Разработена и внедрена интегрирана информационна система съгласно поставените специфични цели. • Разработка на дидактически материали: o Инструкции за работа на служителите от администрацията o Инструкции за употреба за гражданите o Обучение за употреба за електронно подаване на документи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
163800 BGN с ДДС 20%
Най-ниска оферта: 163800, Най-висока оферта: 164000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател 1 :Техническа оценка (ТО) , %; тежест: 70
Показател: Подпоказатели по ТО (поз. 1): Z1 – Демонстрирано добро познаване на предметната област и разбиране на предмета на поръчката, дейностите и поставените изисквания, т.съгласно методиката;; тежест: 2
Показател: Подпоказатели по ТО (поз. 1): Z2 - Пълнота и адекватност на предложения подход и методология за изпълнение на технологичните дейности в рамките на проекта,т.съгласно методиката;; тежест: 13
Показател: Подпоказатели по ТО (поз. 1): Z3 - Пълнота и адекватност на предложената организация и методология за изпълнение на проекта,т.съгласно методиката;; тежест: 7
Показател: Подпоказатели по ТО (поз. 1): Z4 - Предложен подход и обхват на подготовка за вписване на информационни обекти и сертифициране на системата, т.съгласно методиката.; тежест: 8
Показател: Показател 2 : Цена, %; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 464862 от 17.01.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 496915 от 24.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № АК-10/15.11.2012 г. / Обособена позиция №: / Заглавие:„Разработване на софтуер, внедряване на интегрирана информационна система”
V.1) Дата на сключване договора
15.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

«ДЖИ ДИ БИ СОЛ» АД, гр.София, район Красно село, ж.к. „ Бели брези”, ул.”Нишава” , бл.6 ,вх.Б, ет.7, ап.39, Р.България 1618, гр.София, Тел.: 02 9628661, E-mail: admin@gdbsol.com, Факс: 02 9628661

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 164000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 163800 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 163800, Най-висока цена 164000 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Дейността се изпълнява в рамките на проект “Оптимизиране на процесите по предоставяне на услуги на Българския институт по метрология /БИМ/. БИМ – доставчик на електронни административни услуги”. Договор №: 10-31-19/13.07.2011 г. Съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд по Оперативна програма „Административен капацитет”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор