Версия за печат

00447-2012-0013

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на информация, публичност и логистика при провеждане на обучения за работа с внедрената нова функционалност на информационната система на Търговския регистър и ползване на разработено ръководство за постановяване на откази за вписване”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на информация и публичност чрез изработване на рекламни материали, провеждане на конференции и организиране на обучения за запознаване с изработените нови функционалности и ръководства по проекта.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22140000, 80511000, 80570000

Описание:

Диплянки
Услуги по обучение на персонала
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.1. Изработване и поставяне на входа на Агенция по вписванията информационна табела относно изпълнението на проект “Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез развитие на информационната система на Търговския регистър към Агенция по вписванията”. 1.2. Провеждане на една стартираща пресконференция с представители на медиите и заинтересовани страни (участници до 50 човека); 1.3. Провеждане на една пресконференция за приключване на проекта и представяне на резултатите от него с представители на медиите и заинтересовани страни (участници до 50 човека); 1.4. 20 публикации в национални и регионални печатни и он-лайн медии за етапите на изпълнението на проекта и постигнатите резултати; 1.5. Изработена и отпечатана дипляна описваща проекта и очакваните резултати от него – тираж 5000 бр.; 1.6. Изработена и отпечатана брошура за работа с Търговския регистър с акцент върху новите функционалности – тираж 2500 бр.; 1.7. Изработен Х Банер Стронг със сгъваема поставка – 1 брой; 1.9. Изработени материали и консумативи за провеждане на публичните събития (тефтер-датник, папка с клипборд, химикалка със ситопечат, чанта за документи) – 100 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
48138.17 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

17.08.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие не се изисква. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато не е приложен договор за създаване на обединение/дружество/консорциум, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изпълнението на поръчката сепредвижда в период от време, като всяко събитие или изработка на материали ще се извършва след предварителна заявка от Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. в) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки г) Който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен д) Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: при които лицата представляващи участника са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Ако участник не отговаря на посочените условия ще бъде отстраняван от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Справка за общия оборот за последните 3 години (2009, 2010, 2011) и за оборот от дейност, еднаква или сходна с обекта на поръчката за последните 3 години (2009, 2010, 2011). Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите за периода 2009 – 2011 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има общ оборот минимум 100 000 лева за последните 3 години (2009, 2010, 2011) общо. Участникът трябва да има оборот от дейност, еднаква или сходна с предмета на поръчката за последните 3 години (2009, 2010, 2011) – минимум 50 000 лева общо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. Посочените обстоятелства относно екип се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има изпълнени минимум три договора с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години (2009, 2010, 2011г.). Това изискване се доказва с представяне на препоръки от възложители, по изпълнени от последния договори, които да включват организиране и провеждане на пресконференции и обучения (семинари). Участникът следва да предложи екип за изпълнение на проекта, съдържащ минимум следните експерти: Ръководител проект Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава магистърска степен по една или няколко от следните специалности: връзки с обществеността и/или рекламата, журналистика, маркетинг, публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Ръководителят на екипа трябва да има минимум три години опит в областта на изпълнението, ръководенето или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Посочените обстоятелства се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. Ключов експерт – Организатор публични събития Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава най-малко бакалавърска степен по една или няколко от следните специалности: връзки с обществеността и/или рекламата, журналистика, маркетинг, публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Предложеният експерт трябва да има минимум две години опит в областта на изпълнението или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател П1 – Оценка на предложената материална база; тежест: 25
Показател: Показател П2 – Оценка на предложената концепция; тежест: 45
Показател: Показател П3 – Предложена цена в лева, без ДДС; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.12.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.12.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

45

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.12.2012 г.  Час: 14:00
Място

ул. Елисавета Багряна 20, София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомен - от датата на узнаване или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.11.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ