Версия за печат

01210-2012-0009

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие "Български спортен тотализатор", ул. "Хайдушко изворче" № 28, За: Веселин Кюркчиев, България 1618, София, Тел.: 02 8181881, E-mail: eps@toto.bg, Факс: 02 8181801

Място/места за контакт: Централна дирекция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toto.bg.

Адрес на профила на купувача: http://toto.bg/index.php?lang=1&pid=62.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: хазарт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ СЪОБЩИТЕЛНИ УСЛУГИ ЧРЕЗ ОБЩЕСТВЕНИ МОБИЛНИ МРЕЖИ ПО СТАНДАРТ GSM С НАЦИОНАЛНО ПОКРИТИЕ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 5
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на възможност за провеждане на разговори и ползване на услуги в мобилната мрежа на избрания изпълнител, провеждане на разговори с абонати на други оператори /на мобилни и фиксирани мрежи/, провеждане на разговори в корпоративна група, провеждане на международни разговори с мобилни и фиксирани мрежи (по международни зони), провеждане разговори в роуминг, изпращане на кратки текстови съобщения /SMS/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64212000

Описание:

Мобилни радиотелефонни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

пренос на глас/данни в рамките на предвидения финансов ресурс

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за гаранция за участие в процедурата на стойност 2000 /две хиляди/ лева, представен под форма на банкова гаранция съгласно образеца от документацията или депозит на парична сума по следната сметка на Възложителя: СИБАНК АД банка, клон ОРМ регион Тунджа, гр. София IBAN:BG97BUIB98881000304509 BIC: BUIBBGSF В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано Гаранция за участие в процедура с предмет: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени мобилни мрежи по стандарт GSM с национално покритие“ и се посочва номера на Решението за откриване на процедурата. Чуждестранните участници могат да представят гаранцията в Евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс «Евро за Лев», определен от Българската народна банка за деня на откриване на гаранцията. Ако участникът представя Банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие в процедура. Банковата гаранция трябва да бъде издадена от местни банки или от клонове на чуждестранни банки с регистрирана дейност в Р.България и притежаващи лиценз от БНБ за осъществяване на гаранционни сделки. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде за срок не по-кратък от срока на валидност на офертата на участника и с възможност за нейното удължаване. В случай на необходимост за удължаване на гаранциите не бъде представена банкова гаранция за удължаване на валидността в срок до три дни преди изтичане на валидност на действаща гаранция, то Възложителят ще пристъпи към усвояване на действащата гаранция. Усвоената сума ще бъде трансформирана в депозит, като гаранция за участие и същата ще бъде задържана при хипотезите на чл. 61, ал. 1 от Закона за обществените поръчки, съответно освободена при наличие на предпоставки съгласно чл.62 от ЗОП. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА определена като процент от стойността на обществената поръчка, в размер на 3 на сто от максималната стойност на поръчката в лева без ДДС и се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по по сметка на Възложителя /посочена в Документацията за участие/ В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано Гаранция за изпълнение на договор за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени мобилни мрежи по стандарт GSM с национално покритие“ и се посочва номера на Решението за откриване на процедурата, което е приложено в настоящата документация. б) банкова гаранция в полза на Възложителя - представена съгласно образеца и условията, посочени в Документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно посоченото в т.3.6."Максимална прогнозна стойност за изпълнение на поръчката и начин на плащане на цената", от раздел 3 "ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ОБЕКТА И ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ" на Документацията за участие и Проекта на договор - Приложение № 14 от Документацията за участие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице. 2. Оригинал/нотариално заверено копие на Договор за създаване на обединение съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД) в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата включени в обединението. В договора за създаване на обединението трябва да бъдат определени делът на участие на всеки от участниците в него и разпределението на конкретните дейности - предмет на изпълнение по тази обществена поръчка между участниците в обединението, както и водещият участник в обединението и лицето/лицата, което представлява обединението. Договорът трябва да съдържа изрична клауза, че участниците в обединението носят пред Възложителя солидарна отговорност за изпълнението на поръчката и поето задължение за непрекратяване на обединението или на участието на участник в него преди да е приключило изпълнението на договора с Възложителя. Ако договорът за обединение не е с нотариална заверка на подписите на участниците в него, да бъде представено и пълномощно с нотариално заверени подписи за представителната власт на лицето, упълномощено да представлява обединението. 2.1 Копие на документите за регистрация или идентификационен номер за всяко юридическо лице и документ за самоличност на физическо лице, включено в обединението. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (без т.1, б.“е“), ал.2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5, ал. 5 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложените образци към документацията за участие. 5.Документ за закупена документация за участие (копиe, заверено за вярност с оригинала).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. оригинал или заверено от участника копие на баланс и отчет за приходи и разходи за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. или в зависимост от датата на започване на дейността на участника, заверени от одитор, когато приложимото законодателство изисква публикуването им и извършването на такава заверка 2. информация за общия оборот и за оборота на доставките и услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (оригинал). Задължително информацията за общия оборот и за оборота на доставките трябва да бъде изготвена и представена, съгласно изискванията чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП и представения образец на декларация към документацията за участие в процедурата.
Минимални изисквания: Всеки участник в процедурата трябва да има оборот от предоставяне на услугите, които са предмет на поръчката през последните три години сумарно за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. или в зависимост от датата на започване на дейността, в размер не по-малък от 500 000 (петстотин хиляди) лева
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. списък на основните договори за предоставяне на услуги, които са със сходен предмет на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите (оригинал на декларация по образец), придружен от 5 (пет) препоръки за добро изпълнение (заверено копие) на договори от посочените в списъка. Задължително информацията за основните договори за доставките и услугите, предмет на поръчката, трябва да бъде изготвена и представена, съгласно изискванията чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП и представения образец на декларация към документацията за участие в процедурата. 2. сертификат (копие, заверено за вярност с оригинала), за внедрена от участника система ISO 9001:…..(или еквивалентен) с обхавт, съответстващ на предмета на поръчката. 3. Разрешения (копия, заверени за вярност с оригинала) от Комисията за регулиране на съобщенията, удостоверяващи правото на участника за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър и за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера. 4.Декларация от участника – свободен текст, за това, че същият разполага с център за денонощна техническа поддръжка и непрекъснато обслужване в режим 24х7х365.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има опит в съответствие с предмета на поръчката - предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени моблни мрежи по стандарт GSM, изразяващ се най-малко чрез изцяло изпълнени поне 5 договора с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка, чието изпълнение е приключило през някоя от последните три календарни години – 2009 г., 2010 г. и 2011 г. 2. Участникът трябва да има внедрена система ISO 9001:…..(или еквивалентен) с обхавт, съответстващ на предмета на поръчката. 3. Участникът трябва да има разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър и за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията. 4. Участникът трябва да разполага с център за денонощна техническа поддръжка и непрекъснато обслужване в режим 24х7х365.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.12.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се закупува от Централна дирекция на ДП "БСТ" , гр. София, ул. Хайдушко изворче № 28, Счетоводство, всеки работен ден, в рамките на работното време на предприятието на Възложителя. Стойността на документацията е в размер на 5 лв. без ДДС. Сумата се заплаща в брой, в касата на Възложителя, за което се издава счетоводен документ. Закупилият документация следва да предостави точни данни за кореспонденция по повод обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.12.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.12.2012 г.  Час: 10:00
Място

Централна дирекция на ДП "БСТ", гр. София, ул. "Хайдушко изворче" № 28

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.11.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ