Версия за печат

00035-2012-0004

BG-Костинброд: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Костинброд, ул."Охрид"№1, За: Снежа Трендафилова - старши юрисконсулт, Република България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68720, E-mail: obshtina@kbrod.net, Факс: 0721 68777

Място/места за контакт: Дирекция"ФСД, АПИТО и УС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: kostinbrod.bg.

Адрес на профила на купувача: kostinbrod.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„СМР за укрепване напречното сечение и стабилизиране коритото на р. Блато в чертите на гр. Костинброд”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Костинброд, коритото на р.Блато
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В рамките на обществената поръчка, за посочения инвестиционен обект следва да бъдат изпълнени: строително – монтажни работи; доставка на необходимите материали и изработване на изпълнителна и екзекутивна документации. Съгласно разработената техническа документация се предвиждат следните видове работи: изкопни работи + хумус; насипни работи – земен насип + хумус; полагане на пясък; изграждане на каменен насип – заскалявка; армировка на бетон Ст. А1; полагане на бетон В 15 и кофражни работи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45112000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Изкопни и земни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
886801.59 BGN с ДДС 20%
Най-ниска оферта: 886801.59, Най-висока оферта: 940541 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технически показатели- ТП=Т1(60%)+Т2(10%)+Т3(15%)+Т4(15%); тежест: 70
Показател: Финансови показатели-ФП; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 487162 от 15.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 94 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"СМР за укрепване напречното сечение и стабилизиране коритото на р.блато в чертите на гр.Костинброд"BG161PO001/1.4-06/2010/022-S-01
V.1) Дата на сключване договора
12.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ТРЕЙС ГРУП ХОЛД"АД 123682269, ул."Никола Образописов"№12, Република България 1408, София, Тел.: 02 8066700, E-mail: tracegroup@tracebg.com, Факс: 02 8066711

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 886801.59 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 886801.59 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 886801.59, Най-висока цена 940541 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането на поръчката се осъществява със средства от Оперативна програма "Регионално развитие 2007 -2013", по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-06/2010/022. Плащанията ще се извършват съгласно предложената оферта и договорените условията: 1. Авансово плащане в размер на 35 % от стойността на договора без ДДС. 2. Междинни плащания ще се извършват след подписване на Приемо-предавателен протокол (бивш обр. 19) за приемане на извършените СМР и фактура. Общият размер на авансовото и междинните плащания няма да надвишава 65 % от стойността на договора без ДДС. 3. Окончателно плащане - в срок от 20 работни дни след приемане на извършените СМР с подписване на констативен акт обр. 15 и фактура.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор