Версия за печат

00042-2012-0012

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" №9, За: Мария Колева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9492165, E-mail: mkoleva@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция "Електронно управление"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mtitc.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщениятаДруго (моля пояснете): транспорта, информационните технологии и съобщенията

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Подобряване на административното обслужване на потребителите чрез надграждане на централните системи на електронното правителство” на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по Проект „Подобряване на административното обслужване на потребителите чрез надграждане на централните системи на електронното правителство”, съгласно Договор № К11-32-1 от 20 септември 2011 г., сключен с Управляващия орган на ОПАК (Проект К11-32-1)

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка, която обхваща следните 4 области; тежест: 70
Показател: Област 1: Описание на процеса на управление на изпълнението на договора от страна на Изпълнителя и на вътрешния контрол, който той упражнява; тежест: 10
Показател: Област 2: Обяснение на рисковете и допусканията, оказващи влияние върху изпълнението на поръчката; тежест: 15
Показател: Област 3: Описание на подход и методика за изпълнение на обществената поръчка – инструменти, методи и дейности; тежест: 40
Показател: Област 4: Брой междинни одитни доклади; тежест: 5
Показател: Финансова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 486964 от 15.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-69 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект "Подобряване на административното обслужване на потребителите чрез надграждане на централните системи на електронното правителство" на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията"
V.1) Дата на сключване договора
14.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Грант Торнтон"ООД, ЕИК 831716285, бул. "Черни връх"№26, Република България 1421, София, Тел.: 02 9805500, Факс: 02 9804824

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Административен капацитет"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор