Версия за печат

00712-2012-0014

BG-Поморие: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Поморие, ул. Солна № 5, За: Кунчо Гайдов, Република България 8200, Поморие, Тел.: 0596 22004, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052

Място/места за контакт: гр. Поморие, ул. Солна № 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.org.

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.org/web/?cat=179.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на строителни материали и бетонови изделия на територията на Община Поморие по обособени позиции за период от 24 (двадесет и четири) месеца”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Строителни обекти на територията на Община Поморие
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Доставка на строителни материали и бетонови изделия на територията на Община Поморие по обособени позиции за периода от 24 (двадесет и четири) месеца” обхваща две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1. Доставка на пясък за нуждите на изграждането, ремонта и подържането на строителните обекти на Община Поморие – включва следните основни видове дейности: - строителен измит речен пясък; - строителен едрозърнест пясък; - кварцов пясък; - доставка със специализиран транспорт с товарен автомобил с товароносимост до 10 т. до селищата в Община Поморие с включено разтоварване; - доставка със специализиран транспорт с товарен автомобил с товароносимост до 30 т. до селищата в Община Поморие с включено разтоварване; Обособена позиция 2. Доставка на бетонови изделия за нуждите на изграждането, ремонта и подържането на строителните обекти на Община Поморие – включва следните основни видове дейности: - тротоарни плочи с размер 30/30/5 – от пластичен бетон - тротоарни плочи с размер 40/40/5 – от пластичен бетон - тротоарни плочи с размер 30/30/5 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни плочи с размер 40/40/5 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни плочи с размер 30/30/4 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни плочи с размер 40/40/4 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 50/35/18 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/25/15 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/25/10 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/16/8 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/35/18 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 50/30/18 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 100/25/15 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 100/25/5 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 50/16/88 – вибропресовани, сиви и цветни - плочи за паркинг с размери 60/40/10 – вибропресовани, сиви и цветни - плочи за паркинг с размери 30/30/8 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни павета с дебелина 6 см – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни павета с дебелина 8 см – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни павета с дебелина 10 см – вибропресовани, сиви и цветни - паркинг ограничители с емблема на Община Поморие с размери 55/20/20 - улеи с решетка с размер 50/17/15 и размер на решетката 50/12 - доставка със специализиран транспорт с товароносимост до 15 т. с хидрокран с товароподемност до 12т. до селищата в Община Поморие с включено разтоварване

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

14211100, 44114200

Описание:

Естествен пясък
Изделия от бетон

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Възложител на тази обществена поръчка е Община Поморие. Обществената поръчка се финансира от Община Поморие и е предвидена да приключи в срок от 24 месеца от сключване на договора. За реализацията на поръчката по предварителни разчети са необходими финансови средства в размер на 790 000 лв. (седемстотин и деветдесет хиляди лева) с вкл. ДДС, разделени по обособени позиции, както следва: - за Обособена позиция 1 – в размер на 110 000 лева /сто и десет хиляди лева/ с включен ДДС; - за Обособена позиция 2 – в размер на 680 000 лева /шестотин и осемдесет хиляди лева/ с включен ДДС;

Прогнозна стойност без ДДС
658333.34 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие или изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да е със срок на валидност срока на валидност на офертата. в) гаранцията за участие или изпълнение се внася по следната банкова сметка на Община Поморие № BG 10 IORT 73783317000103, BIC – IORTBGSF в "ИнвестБанк" АД, клон Бургас г) гаранцията за участие - за обособена позиция 1, в размер на 900 /деветстотин/ лева. - за обособена позиция 2, в размер на 5 000 /пет хиляди/ лева. д ) гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка - 3% (три процента) от стойността на съответната обособена позиция без включен ДДС. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие или изпълнение. 2.Размерът и валутата на гаранцията за участие или изпълнение са посочени и в обявлението за обществената поръчка. 3.Възложителят може да изисква и други гаранции за изпълнение в случаите, когато това е определено със закон. 4.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 5.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 6.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на заявените и действително доставени количества строителни материали и/или бетонови изделия, приети и предадени с приемателно–предавателен протокол, подписан от представители на страните по настоящия договор ще се извършва в левове, по банков път в срок до 20 (двадесет) работни дни, считано от датата на издаване на фактура за същите по посочена от Изпълнителя банкова сметка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. Плик № 1 с надпис "Документи за подбор" в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгл. чл. 56 ал.1 т.1-7, 10-12, отнасащи се до критериите за подбор на участниците. 2. Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката",в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката /Приложение № 3/. В този плик участникът прилага и подписан и подпечатан от него проект на договор (Приложение №14). 3. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", в който се поставят ценовото предложение на участника /Приложение № 3/ и попълнени приложения А, А1и А2 /в зависимост от обособената позиция, за която участва/. Съдържание на офертата: 1. Офертата (Приложение № 1). 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата (в оригинал). 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). 4. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност когато участникът е физическо лице. 5. При участници обединения- документ (оригинал) подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. 6. Оригинал на документ за гаранция за участие във вид парична сума или банкова гаранция със срок на действие най- малко до изтичане валидността на офертата. 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП (Приложения № 4,4А, 5, 5А, 6 и 6А). 8. Участниците трябва да представят декларация, че приемат условията на поръчката (Приложение № 11). 9. Участниците трябва да представят административни сведения (Приложение № 13). 10. Декларация от представляващия участника, че е приема условията в проекта на договора (Приложение № 12). 11. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, коите ще извършват и дела на тяхното участие. Подизпълнителите не е необходимо да отговарят на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, технически възможности и/или квалификация, изискуеми за участника, но са длъжни да представят същите документи, които представя и участника, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 12. В Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" се поставя Техническо предложение (Приложение № 3), в което да бъде посочен: Гаранционен срок за възстановяване на пътни настилки и подробно описание на технологията за полагане на асфалта и подписан непопълнен проект на договор и проект на рамково споразумение. 13. Предлагана цена за изпълнение на поръчката – в оригинал. Подготвя се от участника по образеца за „Предлагана цена” (Приложение № 2).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация по образец (Приложение № 8), която съдържа информация за оборота от дейност, сходна с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 години (2009, 2010и 2011 г.). Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците трябва да са реализирали оборот от дейност, сходна с предмета на настоящата обществена поръчка общо за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.), както следва: - по Обособена позиция 1, в размер на 110 000 /сто и десет хиляди/ лева с включен ДДС; - по Обособена позиция 2, в размер на 680 000 /шестстотин и осемдесет хиляди/ лева с включен ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет доставка на строителни материали и бетонови изделия за последните 3 години (2009, 2010, 2011 г.) – по образец (Приложение № 9). Забележка: Участниците не трябва да посочват в списъка други договори извън гореизискваните. 2. Участниците трябва да представят препоръки за всички договори, изискуеми по т. 8.10.2 от документацията за участие, посочени в Приложение № 9. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател и лице за контакт, в тях трябва да са вписани видовете дейности, които е извършил конкретния участник, стойностите на договора и датите на сключването и изпълнението му. 3.При участие по обособена позиция 1: А/ декларация (свободен текст) за наличието на собствена и/или наета (с концесионен договор) кариера за добив на пясък, както и копия от документи за собственост и/или наем(концесионен договор). В случай, че участникът не разполага със собствена и/или наета кариера за добив на пясък, следва да представи договор за доставка на пясък за срока на изпълнение – 24 (двадесет и четири) месеца от датата на сключване на договора, придружени от копия на документите за собственост и/или наем за кариерите на фирмите-доставчици на пясък. Забележка Участниците не трябва да представят документи за кариери извън посочените по-горе. При участие по обособена позиция 2: А/ декларация (свободен текст) за наличието на собствена и/или наета производствена база. Б/ декларация (свободен текст) за наличието на собствен и/или нает бетонов възел, както и копия от документи за собственост и/или наем. В/ декларация (свободен текст) за наличието на собствена и/или наета лаборатория за контрол на качеството. Г/ Представят се заверени копия от валидни сертификати за якост, водопопиваемост, мразоустойчивост и изтриваемост. Д/ документи доказващи собствеността на техническото оборудване /документ за собственост; договор за наем – нотариално заверен; договор за лизинг; нотариално заварен предварителен договор за закупуване/. В случай, че участникът представи договор за наем, същият следва да бъде придружен с декларация /свободен текст/ от наемодателя, че наетата техника ще бъде на разположение на участника за срока на изпълнение – 24 (двадесет и четири) месеца от датата на сключване на договора. 4. Представят се: а) Декларация /оригинал/ за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръка, съдържаща следната информация: наименование на машината или оборудването, технически характеристики, производителност и основание за ползване от участника. Попълва се декларация по образец /Приложение № 10/; б) Документи доказващи собствеността на техническото оборудване /документ за собственост; договор за наем – нотариално заверен; договор за лизинг; нотариално заварен предварителен договор за закупуване/. В случай, че участникът представи договор за наем, същият следва да бъде придружен с декларация /свободен текст/ от наемодателя, че наетото техника ще бъде на разположение на участника до 31.12.2013 г. 5. Заверено копие от валиден сертификат, като обхвата на сертификация на сертификата ISO 9001:2008 трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. При участие на обединения това условие се отнася за всички участници в него.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците (общо обединението) трябва да са изпълнили през последните 3 (три) години (2009, 2010, 2011 г.) минимум 1 (един) изпълнен договор за доставка на строителни материали и бетонови изделия за всяка обособена позиция. Забележка! При участие по двете обособени позиции, участникът следва да декларира изпълнението на 2 броя договора с посочения по-горе предмет. 2. При участие по обособена позиция 1: а/ Участниците трябва да разполагат със собствена и/или наета кариера за добив на пясък. При участие по обособена позиция 2: а/ участниците трябва да разполагат със собствена и/или наета производствена база; б/ участниците трябва да разполагат със собствен и/или нает бетонов възел; в/ участниците трябва да разполагат със собствена и/или наета лаборатория за контрол на качеството; г/ сертификати за якост, водопопиваемост, мразоустойчивост и изтриваемост; д/ участниците следва да разполагат с минимум 1 бр. машина за вибропресовани изделия. 3. Участникът следва да притежават следното техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка: По Обособена позиция 1: - Автомобил-самосвал с товароподемност до 10 т. - 5 бр. - Автомобил –самосвал с товароподемност до 30 т.- 5 бр. По Обособена позиция 3: - Автомобил с товароносимост до 15 т. с хидрокран с товароподемност до 12т. - 3 бр. 4. Участниците да са сертифицирани по стандарти ISO 9001:2008 или еквивалентни на тях или други валидни документи, които доказват внедрени мерки за управление на качеството.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.12.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
07.01.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.01.2013 г.  Час: 11:00
Място

гр. Поморие, ул. Солна № 5, Административната сграда на Община Поморие, зала № 2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие не е платена и може да бъде изтеглена свободно и безплатно от Профила на купувача на Община Поморие - http://pomorie.org/web/?cat=179.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на Възложителя подлежат на обжалване по реда на Част четвърта, Глава единадесета от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията в в десетдневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.120, ал. 5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.11.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на пясък за нуждите на изграждането, ремонта и подържането на строителните обекти на Община Поморие
1) Кратко описание

Доставка на пясък за нуждите на изграждането, ремонта и подържането на строителните обекти на Община Поморие – включва следните основни видове дейности: - строителен измит речен пясък; - строителен едрозърнест пясък; - кварцов пясък; - доставка със специализиран транспорт с товарен автомобил с товароносимост до 10 т. до селищата в Община Поморие с включено разтоварване; - доставка със специализиран транспорт с товарен автомобил с товароносимост до 30 т. до селищата в Община Поморие с включено разтоварване;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

14211100

Описание:

Естествен пясък

3) Количество или обем

1. Доставка на пясък за нуждите на изграждането, ремонта и подържането на строителните обекти на Община Поморие – включва следните основни видове дейности: - строителен измит речен пясък; - строителен едрозърнест пясък; - кварцов пясък; - доставка със специализиран транспорт с товарен автомобил с товароносимост до 10 т. до селищата в Община Поморие с включено разтоварване; - доставка със специализиран транспорт с товарен автомобил с товароносимост до 30 т. до селищата в Община Поморие с включено разтоварване; Доставката ще се извършва по предварителна заявка като заявеното количество няма да надвишава прогнозната стойност.

Прогнозна стойност, без ДДС
91666.67 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на бетонови изделия за нуждите на изграждането, ремонта и подържането на строителните обекти на Община Поморие
1) Кратко описание

Доставка на бетонови изделия за нуждите на изграждането, ремонта и подържането на строителните обекти на Община Поморие – включва следните основни видове дейности: - тротоарни плочи с размер 30/30/5 – от пластичен бетон - тротоарни плочи с размер 40/40/5 – от пластичен бетон - тротоарни плочи с размер 30/30/5 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни плочи с размер 40/40/5 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни плочи с размер 30/30/4 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни плочи с размер 40/40/4 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 50/35/18 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/25/15 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/25/10 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/16/8 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/35/18 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 50/30/18 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 100/25/15 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 100/25/5 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 50/16/88 – вибропресовани, сиви и цветни - плочи за паркинг с размери 60/40/10 – вибропресовани, сиви и цветни - плочи за паркинг с размери 30/30/8 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни павета с дебелина 6 см – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни павета с дебелина 8 см – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни павета с дебелина 10 см – вибропресовани, сиви и цветни - паркинг ограничители с емблема на Община Поморие с размери 55/20/20 - улеи с решетка с размер 50/17/15 и размер на решетката 50/12 - доставка със специализиран транспорт с товароносимост до 15 т. с хидрокран с товароподемност до 12т. до селищата в Община Поморие с включено разтоварване

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44114200

Описание:

Изделия от бетон

3) Количество или обем

Доставка на бетонови изделия за нуждите на изграждането, ремонта и подържането на строителните обекти на Община Поморие – включва следните основни видове дейности: - тротоарни плочи с размер 30/30/5 – от пластичен бетон - тротоарни плочи с размер 40/40/5 – от пластичен бетон - тротоарни плочи с размер 30/30/5 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни плочи с размер 40/40/5 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни плочи с размер 30/30/4 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни плочи с размер 40/40/4 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 50/35/18 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/25/15 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/25/10 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/16/8 – от пластичен бетон - бетонови бордюри с размери 50/35/18 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 50/30/18 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 100/25/15 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 100/25/5 – вибропресовани, сиви и цветни - бетонови бордюри с размери 50/16/88 – вибропресовани, сиви и цветни - плочи за паркинг с размери 60/40/10 – вибропресовани, сиви и цветни - плочи за паркинг с размери 30/30/8 – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни павета с дебелина 6 см – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни павета с дебелина 8 см – вибропресовани, сиви и цветни - тротоарни павета с дебелина 10 см – вибропресовани, сиви и цветни - паркинг ограничители с емблема на Община Поморие с размери 55/20/20 - улеи с решетка с размер 50/17/15 и размер на решетката 50/12 - доставка със специализиран транспорт с товароносимост до 15 т. с хидрокран с товароподемност до 12т. до селищата в Община Поморие с включено разтоварване Доставката ще се извършва по предварителна заявка като заявеното количество няма да надвишава прогнозната стойност.

Прогнозна стойност, без ДДС
566666.67 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24