Версия за печат

00102-2012-0002

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален институт на правосъдието, ул. "Екзарх Йосиф" 14, За: Петър Петров, РБългария 1000, София, Тел.: 029359 100, E-mail: petrov@nij.bg, Факс: 029359 101

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nij.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nij.bg/Articles/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=617.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: съгласно Закона за съдебната властДруго (моля пояснете): съгласно Закона за съдебната власт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Националния институт на правосъдието по изпълнение на дейността му, съгласно Закона за съдебната власт, както и във връзка с реализацията на проекти, изпълнявани от Националния институт на правосъдието, осъществявани с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: склад на възложителя, адрес: гр. София, ул. Екзарх Йосиф 14
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Националния институт на правосъдието по изпълнение на дейността му, съгласно Закона за съдебната власт, както и във връзка с реализацията на проекти, изпълнявани от Националния институт на правосъдието, осъществявани с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30193000, 30197000, 30190000, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Органайзери и принадлежности
Дребно офис оборудване
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
166408.23 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 80
Показател: Процент отстъпка от каталожната цена за канцеларски материали и консумативи, заявени при възнакнала необходимост, извън артикулите посочени в техническата спецификация ; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 495637 от 15.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 154 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
08.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел-98" ЕИК 121798467, бул."Христо Смирненски" № 53, РБългария 1164, София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 166408.23 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Национален институт на правосъдието изпълнява: - проект „Компетентна съдебна система и повишаване на капацитета и ефективността в правораздаването чрез обучение” по сключен с Министерство на финансите, Дирекция "ОПАК" договор № К11-24-1/02.04.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, бюджетна линия BG051PO002/11/2.4-06. - проект „Комплексна и устойчива програма за обучение на магистратите, в контекста на пълноправното членство в Европейския съюз” по сключен с Министерство на финансите, Дирекция "ОПАК" договор № КБ11-24-2/07.06.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, бюджетна линия BG051PO002/11/2.4-07. - проект „Укрепване на капацитета на началното обучение чрез консолидиране на мрежата на магистратите наставници и актуализиране на модела на задължителното първоначално обучениe” по сключен с Министерство на финансите, Дирекция "ОПАК" договор № КБ11-24-1/07.06.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, бюджетна линия BG051PO002/11/2.4-07.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор