РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Приготвяне и доставка на болнична храна по диети за нуждите на пациентите и персонала на МБАЛ ”Проф. д-р П.Стоянов”АД гр.Ловеч
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
17
Основно място на изпълнение:
МБАЛ АД - гр.Ловеч, ул. Съйко Съев" № 27,Обект за раздаване на храна приготвена от кухня-майка
Код NUTS:
BG315
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Приготвяне и доставка на болнична храна по диети за нуждите на пациентите и персонала на МБАЛ ”Проф. д-р П.Стоянов”АД гр.Ловеч. Ежедневните менюта за съответните диети както и прогнозните количества са дадени в Приложение №1 към документацията за участие.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
55523000
Описание:
Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Ориентировъчните количества са посочени в Документацията за участие - Приложение №1
Прогнозна стойност без ДДС
888980 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие e 2000 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Сосиете Женерал Експресбанк - Ловеч, сметка BG83TTBB94001526031313, код TTBBBG22; банкова гаранция с валидност 90 дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 1/един/ месец след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП и се освобождава съгласно чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането на болничната храна ще се извършва от бюджета на Възложителя. Плащането ще се извършва по банков път с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя не по - малко от 45 календарни дни от датата на фактурата за извършената услуга.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Офертната цена на всеки от кандидатите , не може да надхвърля :
2,50 лв. с вкл. ДДС за един храноден на лежащо болни пациенти от 0 месеца до 6 месечна възраст;
2,90 лв. с вкл. ДДС за един храноден на лежащо болни пациенти от 6 месеца до 12 месечна възраст;
3,50 лв. с вкл. ДДС за един храноден на лежащо болни пациенти от 1 година до 6 годишна възраст;
4,00 лв. с вкл. ДДС за един храноден на лежащо болни пациенти от 6 година до 18 годишна възраст;
4,50 лв. с вкл. ДДС за един храноден на лежащо болни пациенти
4,50 лв. с вкл. ДДС едно хранене /обяд или вечеря/ на персонала
3,50 лв. с вкл. ДДС за един храноден за пациенти на хемодиализа.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия, респективно на условията предвидени в Закона за обществените поръчки.
1.ЕИК съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност.
2.Оригинал или нотариално заверено копие на документи удостоверяващи представителната власт на лицето от което изхожда предложението в случай, че това не е законният представител на кандидата.
3.Декларация от управителя, респ.от управителния орган на кандидата за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП.
4.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно обявлението за обществена поръчка под форма на банкова гаранция или парична сума, внесена по сметката или в касата на Възложителя.
5.Копие на документа, удостоверяващ закупуването на документацията за участие в обществената поръчка.
6.Списък на документите съдържащи се в офертата / прилага се в началото на офертата преди всички други документи/
7.Други документи , посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Годишен финансов отчет /копия от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година/ за 2011 г. В случаите на новорегистрирани търговски дружества, такива документи не се изискват .
-Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, но в търговския регистър не са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците трябва да представят заверени с мокър печат следните раздели: баланс и отчет за приходите и разходите – подава се от Участника, от всички членове в Обединението и от всички Подизпълнители;
-Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър и в националния регистър са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците не ги представят – отнася се за Участника, за всички членове в Обединението и за всички Подизпълнители;
-Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя финансовите отчети съгласно националното му законодателство. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България).
2.Документ, удостоверяващ регистрацията по ЗДДС, ако участникът е регистриран - заверено от участника копие или декларация, че не е регистриран по ЗДДС
3. Списък-декларация за общия оборот и за оборота от услуги по приготвяне и доставка на болнична храна за 2009г.,2010г. и 2011г. в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си. Информацията се посочва по години .Средният годишен оборот на Участника от услуги по приготвяне и доставка на болнична храна за всяка от последните 3 (три) години /2009, 2010, 2011 г./, да не е по-малко от 200 000 лева без ДДС.
В случай, че Участникът участва като обединение/консорциум изискването се отнася общо за обединението/консорциума.
4.Удостоверения от банки или копие на застраховка за професионална отговорност.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък-декларация на основните договори за приготвяне и доставка на болнична храна изпълнени през последните три години /2009г.,2010г. и 2011г./ – включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложителите за доставка на болнична храна по тези договори с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат. В случай, че Участникът участва като обединение / консорциум изискването по -горе се отнася общо за обединението/консорциума.
2. Списък-декларация на персонала, включително и на лицата отговарящи за качеството. Да се представят документи, удостоверяващи професионалната квалификация за минимум 1/един/ инструктор по лечебно хранене или диетолог.
3. Списък - декларация с всички транспортни средства, които ще бьдат на разположение за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза. В случай, че транспортните средства не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора.
4.Документ за регистрация на обект за производство на храни, издадено от областната дирекция по безопасност на храните /ОДБХ/, по местонахождението на обекта, съгласно чл. 12, ал. 2 от Закона за храните
5. Декларация за разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, съгласно чл.70, ал.1 от Наредба №5/2006 г. за хигиената на храните или „еквивалент”.Да се представи заверено от участника копие на сертификата.
6.Всеки участник трябва да е сертифициран и представи сертификат по ЕN ISO 22000:2005 с област на приложение приготвяне и доставка на храни или „еквивалент”.Да се представи заверено от участника копие на сертификата.
В случай, че Участникът участва като обединение /консорциум, изискването по -горе се отнася за всеки един член на обединението/консорциума.
7. Декларация , че участникът гарантира пълна подмяна на артикулите с отклонение във вкусовите качества.
8. Други изисквания посочени в документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска цена; тежест: 90
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 10
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 42 - 068574 от 01.03.2012 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.12.2012 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Посочената цена на документите е с включен ДДС - 7,20 лв.за документацията и 0,36 лв. за фактурата.Документите могат да се закупят на адрес: гр. Ловеч, ул. "Съйко Съев" № 27 - счетоводството, като сумата може да се заплати на касата или да се преведе по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Сосиете Женерал Експресбанк - Ловеч, сметка BG83TTBB94001526031313, код TTBBBG22.
Документацията може да бъде разгледана в сайта на МБАЛ АД-гр.Ловеч www.mbal-lovech.com /рубрика - обществени поръчки/. Изтеглянето на документацията не освобождава участника от представяне на доказателства за закупуването и.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27.12.2012 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.12.2012 г. Час: 09:00
Място
Библиотеката на "МБАЛ" -АД, Ловеч, ул."Съйко Съев" №27
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Обявлението е изпратено по електронен път и е осигурен пълен достъп до документацията в профила на купувача www.mbal-lovech.com /рубрика - обществени поръчки/
Възложителя се възползва от възможността по чл.64, ал.3 от ЗОП "сроковете по чл.64,ал.1 от ЗОП да се намалят с 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена".
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ