Версия за печат

02255-2012-0002

BG-София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Изпълнителна агенция "Одит на средствата от Европейския съюз", ул. "Славянска" № 4, ет. 5, За: Атанаска Здравкова, България 1000, София, Тел.: 02 98595225, E-mail: a.zdravkova@minfin.bg, Факс: 02 98595202

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aeuf.minfin.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Осигуряване на автомобилен превоз на територията на Република България при одитни ангажименти на служители на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва предоставянето на услуга – осигуряване на автомобилен превоз на територията на Република България при одитни ангажименти на служители на ИА ОСЕС. Реализирането на услугата е свързано с изпълнение на одитни ангажименти и проверки по проекти по Структурните фондове и Кохезионния фонд (СКФ) на ИА ОСЕС. Потребността от нея възниква при планиране на одитни ангажименти и проверки по проекти по СКФ извън гр. София. Предвид функциите и правомощията на ИА ОСЕС изпълнението на услугата ще бъде концентрирано основно в периода януари – юни на съответната година. Възможно е услугата да се ползва и в останалата част от срока на договора, в случай че бъдат планирани одитни ангажименти и проверки по СКФ извън гр. София. Възможно е реализирането на пробег от 10 000 км месечно в периода януари-юни на съответната година. Прогнозният брой на одитните ангажименти и проверки по проекти по СКФ в срока на договора към момента на откриване на процедурата е 600 бр., като едно пътуване в рамките на една работна седмица може да обхване няколко проверки.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

60171000

Описание:

Услуги по даване под наем на леки автомобили с водач

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 316.2, Най-висока оферта: 400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 42 - 068565 от 27.02.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 150 - 251137 от 02.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Д-33 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осигуряване на автомобилен превоз на територията на Република България при одитни ангажименти на служители на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.10.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ТРАНСБУЛ ООД, ул." Акад.Методи Попов" 24а, България 1113, София, Тел.: 02 9461085, Факс: 02 9461086

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 457500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 316.2, Най-висока оферта: 400 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Техническа помощ", проект "Подпомагане изпълнението на функциите на Одитния орган по Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ