Версия за печат

00212-2012-0010

BG-Петрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Петрич, ул."Цар Борис III" 24, За: инж. Мариела Денишева Качулева, РБългария 2850, Петрич, Тел.: 0745 69119, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Място/места за контакт: стая 209, ет.2 в сградата на ОбА-Петрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на Общинска администрация- Петрич”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: склада на ОбА-Петрич, находящ се в град Петрич, ул.”Цар Борис III” 24
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

(1)ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни обществена поръчка с предмет “Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на Общинска администрация- Петрич”. (2) Възложителят или негов представител поръчва необходимите количества от даден вид канцеларски материали и консумативи чрез заявка, отправена писмено - лично срещу подпис; по пощата – писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; чрез куриерска служба; по факс; чрез комбинация от тези средства. При спешни случаи - може и по телефон. Когато Изпълнителят е променил своя адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това възложителя, или не желае да приеме заявката, за получено се счита тази заявка, която е достигнала до адреса/факса известен на Възложителя. (3) Вида на артикулите, които Възложителят може да поръчва, а Изпълнителят да доставя са описани в Ценовото предложение- Приложение №1 към настоящата документация. (4) Изпълнението на поръчката ще се извършва съобразно Техническо предложение - Приложение №2 към настоящата документация. (5) Място за изпълнение на поръчката: склада на ОбА-Петрич, находящ се в град Петрич, ул.”Цар Борис III” №24 (6) Изпълнителят няма да използва подизпълнители при изпълнение на обществената поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197642, 30125100, 30125110, 22852100

Описание:

Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Папки за досиета

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
51824.97 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 488620 от 28.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на Общинска администрация- Петрич”
V.1) Дата на сключване договора
06.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Перун СД-1” ЕООД, гр. Петрич, с ЕИК 101746993, ул. «Мануш Георгиев» 21, България 2850, Петрич, Тел.: 0745 64307, E-mail: svetlana_duzova@abv.bg, Факс: 0745 64307

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 51824.97 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор