Версия за печат

00283-2012-0015

BG-Банско: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, площад "Никола Вапцаров" 1, За: Сашка Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Сашка Въчкова - Зам. Кмет на община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bansko.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Дейности за информация и публичност», в изпълнение на проект 10-25-8/06.06.2012 г. „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън» с бенефициент община Банско, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнителят, осъществяващ изпълнение на Дейности за информация и публичност по проект: №10-25-8/ 06.06.2012г., „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън», е длъжен да осигури следните услуги : Организация и провеждане на 2 (две) конференции; Изработване на банери и рекламни материали; Изработване, окомплектоване и разпространение на информационни материали за участниците в конференциите; Публикуване на съобщения в печатни и електронни медии. Публикуване на информация на интернет страницата на община Банско за прогреса на проекта

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейност 1. Провеждане на откриваща конференция Откриващата конференция трябва да бъде бъде организирана в 15 дневен срок от подписване на договора с Изпълнителя. Конференцията трябва да е с продължителност не по-малко от 2 часа, като започне преди обяд. Участници в конференцията ще бъдат представители на общинската администрация, общинския съвет, партньора, на юридически лица с нестопанска цел, на бизнеса и представители на медиите. Задачата на конференцията е да представи проект,№10-25-8/ 06.06.2012г., „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън» , неговите цели, основни дейности и очаквани резултати. Дейност 2. Провеждане на заключителна конференция Изпълнителят трябва да организира и проведе заключителна конференция за 25 участника. Конкретната дата за провеждане на конференцията се определя след съгласуване с Възложителя. Конференцията трябва да е с продължителност най-малко 2 часа, като започне преди обяд. Участници в конференцията ще бъдат представители на общинската администрация, общинския съвет, на юридически лица с нестопанска цел, на бизнеса и представители на медиите. Дейност 3: Подготовка и публикуване на общо 6 бр. съобщения в национални/или регионални печатни и/или електронни медии – 3 в началото на проекта за запознаване с неговите цели и очаквани резултати, и 3 в края на проекта за представяне на постигнатите резултати – най-малко 6(шест) рекламни съобщения от които 4 в електронни и 2 в печатни медии

Прогнозна стойност без ДДС
23916.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

Срокът за изпълнението на договора е не по-късно от 06.10.2013 година. (Забележка: В случай на промяна (удължаване) на срока от страна на УО на ОПАК, срокът на договора се съобразява с новата дата, определена от УО на ОПАК). Междинните срокове за изпълнение на отделните дейности и последователността на изпълнението им се уговарят с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след започване изпълнението на основните дейности по проекта, за които е обявена отделна обществена поръчка. Срокъг за организиране на откриващата конференция е десет работни дни от подписване на настоящия договор, освен ако Възложителят прецени да е по-дълъг, с оглед конкретни обстоятелства, които следва да се вземат предвид.Страните подписват съгласувателни протоколи за датите, на които се насрочват откриващата и закриващата конференции.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

06.10.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за изпълнение в размер 3 % от стойността на поръчката без ДДС се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. в) когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Община Банско: IBAN: BG36 FINV 9150 33BG N0M1 YP BIC код: FINVBGSF Банка: „ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА” АД г) условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 239.17 лева. Гаранцията за участие може да се представи под формата на парична сума, внесена по банков път или под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност 90 дни от крайната дата за представяне на офертите. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които тя може да се усвои, а именно, ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума - по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Банско: Титуляр: Община Банско IBAN: BG 36FINV915033BGN0M1YP BIC: FINVBGSF Банка:„Първа инвестиционна банка” АД При представяне на гаранцията под формата на парична сума или под формата на банкова гаранция, изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи документ за внесена гаранция за участие. или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Банско, че е със срок на валидност 90 дни от крайната дата за представяне на офертите и че е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора по банков път в български лева в срок от 20 (двадесет) работни дни след приемане без забележки на изпълнението на съответните дейности и постигнатите резултати, удостоверено със съответните констативни протоколи съгласно техническото задание на поръчката, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ а) Авансово плащане не се дължи; б) Междинни плащания се извършват след приемане на извършената работа съгласно договора, както следва: - в размер на 40 % от стойността на договора, след отчитане на дейностите за всяка от конференциите с подписани между страните двустранен констативен протокол за приемане изпълнението за съответната конференция и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. - след приемане на публикувани статии с подписан между страните двустранен констативен протокол и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. в) Общият размер на междинните плащания не може да надвишава 80% от цената по договора г) Окончателно плащане в размер на 20 % от цената по договора се извършва след приемането и одобряването на заключителния доклад за изпълнението на договора и подписване на окончателен двустранен констативен протокол без забележки и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (4) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сумите за плащанията по договора в срок до 20 (двадесет) работни дни от датата на представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на съответния двустранен констативен протокол и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение на юридически и/или физически лица се представят документи съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП. се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. - Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – при участници обединения. В този случай, участниците в обединението сключват споразумение и представят пълномощно (ако това не се съдържа в договора за създаване на обединението), че дадено лице от обединението е упълномощено да представлява лицата в обединението, във връзка с провежданата процедура, да получава документи за и от името на всеки член на обединението, да подписва и представя общите за обединението документи по процедурата за възлагане на конкретната обществена поръчка (в противен случай тези документи се подписват от всеки член в обединението); че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците следва да разполагат най-малко с 3 (трима) експерти, с които имат сключени трудови или граждански договори, осигуряващи участие на тези експерти в изпълнение на обществената поръчка. В екипа на участника трябва да бъдат включени най-малко следните експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация, за изпълнението на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка: а) Ключов експерт, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна, ако е придобита в чужбина, притежаващ професионална квалификация сходна на предмета на настоящата поръчка. - участие в поне 1 проект, финансиран от ЕС или друг донор, опит в провеждането на рекламни кампании, включващи организиране на конференции и/или семинари и/или кръгли маси, медийно отразяване и други подобни. б) Ключов експерт, който да отговаря за подготовката и провеждането на конференциите и подготовката на статиите. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на журналистиката, масовите комуникации, връзки с обществеността, реклама или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области - участие в поне 1 проект с финансиран от ЕС или друг донор, опит в провеждането на рекламни кампании, включващи организиране на конференции и/или семинари и/или кръгли маси, медийно отразяване и други подобни. в) технически сътрудник/сътрудници Не се изисква конкретно образование и опит. *** Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица Забележка: По своя преценка Участникът може да предложи в своята оферта допълнителни експерти (неключови), които да подпомагат дейността на задължителните ключови експерти.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Настоящата открита процедура е за възл. на общ. поръчка, при която всички заинтересовани лица, отговарящи на определените в ЗОП условия, могат да подадат оферта.Представят се следните документи: 1.Офертата (Приложение № 1);2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал); 3.Документи, удостоверяващи правосубектност, а именно: Заверено от участника копие (или нотариално заверен препис) от документ за регистрация или посочен единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от тях копие на документа за самоличност......;4.Валидно удостоверение за актуално състояние;5.Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – при участници обединения;6.Пълномощно на лицето, подписващо офертата и/или представляващо участника в процедурата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и/или представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;7.Декларации по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (оригинал) – попълват се по приложения образец към настоящата документация (Приложения № 4 и № 4А);8.Декларации по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (оригинал) – попълват се по приложените образци към настоящата документация (Приложения № 5 и № 5А);9.Декларации по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 3, 4, 5 от ЗОП (оригинал) – представят се по приложените образци към настоящата документацията (Приложения № 6 и № 6А);10.Копие на документ за внесена гаранция за участие;11.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта -декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) – представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца приложен към настоящата документация (Приложение № 8); -документи за регистрация на подизпълнителя – при условията на т. 8.2 по-горе; -удостоверение за актуална регистрация – при условията на т. 8.3 по-горе; -декларации по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП 12.Изисквания и доказателства за икономическо и финансово състояние и техническите възможности и/или квалификация на участника - информация за оборота от дейности, предмет на поръчката за последните 3 години (2009, 2010 и 2011 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно – Приложение № 10; - Списък на основните договори през последните 3 (три) години считано от крайния срок за подаване на офертите, по образец, Приложение № 11;-Списък с имената (Приложение № 12), професионална автобиография (Приложение № 13), Декларация за съгласие за участие като ключов експерт (Приложение № 14), и доказателства за професионалната квалификация на тези 3-ма служители, които ще бъдат заети с изпълнението на поръчката...13. Административни сведения за участника;14.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности и за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС” - Приложение № 7;15.Декларация, че участникът не е свързано лице с Възложителя по смисъла на чл. 5.2. от Общите условия към договора по ОПАК – Приложение № 7А;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка за оборота от услуги за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводните баланси и отчети за приходите и разходите за последните 3(три) счетоводни години(2009, 2010 и 2011 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Участниците трябва да са реализирали за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.) оборот от сходни на предмета на поръчката дейности в размер не по-малко от 50 000 (петдесет хиляди) лв. без вкл. ДДС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори през последните 3(три) години считано от крайния срок за подаване на офертите, по образец, Приложение № 11. За 3(три) договора от списъка трябва да се представят референции за добро изпълнение. При участие на обединение / консорциум, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася общо за обединението / консорциума. 2.Списък на поне 3 (трима) експерти. Към списъка с имената, участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, професионална автобиография, декларация за съгласие за участие като ключов експерт, и доказателства за професионална квалификация на тези 3-ма служители, които ще бъдат заети с изпълнението на поръчката(следва да бъдат приложени заверени от участника копия на дипломи, удостоверения за завършени курсове, удостоверение за правоспособност, когато е приложимо, сертификати, трудови и/или служебни книжки, списък с трудови или граждански договори – свободен текст, датите и получателите, кратко описание на извършените дейности и/или Препоръки / Референции от ръководители на експертите или потребители на предоставената услуга, сходна с предмета на поръчката, сертификати. За опит по специалността се има предвид специалността съобразно завършеното образование. При участие на обединение изискването се отнася общо за обединението.
Минимални изисквания: 1.Участниците следва да са изпълнили точно и качествено през последните 3 (три) години считано от крайния срок за подаване на офертите, минимум 3 (три) договора за сроден вид дейности, (За сходни на предмета на поръчката се приемат дейности по организиране на конференции, дискусии, кръгли маси, рекламни/медийни кампании, презентации и др.под). 2.Участниците следва да разполагат най-малко с 3 (трима) експерти, с които имат сключени трудови или граждански договори, осигуряващи участие на тези експерти в изпълнение на обществената поръчка. В екипа на участника трябва да бъдат включени най-малко следните експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация, за изпълнението на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка: а) Ключов експерт, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка. Изисквания за образование, квалификация и опит: -висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна, ако е придобита в чужбина, притежаващ професионална квалификация сходна на предмета на настоящата поръчка. -участие в поне 1 проект, финансиран от ЕС или друг донор, опит в провеждането на рекламни кампании, включващи организиране на конференции и/или семинари и/или кръгли маси, медийно отразяване и други подобни. б) Ключов експерт, който да отговаря за подготовката и провеждането на конференциите и подготовката на статиите. Изисквания за образование, квалификация и опит: -висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на журналистиката, масовите комуникации, връзки с обществеността, реклама или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области -участие в поне 1 проект с финансиран от ЕС или друг донор, опит в провеждането на рекламни кампании, включващи организиране на конференции и/или семинари и/или кръгли маси, медийно отразяване и други подобни. в) технически сътрудник/сътрудници Не се изисква конкретно образование и опит. *** Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.11.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 5.00 лв. без ДДС;Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината: IBAN:BG16FINV915084BGNOM1Z5, BIC:FINVBGSF; код за вид плащане 447000; при банка: "Първа инвестиционна банка" АД;Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място,преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адреса на управление на община Банско - гр. Банско, п.к. 2770, площад "Никола Вапцаров" №1, партерен етаж, Община Банско, "Фронт офис", след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.12.2012 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.12.2012 г.  Час: 11:00
Място

Община Банско, гр. Банско, Общинска Администрация - Банско, площад "Никола Вапцаров"№1р ешьэ 2 - "Ритуална зала".

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при отваряне на офертите;



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки да осигури публичност и информираност по финансирането на проект №10-25-8/ 06.06.2012г., „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън»

VI.3) Допълнителна информация

16.Декларация за приемане на условията в проекта на договора, съгласно чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП (прилага се декларация свободен текст или това обстоятелство следва да се декларира в офертата, съгласно приложения образец към документацията);17.Техническо предложение. В Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” се поставя – Техническо предложение за изпълнение на поръчката – по образец Приложение № 2; 18.14. Предлагана цена за изпълнение на поръчката – в оригинал. Подготвя се от участника по образеца за „Предлагана цена” (Приложение № 3). Този документ задължително се поставя в Плик № 3 „Предлагана цена”. Процедурата попада в праговете по чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път и от датата на побликуване на обявлението в електронен вид, Възложителя предоставя пълен достъп по електронен път до документацията на посочения интернет адрес - www.bansko.bg в "Конкурси, търгове и обяви" , което обуславя предвидените съкратени срокове.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на Възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на Възложителя, с което се възпрепядства достъпът или участието в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал.7 и ал. 8 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 6; Жалба се подава на български език едновременно до КЗК и Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.11.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ