Версия за печат

00038-2012-0021

BG-Габрово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане № 3, За: Деница Ноева, н-к отдел "Проекти и икономическо развитие", Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818430, E-mail: dnoeva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/index.php?l=166.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи по 3 обособени позиции, възлагани по проекти с бенефициент Община Габрово” 1. Обособена позиция 1: „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи, възлагани по проект: „Интегриран проект за развитие на културно-историческия туристически продукт и свързаната с него инфраструктура”; 2. Обособена позиция 2: „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи, възлагани по проекти: „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез изграждане на два Центъра за настаняване от семеен тип в град Габрово” и „Габрово – индустрия за нова градска култура”; 3. Обособена позиция 3: „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи, възлагани по проект: „ПОСОКИ- предоставяне в общността на социално-образователно консултиране и интегриране”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: По обособена позиция № 1 – • Архитектурно етнографски комплекс „Етъра” – гр. Габрово - 5309 Габрово, кв. Етъра; • Архитектурно исторически резерват „Боженци” – село Боженци; • Дечковата къща – гр. Габрово, пл. „10-ти юли” № 8; • Регионален исторически музей – гр. Габрово, ул. „Николаевска” № 3 По обособена позиция № 2 • Център за настаняване от семеен тип в кв. Борово, ул. Мирни дни 1А – ПИ 14218.514.448 от кадастралната карта на гр. Габрово – кв. Борово; • Център за настаняване от семеен тип в кв Трендафила , ул. Хризантема 27 – гр. Габрово, УПИ ІІ от кв. 41 по плана на кв. Трендафила – 1, І етап, ІІІ част; • Дом на хумора и сатирата - гр. Габрово, ул. „Брянска” № 68. По обособена позиция № 3: • Комплекс за предоставяне на интегрирани услуги за деца и семейства – гр. Габрово,УПИ V, кв. 107. • ЦДГ „Слънце” – гр. Габрово, ул. Любен Каравелов № 32
Код NUTS: BG322
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

• Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация), в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация; - контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР; • Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Инспекция по труда; • Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. • Предоставяне пред Възложителя на тримесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа като цяло, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им. • Изготвяне на Окончателни доклади за съответните строежи, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверение за въвеждането им в експлоатация, включително всички видове технически и енергийни паспорти, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. • Внасяне на съответните окончателни доклади в Общинската администрация.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
51678 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технически показатели (1. Предлаган подход за изпълнение на предмета на поръчката и 2. Управление на изпълнението на предмета на поръчката); тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 40 - 064962 от 24.02.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 124 - 205561 от 28.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 576-УР-12 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи, възлагани по проект: „Интегриран проект за развитие на културно-историческия туристически продукт и свързаната с него инфраструктура”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.10.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ГАРАНТ – ИНВЕСТ" АД, ул. "Волга" 4, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65171, E-mail: garant.invest@abv.bg, Факс: 0361 65172

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 77936 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 41305 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 562-УР-12 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи, възлагани по проекти: „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез изграждане на два Центъра за настаняване от семеен тип в град Габрово” и „Габрово – индустрия за нова градска култура”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.10.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

АГЕНЦИЯ СТРОЙКОНТРОЛ-ВТ ООД, бул. България № 2, ет.3, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 604390, E-mail: stroykontrol_vt@abv.bg

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5600 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3748 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 577-УР-12 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи, възлагани по проект: „ПОСОКИ- предоставяне в общността на социално-образователно консултиране и интегриране”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.10.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ГАРАНТ – ИНВЕСТ АД, ул. "Волга" 4, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65171, E-mail: garant.invest@abv.bg, Факс: 0361 65172

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 12500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6625 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Услугата, предмет на договорите, е част от дейностите, предвидени за изпълнение на проектите: 1. „Интегриран проект за развитие на културно-историческия туристически продукт и свързаната с него инфраструктура”, договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/019, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие; 2. „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез изграждане на два Центъра за настаняване от семеен тип в град Габрово”, договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-12/2011/038, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие; 3. „Габрово – индустрия за нова градска култура”, договор за безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-03/2010/008, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и 4. „ПОСОКИ - предоставяне в общността на социално-образователно консултиране и интегриране“, финансиран със заемни средства от Международната банка за възстановяване и развитие (Световна банка).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ