Версия за печат

00053-2012-0004

BG-Средец: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Средец, пл."Георги Димитров" № 3, За: Марияна Димитрова, България 8300, Средец, Тел.: 05551 6994, E-mail: obshtinasredets@mail.bg

Място/места за контакт: Отдел "Строителство,екология и БКС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.obshtinasredets.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на обзавеждане и оборудване за „Център за социални услуги” в гр.Средец по проект: „Водоснабдяване на малки населени места в община Средец и подобряване на социално-битовите условия в тях” с идентификационен номер 02/321/00816

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Център за социални услуги, гр.Средец - гр. Средец, община Средец.
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Настоящата малка обществена поръчка включва доставка на обзавеждане и оборудване за „Център за социални услуги” в гр.Средец по проект: „Водоснабдяване на малки населени места в община Средец и подобряване на социално-битовите условия в тях” с идентификационен номер 02/321/00816, съгласно одобрената от Държавен фонд „Земеделие” техническа спецификация към Договор № 02/321/00816 от 20.12.2010 г.за отпускане на финансова помощ и Анекс 1 от 07.11.2011 г. към Договор за отпускане на финансова помощ 02/321/00816/20.12.2010г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 година (ПРСР), подкрепена от Европейският земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)-неразделна част от документацията за участие в процедурата. Предвидената за обзавеждане и оборудване сграда на „Център за социални услуги” в гр.Средец ще предоставя три вида социални услуги в общността: • Дневен център за възрастни хора; • Център за обществена подкрепа; • Център за социална рехабилитация и интеграция. Сградата е двуетажна с разгъната застроена площ от 530 кв.м. На първия етаж се предвижда изграждането и обзавеждането на Дневен център за деца с увреждания, който трябва да се състои от: фоайе; видео-компютърен клуб; социален кабинет; кабинет за корекционно-компенсаторна работа; зала за функционална трудо-терапия; склад; трапезария и зала за кукло и приказкотерапия; разливно помещение; миялно помещение; WC с баня и санитарно помещение; На вторият етаж, съгласно работния проект, ще бъдат изградени „Център за социална рехабилитация и интеграция на хора с увреждания” и „Дневен център за възрастни хора”, състоящ се от: зала за двигателна терапия, трапезария и зала за конструктивна трудотерапия, кабинет за музикотерапия, консултативен кабинет, кабинет за индивидуални и групови консултации, кабинет за социален работник. Ще бъде изграден и санитарен възел с две клетки.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
89191.6 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предлагана цена - К1 ; тежест: 75
Показател: Срок за изпълнение - К2; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00053-2012-0004


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 11/2012 / Наименование:"Доставка на обзавеждане и оборудване за "Център за социални услуги" в гр.Средец по проект :"Водоснабдяване на малки населени места в община Средец и подобряване на социално-битовите условия в тях " с идентификационен номер 02/321/00816"
V.1) Дата на сключване на договора
31.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Комфорт БГ 2" ЕООД, ул." Перущица" 43, България 8300, Бургас, Тел.: 056 837621, E-mail: komfort@gbg.bg, Факс: 056 837621

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 95510 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 89191.6 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се финансира по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 година (ПРСР), подкрепена от Европейският земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) съгласно Договор за отпускане на финансова помощ с рег. № 02/321/00816 от 20.12.2010г. и Анекс 1 от 07.11.2011г. към Договор за отпускане на финансова помощ 02/321/00816/20.12.2010г.

VI.2) Допълнителна информация

ПОКАЗАТЕЛИ, ОТНОСИТЕЛНАТА ИМ ТЕЖЕСТ И МЕТОДИКА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ НА УЧАСТНИЦИТЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя в процедурата за възлагане на малката обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 120, ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор