Версия за печат

00479-2012-0023

BG-Балчик:

РЕШЕНИЕ

Номер: 76 от 06.11.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Балчик, пл. „21 Септември” № 6, За: Директор д. "АПИО", РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71062, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Генчо Генчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Дейности по разпространение на информация, публичност и визуализация на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ–Балчик за оборудване със специализирана апаратура””

II.3) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Дейности по разпространение на информация, публичност и визуализация на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”” Публикуване на прес-съобщения – 3 бр. прес-съобщения ще бъде публикувани периодично в местни медии и 1 бр. в национална медия. Първоначално, след подписване на договор, ще бъде публикувана информация за източниците на помощта, целите, дейностите и очакваните резултати от изпълнението на проекта. Следващите прес-съобщения периодично ще информират обществеността за хода на изпълнение на проекта. След приключване на проекта ще бъде обявени публично резултатите от неговото изпълнение. 2.Изработка и поставяне на табели – 1 бр. постоянна обяснителна табела и 1 бр. информационна табела ще бъдат изработени и поставени на обекта на интервенция след завършване на СМР и веднага след приключване изпълнението на проекта. Съгласно описаните в Анекс 3 на Насоките за кандидатстване по текущата схема и в съответствие с изискванията на Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията, ще бъде отбелязан приносът на ЕС и на Р. България, като ще бъде изобразено името на проекта, флагът на ЕС и названието “Европейски съюз”, логото на ЕФРР, логото на ОПРР, размерът на европейското и национално съфинансиране, вида и името на дейността. 3. Изработване на билборд – 1 бр. за времето на строителните работи 4. Изработване на банери - 2 бр. банери ще бъдат използвани там, където ще се провеждат водещите информационни събития. Банерът ще съдържат: името на проекта, който се изпълнява; флагът на ЕС; имената на ЕФРР и ОПРР, изписани изцяло и логото на ЕФРР и ОПРР, дата и място на събитието. 5.Информационни дипляни – 500 бр. (дизайн, предпечат и печат): (формат А3 в сгънат вид, сгъната на 3 гънки, пълноцветен печат – 4х4, двустранно хромов мат – 175 гр.). Те са предвидени да бъдат разпространявани сред обществеността и по време на публични събития. Те ще съдържат материали и визуализация на проекта. 6.Стикери за новозакупеното оборудване – 70 бр. 7.Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Община Балчик www.balchik.bg за целия период на изпълнение на проекта. 8. Организиране и провеждане на информационни събития- поради големия мащаб на проекта, екипа по управление на проекта съвместно с ръководството на Община Балчик ще организира и проведе в рамките на проекта общо 3 бр. информационни събития за местните и национални медии, на които ще бъдат поканени и представители на местната общност, както следва: 8.1. Официален старт на проекта – пресконференция (встъпителна) за представяне параметрите на проекта. 8.2. „Първа копка” – начало на строително-ремонтните работи на обектите на интервенция по проекта. 8.3. Отразяване на събитията в местните медии, чрез обръщение, радио и ТВ репортажи, както и интервюта с ръководството на Община Балчик. 8.4. Откриване на обновения обект със символично прерязване на лента от Кмета и гости на Община Балчик. 8.5. Раздаване на рекламните материали. 8.6. Провеждане на заключителна пресконференция.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 63 от 04.10.2012 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 479-2012-23
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

502580

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

04.10.2012 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

Не е подадена нито една оферта за участие в откритата процедура.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg,, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

06.11.2012 г. 


Възложител

Трите имена: Николай Добрев Ангелов
Длъжност: Кмет на обшина Балчик