Версия за печат

00038-2012-0004

BG-Габрово: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. "Възраждане" № 3, За: Момчил Недев,Неджля Юмерова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818389, E-mail: momchil.nedev@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект № DIR – 5112122-1-66 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Габрово”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършеният в изпълнение на настоящето възлагане одит трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с Международните одиторски стандарти и да включва следните проверки: 1. Осъществяване на одит на средствата по проекта. 2. Проследяване на ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Възложителя. 3. Проследяване на ефективното прилагане от страна на Възложителя на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013. 4. Осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване на изпълнението на всички правила за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта и изпълнението на извършената одитна дейност. 5. Осъществяване на действия по събиране и анализиране на информация за оценка на управлението на финансовите средства и на отчетността на одитирания проект, с цел подобряването му. 6. Извършване на оценка на съответствието (извършване на одит за оценка на съответствието и изготвяне на доклади) на проекта. 7. Осъществяване на одита въз основа на подходяща извадка за потвърждаване на декларираните разходи. 8. Изготвяне на междинни и окончателен доклад от проверката и представянето му на Екипа по управление на проекта и на Възложителя за предприемане на последващи действия, както и на Управляващия орган относно изпълнение целите на мониторинга. В изготвения одитен доклад следва да се съдържат констатации и евентуални препоръки към Екипа по управление и Община Габрово в качеството й на Възложител на поръчката и Бенефициент по проекта. 9. Разкриване, регистриране/вписване и докладване при наличие на нередности при изпълнението на проекта и отчитането изпълнението на извършената одитна дейност. Срокът за цялостното изпълнение на договора е обвързан с действието и срока на договор № DIR-5112122 – С001/13.07.2012 г. и е преди окончателното приключване на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Стойността му е 29 200 (двадесет и девет хил., 200) лв. без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
29200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оценка на предложената от участника концепция за изпълнение на дейностите; тежест: 20
Показател: Управление на риска; тежест: 10
Показател: План за извършване на дейностите по одита; тежест: 20
Показател: Финансова оценка; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 469179 от 17.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 555-ИРСУО-12/01.11.2012 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект № DIR – 5112122-1-66 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Габрово”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
01.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Грант Торнтон" ЕООД, бул. "Черни връх" № 26, България 1421, София, Тел.: 02 9872879, E-mail: office@gtbulgari.com, Факс: 02 9804824

URL: ofwww.gtbulgari.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 29200 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект № DIR – 5112122-1-66 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Габрово”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е сключен на 01.11.2012 г.при условията на чл. 93в(2) от ЗОП. След проведена открита процедура по ЗОП с предмет „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекти, изпълнявани от Община Габрово с финансовата подкрепа на Оперативните програми и финансовите механизми на ЕС, с период 2012-2015 г." (Обявление за обществена поръчка № 469179/17.02.2012 г.) е сключено и действа Рамково споразумение № 339-УР–12/11.07.2012 г., страни по което са Община Габрово от една страна и от друга - пет одитни фирми. Предвид това до страните по споразумението е отправена Покана изх. № УРП-01-03-607/03.08.2012 г. по реда на чл. 93б(3) от ЗОП. След събиране, разглеждане и оценяване на представените от потенциалните изпълнители (страни по рамковото споразумение) оферти, Възложителят е приел свое Решение № 111/02.10.2012 г. С него той е класирал на първо място офертата на "Грант Торнтон" ЕООД, 1421 София, бул. "Черни връх" 26, който участник е определен за изпълнител по договор за обществена поръчка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор