Версия за печат

00311-2011-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция по заетостта, б,л. "Дондуков" № 3, За: Пламен Видев - отдел "Управление на качеството", България 1000, София, Тел.: 02 9265468, E-mail: PVidev@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Място/места за контакт: бул. Дондуков 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.az.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.az.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): насърчаване на заетостта

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по проект BG051PO001 - 6.1.05 „Повишаване качеството на предоставяните от Агенция по заетостта услуги за гражданите и бизнеса с фокус върху уязвимите групи на пазара на труда – Да успеем заедно”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр.София, бул. Дондуков 3
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Агенцията по заетостта възлага обществена поръчка, чрез открита процедура за доставка с предмет: “Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по проект BG051PO001 - 6.1.05 „Повишаване качеството на предоставяните от Агенция по заетостта услуги за гражданите и бизнеса с фокус върху уязвимите групи на пазара на труда – Да успеем заедно” Канцеларските материали и офис консумативите са индивидуализирани по вид в техническата спецификация - Приложение 4.1 към документацията за участие в процедурата. Мястото на изпълнение на поръчката е в гр.София

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 22850000, 30125100, 30192121, 30123500, 30125110, 30192100, 30197630, 30234300, 30197642, 30192160, 30197220, 30141000, 39241200, 30192132, 30192130, 22817000

Описание:

Принадлежности за офиса
Класьори и аксесоари за тях
Касети с тонер
Химикалки
Перфориращи машини
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Гуми за триене
Хартия за печатане
Компактдискове (CD)
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Коректори
Кламери
Калкулатори
Ножици
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Моливи
Бележници с отбелязани дати за всеки ден или персонални тефтерчета

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
227522.99 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 133 - 221469 от 12.07.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по проект BG051PO001 - 6.1.05 „Повишаване качеството на предоставяните от Агенция по заетостта услуги за гражданите и бизнеса с фокус върху уязвимите групи на пазара на труда – Да успеем заедно”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.10.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ронос" ООД, ул. "Гюешево" №83, бизнесцентър "Сердика", офис 424, ет.4, Агенция по заетостта 1379, София, Тел.: 02 8221900, E-mail: office@ronos.bg, Факс: 070 017017

URL: www.ronos.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 549544.63 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 227522.99 BGN без ДДС
В брой месеци: 25
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Средствата са осигурени от Оперативната програма “Развитие на човешките ресурси”, проект BG051PO001 - 6.1.05 „Повишаване качеството на предоставяните от Агенция по заетостта услуги за гражданите и бизнеса с фокус върху уязвимите групи на пазара на труда – Да успеем заедно”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.120, ал. 4 и ал.5 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция по заетостта, бул. "Дондуков" № 3, Република България 1000, София, Тел.: 02 965468, E-mail: PVidev@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Интернет адрес/и:

URL: www.government.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ