Версия за печат

00661-2012-0015

BG-Белене: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Белене, област Плевен, ул." България"№ 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Общинска администрация Белене

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка чрез покупка на фабрично новo и неупотребявано водолазно оборудване за нуждите на Община Белене” по проект „Управление на извънредни ситуации, причинени от събития с опасен хидроложки, метеорологичен и природен характер” реф.№ 2(3i)-2.2-8 MIS ETC Code 142, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. Белене (ЕКАТТЕ 03366) община Белене, област Плевен, Република България
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поръчката включва закупуване и доставка на фабрично ново и неупотребявано „Водолазно оборудване” – 2 бр. комплект – сух и мокър със съответното снаряжение , съгласно приложената към документацията и неразделна част от това обявление техническа спецификация (Приложение № I). Доставките са по проект „Управление на извънредни ситуации, причинени от събития с опасен хидроложки, метеорологичен и природен характер” реф.№ 2(3i)-2.2-8 MIS ETC Code 142, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35000000

Описание:

Оборудване за безопасност, противопожарно, полицейско и отбранително оборудване

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

„Водолазно оборудване” – 2 бр. комплект,сух и мокър костюм със снаряжение, съгласно техническа спецификация. По преценка на участника, може да се представи каталог и/или брошура (или еквивалентен документ в превод на български!) на съответното оборудване, което не трябва да съдържа надписани цени по него, вкл. и в чужда валута. Поставя се в плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката". Каталогът следва да не съдържа цени по него, вкл. и в чужда валута!

Прогнозна стойност без ДДС
16298.58 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 1, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 16298.58 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

16.01.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранции за участие в процедурата: Гаранциите за участие в обществената поръчка са в размер на: „Водолазно оборудване” – 160,00 лв. /сто и шестдесет лева/; 1.1 Валидността на банковата гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие се оформя и заплаща, също както е приложимо за гаранцията за изпълнение на договора по т.2.5 на този раздел, и да се представи във форма съгласно т.2.2/2.4 от този раздел, като се ползва образец „Банкова гаранция за участие” от документацията. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора. 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение /участие по т.1/ на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец „Банкова гаранция изпълнение (или участие- в отделен образец)” или парична сума, внесена в касата на общината или по банков път, по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение/участие/ на/в/ ОП за доставка на ______________ по проект „Управление на извънредни ситуации, причинени от събития с опасен хидроложки, метеорологичен и природен характер” реф.№ 2(3i)-2.2-8 MIS ETC Code 142, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2; 2.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение/участие/ на договора. 2.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение/участие на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност: А) – гаранцията за участие - не по-кратък от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника; Б) – гаранцията за изпълнение - не по-малко от 31.01.2013 г. Банковата гаранция е допустимо да е и по образец-бланка на банката, като може да съдържа и по-дълъг текст, но задължително да съдържа и текста от образеца даден от Възложителя към документацията за участие. 2.5. Участникът, определен за изпълнител, представя оригинал/-и или заверени с мокър печат на банката копия на банкови гаранции, или заверени с мокър печат на банката копия на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение/участие/, под формата на парична сума, трябва да е постъпила по сметката на Възложителя преди момента на сключване на договор/преди крайния срок за подаване на оферти – за участие/. 2.6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за участие/ изпълнение/ са съгласно чл. 62 ал.1/чл.63 ал. 1 ЗОП. 2.7. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция за участие/изпълнение/, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие/изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Договорът за обществената поръчка се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, представен в документацията и включва задължително всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител. Лицето, определено за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря на изискванията и ограниченията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Плащане: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща авансово 20 (двадесет) % от общата сума в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на сключване на договора, след представяне от Изпълнителя на оригинална фактура и одобряването й от Възложителя. Окончателното плащане на остатъка от сумата Възложителят заплаща в срок до 20 (двадесет) работни дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол с Изпълнителя за извършената доставка, след представяне от Изпълнителя на оригинална фактура и одобряването й от Възложителя. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на настоящия договор и текста: „По договор №___ /дата Проект реф.№ 2(3i)-2.2-8 MIS-ETC Code 142” ПТГС РБ 2007-2013. Плащането на цената се извършва по банков път в български лева след представяне на оригинална фактура, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ одобрена от Възложителя, и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписан от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Крайната цена в ценовото предложение-плик 3 от офертата на определеният за Изпълнител, е за цялостното извършване на доставките,и е окончателна и не подлежи на промяна, като включва всички необходими разходи за точното, законосъобразно и качествено изпълнение на доставките, вкл. инсталация, монтаж (където е приложимо). Когато съгласно ценовата оферта на Изпълнителя, в цената не е включен ДДС, при регистрация на изпълнителя/съответен подизпълнител по ЗДДС по време на действието на договора, фактът на регистрацията и начисляването на данъка няма да се калкулира в цената по настоящата поръчка и не може да бъде основание за промяна и искане на допълнително заплащане. В този случай ДДС се явява разход за сметка на Изпълнителя, и Възложителят при никакви обстоятелства няма да го заплаща! При промяна на банковата сметка, посочена в чл. 2, ал. 6 от договора, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ писмено в 3-дневен срок от настъпване на промяната. В случай, че не уведоми ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в този срок, плащането по сметката се счита за валидно извършено.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато за изпълнител е определено обединение/консорциум на физически и/или юридически лица, преди сключване на договора, той следва да се регистрира като юридическо лице в срок от 7 (седем) работни дни, след изтичане срока за обжалване на решението за избор на изпълнител. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Ако участникът определен за изпълнител е обединение и не се регистрира като юридическо лице в горепосочения срок, Възложителят може да определи за изпълнител втория класиран участник и да пристъпи към сключване на договор с него, или да прекрати процедурата. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка. В случай, че участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В договора за създаване на обединението/консорциум участниците задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68 ал. 8 и 9 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

I. Възложителя отстранява от участие в процедурата участник,член в обединението или подизпълнител, за който е налице и/или се установи, някое следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП: 1. Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в открито производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда участникът е преустановил дейността си; 5. лишен от правото да упражнява търговска (дистрибуторска) дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението съгласно чл.16 от ЗАНН; 5А. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя 6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК, към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 9. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. II. Когато участниците, членове в обединение или подизпълнителите са юридически лица, изискванията на І. т. 1 и т.5 се прилагат, както следва: а) при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от ТЗ; б) при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от ТЗ, без ограничено отговорните съдружници; в) при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от ТЗ, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147 ал. 1 от ТЗ; г) при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от ТЗ, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ; д) при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; е) при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; ж) във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица–за лицата, които представляват участника; з) в случаите по II.a)-ж) и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7 т.2 ЗОП. III. Не могат да участват в процедурата за възлагане на поръчката участници, членове в обединението или подизпълнители, при които лицата по II са свързани лица по смисъла на: - § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; - § 1 т.23а и т.24 от ДР на ЗОП и които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Отстраняват се участници в нарушение на чл. 48 ал. 1, чл. 55 ал.ал. 5-6 ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя: 1. Административни сведения, ЗДДС № (или декл. че няма рег. по ЗДДС), ЕИК, а когато не е представен ЕИК се прилага удостверение за актуално състояние. Участникът обединение/консорциум, което не е ЮЛ прилага и оригинал на учредителен акт (договор) за създаване на обединението, или копие на учредителен документ заверено „Вярно с оригинала” с мокри печати на всички участници в обединението и подписите на всички представляващи участниците в него, както и подпис на лицето определено за представляващ обединението/консорциума. Физическите лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединения, представят удостоверение за актуално състояние или ЕИК и документ за регистрация по ЗДДС (или декларация, че не са регистрирани), или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, в официален превод. 2. Декларации, че е запознат с условията от значение за изпълнение на поръчката, че ще ги спазва, и че приема клаузите на проекта на договора. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника. 4. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47 ал.1, 2 и 5 - по образци от документацията; 5. Декларация от членовете на обединение, че са запознати с условията на поръчката, приемат да отговарят заедно и по отделно за изп. на договора и, че ще останат в него до изпълнението му - по образец; 6. Декларации за позлване на подизпълнители, както и от подизпълнителите, че със съгласни да участват като такива. Когато се предвижда участие на подизпълнители, същите представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 6 и т. 11 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); 8. Декларация по чл. 58а ал.5 ЗОП във връзка с чл. 10 от Закона за електронния документ и електронния подпис, и чл. 61 АПК. * документите от т.1 до т.8 се поставят в запечатан плик 1 - "Документи за подбор"; 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката- по образец, поставя се в отделен запечатан плик 2. 10. Ценово предложение - в отделен запечатан плик 3. Ако участник или негов подизпълнител (където и ако е приложимо), не представи някой от посочените по т.1 до т.10 и/или декларации, вкл. в хипотезата на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, ще бъде отстранен от участие на основание чл. 69 ал.1 т.1 ЗОП. Не може да участва в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП. Ако участник,подизпълнител,или техен управител, респективно член на управ. му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства,или представи нередовен документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител,този участник ще бъде отстранен от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: "чл. 50 ал. 1 ЗОП „За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците възложителят МОЖЕ да изиска от тях да представят…[..]
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Възложителят НЕ ИЗИСКВА от участниците и техните подизпълнители доказване на икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: "чл. 51 ал.1 ЗОП „За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на кандидатите или участниците възложителят МОЖЕ да изиска от тях да представят…[..]"
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Възложителят НЕ ИЗИСКВА от участниците и техните подизпълнители доказване на техническите възможности и квалификация.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 37 - 059714 от 23.02.2012 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 163 - 271345 от 25.08.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.11.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29.11.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.11.2012 г.  Час: 09:30
Място

Зала № 16 /Заседателната зала/ на Общината, ул. “България” 35 , гр. Белене 5930

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, могат да присъстват, вкл. и при отваряне на ценовите оферти, за което ще бъдат изрично поканени. Могат да присъстват и лица с нестопанска цел, както и представители на медиите.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект "Управление на извънредни ситуации, причинени от събития с опасен хидроложки, метеорологичен и природен характер" - реф. № 2(3i)-2.2-8, MIS-ETC Code 142, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2.

VI.3) Допълнителна информация

Поръчката е открита с Решение № 1244/05.11.2012 г. на Кмета на община Белене. За същата има публикувано Обявление за предварителна информация от 23.02.2012 г. Обявлението се изпраща до Регистъра на АОП по електронен път - с ел. подпис, и документацията е качена в профила на купувача на интернет сайта на Възложителя http://obshtina.belene.net/pp.htm , а също може да бъде намерена и на интернет адрес http://dox.bg/files/dw?a=7f6ff4166c , и съгласно чл.64, ал.2 и ал. 3 от ЗОП срокът за подаване на оферти се намалява на 24 календарни дни. Участникът следва да огледа изцяло подготвената си оферта преди запечатване й, и да се увери, че никъде извън пликът с предлагана цена, няма елементи свързани с ценовото му предложение. Ако при разглеждане на офертите от Възложителя бъде установени елементи свързани с ценовото предложение поставени извън плик 3, офертата ще бъде отхвърлена като неотговаряща на изискванията, а участникът който я е подал – отстранен от по-нататъшно участие на основание чл. 69 ал. 1 т.4 ЗОП. Искания за предоставяне на разяснения или на допълнителна информация могат да се правят до 10 (десет) календарни дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, чрез лице с представителна власт, чрез изрично упълномощено друго лице, по електронна или обикновена поща, куриер. Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, получили документацията за участие и посочили адрес за кореспонденция и/или по електронна поща или факс – в съответствие чл. 10 от Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП) и чл. 61 АПК, без да се иска потвърждение за получаване, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането. Неправилно посочен адрес, факс или електронна поща за кореспонденция или не уведомяване за промяна на адреса, факса и електронната поща за кореспонденция освобождава Възложителя от отговорност за неточно/ненавременно изпращане на уведомленията или информацията. Документите в съответните пликове се събират в надлежно в папки или класьори. Не се приемат оферти, в които документите са представени в „насипно” състояние! Не се допуска подаване на оферти за отделни части или варианти от поръчката. За максимално бързо известяване, при настоящата процедура възложителят ще се възползва от възможността на чл. 10 от ЗЕДЕП и чл. 61 от АПК, във връзка с чл. 29, чл.58А, чл. 73 ал.3 и ал.4 и чл.82 ал.4, от ЗОП, като кореспонденцията ще се осъществява изключително по електронен път. В този случай – при уведомяване по електронна поща или факс срокът се счита от датата, на изпращане на съобщението до електронната поща на участник/изпълнител/ или заинтересовано лице, или отбелязаната на факс съобщението дата. При броенето на срока и преценка на допустимостта на жалба пред Комисията за защита на конкуренцията КЗК и/или Върховен административен съд (ВАС) за валидна се приема най-ранната дата на изпратеното съобщение. Срокът за обжалване започва да тече от деня на уведомяването на страната.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 7 от ЗОП. Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. При получаването на хартиен вариант на даден документ с обикновена пощенска услуга/куриер, който е бил изпратен преди това и по електронна поща и/или факс до участник/заинтересовано лице, датата на получаване на хартиения документ не е основание за подновяване на срока за обжалване/възражение по смисъла на чл.120 ЗОП. /справка Определение № 5978/29.04.2011г. на Върховния административен съд - http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/VAS/Opred_5978_04292011.pdf

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", ул. "България" № 35, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

URL: http://obshtina.belene.net/_index.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.11.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ