Версия за печат

02851-2012-0055

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности", ул. "Княз Борис I" №124, За: Елиета Начева, Р България 1000, София, Тел.: 02 9823099, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mvr.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Изработка и доставка на обувки половинки мъжки /есенен артикул/ и обувки полуботуши мъжки и дамски”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София, кв. " Захарна фабрика ", ул. " Кукуш " . № 1 - Централни вещеви складове - ДУССД - МВР
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

поз. 1 Изработка и доставка на обувки половинки мъжки / есенен артикул / арт.1 Обувки половинки мъжки / есенен артикул / поз. 2 Изработка и доставка на обувки полуботуши , мъжки и дамски арт.1 Обувки полуботуши , мъжки арт.2 Обувки полуботуши , дамски

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

18810000

Описание:

Обувки, с изключение на спортни или предпазни

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
796224 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 156 - 260576 от 16.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: ОП-64-Д-165 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Изработка и доставка на полуботуши - мъжки и дамски
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Техномат - Меркурий" ЕООД, ЕИК 817061738, ж.к."Бойката", Р. България 5300, Габрово, Тел.: 066 805574, Факс: 066 804921

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 800000 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 796224 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Договорът се сключва за срок 6 / шест / месеца. Изпълнението е чрез периодични доставки до 6 / шест / месеца от датата на сключване на договора по следния график: 1.1. 60 / шестдесет / дни от датата на слючване на договора , доставка на не по-малко от 1000 чф.обувки полуботуши мъжки по поз.2, арт.1, след предоставена от възложителя писмена заявка с размерна спецификация. 1.2. Останалото количество изделия - на партиди, по количества в срок до 60 / шестдесет / дни след предоставена от Възложителя писмена заявка с размерна спецификация . 1.3 .Изпълнителят изработва извънстандартни размери обувки при заявка от страна на Възложителя. Производството на извънстандартни обувки е част от сключения договор и се изпълнява в 30 дневен срок след датата на заявка. 2. Гаранционен срок - не по-малко от 12 месеца от датата на получаване в складовете на Възложителя и подписване на приемо-предавателен протокол., а гаранционният срок за установяване на дефекти и предявяване на рекламация е 90 / деветдесет/ дни от датата на предоставяне на обувките на служителя на МВР. В рамките на гаранционния срок рекламациите се уреждат чрез отстраняване на дефекта или замяна на рекламирания чифт с нов за сметка на Изпълнителя в 15 дневен срок от предаването от Възложителя на дефектиралото изделие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП или в 10-дневен срок от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно условията по чл. 120, ал. 6 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Сектор "ПНО" към Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности", ул. "Княз Борис I" №124, Р България 1000, София, Тел.: 02 9825645, Факс: 02 9813010

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ