Версия за печат

00535-2012-0003

BG-Радомир: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Радомир, пл.Свобода № 20, За: Димитър Димитров, Република България 2400, Радомир, Тел.: 0777 2002, E-mail: obshtinaradomir@abv.bg, Факс: 0777 82502

Място/места за контакт: пл.Свобода № 20

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.radomir.bg.

Адрес на профила на купувача: www.radomir.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставки на хранителни продукти по предварително подавани заявки за нуждите на Детските градини: ОДЗ „Радомирче”, ЦДГ „Слънце” и ЦДГ „8-ми Март”; Дом за деца “Радост”; Дом за стари хора и Домашен социален патронаж по обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр.Радомир и с.Дрен
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на настоящата обществена поръчка е: Доставки на хранителни продукти по предварително подавани заявки за нуждите на Детските градини: ОДЗ „Радомирче”, ЦДГ „Слънце”, ЦДГ „8-ми Март”; Дом за деца “Радост”, Дом за стари хора и Домашен социален патронаж по обособени позиции. Обособени позиции: № 1 - “Мляко и млечни продукти” за детските градини; № 2 - “Месо, месни продукти и риба” за детските градини; № 3 - “Плодове, зеленчуци и консерви” за детските градини; № 4 - “Бакалия” за детските градини; № 5 - “Хляб”за детскитеградини; № 6 - “Мляко и млечни продукти” за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 7 - “Месо, месни продукти и риба” за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 8 - “Плодове, зеленчуци и консерви” за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 9 - “Бакалия” за Дом за деца “Радост” с.Дрен.; № 10 - “Хляб”за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 11 - “Мляко и млечни продукти” за Дом за стари хора; № 12 - “Месо, месни продукти и риба” за Дом за стари хора; № 13 - “Плодове, зеленчуци и консерви” за Дом за стари хора; № 14 - “Бакалия” за Дом за стари хора; № 15 - “Хляб и закуски” за Дом за стари хора; №16 - “Мляко и млечни продукти” за Домашен социален патронаж; № 17 - “Месо, месни продукти и риба” за Домашен социален патронаж; № 18 - “Плодове, зеленчуци и консерви” за Домашен социален патронаж; № 19 - “Бакалия” за Домашен социален патронаж; № 20 - “Хляб и закуски” за Домашен социален патронаж; Кандидатите за изпълнители са длъжни да доставят хранителните продукти в срок не по-късно от 24 часа след подаване на конкретната заявка. За позициите:“Мляко и млечни продукти” - веднъж в седмицата;“Месо, месни продукти и риба” - веднъж в седмицата; “Плодове, зеленчуци и консерви” - веднъж в седмицата; “Бакалия ” - веднъж в седмицата;За позицията: “Хляб и закуски”- ежедневно.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000, 15300000, 15400000, 15500000, 15800000, 15810000, 15210000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Различни хранителни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Филета от риба, черен дроб, хайвер или семенна течност от риба

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
683133 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 135 - 225289 от 17.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 146 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставки на хранителни продукти по предварително подаване заявки за нуждите на детските градини: ОДЗ "Радомирче", ЦДГ "Слънце" , ЦДГ "Осми Март"; Дом за деца "Радост" ; Дом за стари хора и Домашен социален патронаж по обособени позиции №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №12, №13, №14, №15, №16, №17, №18, №19 и №20
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.10.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ "Светлозар Райков" гр.Перник, кв.Твърди ливади, бл.51, вх.А, ет.14, ап.40, Република България 2300, гр.Перник, Тел.: 0888 602993, Факс: 076 601438

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 754970 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 683133 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ