Версия за печат

00672-2012-0006

BG-Кнежа: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Кнежа, ул. Марин Боев 69, За: инж. Николай Дамяновски, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7007

Място/места за контакт: Община Кнежа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: kneja.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Изпълнение на строително-монтажни работи за доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежата на гр. Кнежа- първи етап”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основно място на изпълнение: Територията на гр. Кнежа
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обект на настоящата обществена поръчка е „Изпълнение на строително-монтажни работи за доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежата на гр. Кнежа- първи етап”. В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършено строителство на отделните компоненти от ВиК мрежата на инвестиционен обект „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – І етап и изграждане на ПСОВ – гр. Кнежа” , включително: (1) Реконструкция и рехабилитация на водопровдната мрежа на гр. Кнежа – първи етап, включително: •Главни водопроводни клонове (удължаване) – 2 430 м (2.43 км), в т.ч.: oГлавен водопроводен клон 1 – 494 м. oГлавен водопроводен клон 2 – 173 м.; oГлавен водопроводен клон 3 – 904 м.; oГлавен водопроводен клон 4 – 859 м.; •Второстепена водопроводна мрежа – 8 382 м; •Сградни водопроводни отклонения (рехабилитация) – 6 800 м (6,8 км) - 675 броя. (2) Доизграждане на канализационната мрежа на гр. Кнежа – първи етап, включително: •Главни канализационни колектори (новоизградени) – 9 764 м (9.8 км), в т.ч.: oГлавен колектор I – 2814 м. oГлавен колектор II – 2365 м.; oГлавен колектор IV – 2275 м.; oГлавен колектор V – 1691 м.; oДовеждащ колектор до ПСОВ – 619 м. •Второстепенна канализационна мрежа (изграждане) - Всички колектори от I-ва отводнителна зона – дължина 10 755 м (10,8 км); •Сградни канализационни отклонения (изграждане) – 9 770 м (9,8 км.) – 977 бр. (3) Пълно възстановяване на съществуващите настилки и тротоари. С оглед на горепосоченото, изпълнителят на настоящата обществена поръчка ще осъществява функциите на строител по реда на чл. 163 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), който ще извършва всички необходими строително-монтажни работи за доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – град Кнежа.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45332200, 45332300

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

1.В рамките на настоящата обществена поръчка се планират следните дейности по стоителство на водопроводната мрежа на град Кнежа: •Главни водопроводни клонове (удължаване) – 2 430 м (2.43 км); •Второстепена водопроводна мрежа – 8 382 м; •Сградни водопроводни отклонения (рехабилитация) – 6 800 м (6,8 км) - 675 броя. Трасетата, по които ще бъдат изпълнявани инвестиционните дейности по водопроводната мрежа в рамките на проекта са подробно описани в техническата спецификация. 2.В рамките на настоящата обществена поръчка се предвиждат следните дейности свързани със строителството на канализационната мрежа на град Кнежа: •Главни канализационни колектори (новоизградени) – 9 764 м (9.8 км); •Второстепенна канализационна мрежа (изграждане) - Всички колектори от I-ва отводнителна зона – дължина 10 755 м (10,8 км); •Сградни канализационни отклонения (изграждане) – 9 770 м (9,8 км.) – 977 бр. 3. Пълно възстановяване на съществуващите настилки и тротоари. Трасетата, по които ще бъдат изпълнявани инвестиционните дейности по канализационната мрежа в рамките на проекта са подробно описани в техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
19182693.6 BGN
ІІ.2.2) Опции

Срок за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, но не по-късно от 31.12.2014 г.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие е в размер на 95 000 (деветдесет и пет хиляди) лева.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на община Кнежа. IBAN: BG11IABG74943301620403;BIC: IABGBGSF;Банка: Интернешънъл Асет Банк АД, филиал Кнежа. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Кнежа и, че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) календарни дни след въвеждане в експлоатация на сроежа, предмет на настоящата поръчка; При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договора за изпълнение на настоящата поръчка се предвижда следната схема на плащане: 1. Авансовото плащане към Изпълнителя, в размер на 15 % (петнадесет процента) от стойността на договора без непредвидените разходи се осъществява в 30 (тридесет) дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежи на техническата инфраструктура (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Изпълнителят следва да използва авансовото плащане само за покриване на разходи за оборудване и строителни материали, които са му необходими за изпълнението на договора. Изпълнителят доказва, че е използвал авансовото плащане съгласно предназначението му чрез представяне на копия от фактури, други платежни документи и/или договори. 2.Първото междинно плащане за СМР в размер на 15% (петнадесет процента) от стойността на договора без непредвидените разходи при изработено от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ СМР, чиято стойност се равнява на не по-малко от 30% (тридесет процента) от договорената цена без непредвидените разходи. 3. Второ междинно плащане за СМР в размер на 15 % (петнадесет процента) от стойността на договора без непредвидените разходи при изработено от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ СМР, чиято стойност се равнява на не по-малко от 45% (четиридесет и пет процента) от договорената цена без непредвидените разходи. 4. Трето междинно плащане за СМР в размер на 15% (петнадесет процента) от стойността на договорабез непредвидените разходи при изработено от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ СМР, чиято стойност се равнява на не по-малко от 60% (шестдесет процента) от договорената цена без непредвидените разходи. 5. Четвърто междинно плащане за СМР в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора без непредвидените разходи при изработено от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ СМР, чиято стойност се равнява на не по-малко от 80% (осемдесет процента) от договорената цена без непредвидените разходи Междинните плащания се извършват в срок от 30 (тридесет) дни от одобрението от страна на Възложителя на съответната фактура за междинно плащане. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на Договора; 6. Окончателно плащане, което включва 20 % от стойността на договора без непредвидените разходи и стойността на всички непредвидени разходи отчетени, съгласно документите посочени в чл. 8, ал. 1, т. 3 от проекта на договора. Окончателното плащане се извършва в срок от 30 (тридесет) дни от въвеждане в експлоатация на строежа, предмет на настоящата поръчка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва:1. ПЛИК „1” с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1-6, т. 8 и т. 11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;ПЛИК „1” следва да съдържа:Писмо към Офертата на участника - Образец № 1В него участникът декларира определени обстоятелства и посочва срокът на валидност на офертата ;б.Списък на документите, съдържащи се в офертата на основание чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП,подписан от участника – Образец № 2;в.Административни сведения за участника - Образец № 3;г.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – Образец № 4;д. Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката – Образец № 5;е.Декларация, че участникът приема условията, заложени в проекта на договор – Образец № 6;ж.Регистрационни документи на участника:Документ за регистрация или посочване на ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ако участникът е пререгистриран в Търговския регистър) – копие, заверено с подпис и печат на лицето определено да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България);Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на § 1, т. 16 от ЗОП (за юридическо лице, което не е регистрирано в България);Удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация на участника – юридическо лице, не по-късно от 6 месеца към датата на подаване на офертата (за юридическо лице, което е регистрирано в България) или посочване на ЕИК (ако учасникът е пререгистриран в Търговския регистър);Копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице; з.Документ за закупена документация за участие – копие, заверено „вярно с оригинала”;и.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал ;к.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП – Образец № 7 и Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5 и ал.5, т. 1 от ЗОП - Образец № 7а (не се декларират обстоятелства, които са свързани с възлагане на обществени поръчки с обект по чл. 3, ал. 2 ЗОП). ;л. Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако участникът е регистриран (копие);м.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника - посочени в поле ІІІ.2.2) ;н.Доказателства за техническите възможности - посочени в поле ІІІ.2.3);о.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата ( когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация);п.Декларация за участието на подизпълнители – Образец № 17;р.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Образец № 18;с.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (ако участникът е обединение, което не е юридическо лице), с нотариална заверка на подписите;т.При участници обединения – нотариално заверен документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението;у.Декларация за спазване на етичните клаузи на поръчката – Образец № 19;ф. Декларация от членовете на обединението – Образец № 20;2.ПЛИК „2” с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставят попълнен, подписан и подпечатан Образец 22 „Предложение за изпълнение на поръчката” и Образец 21 Декларация по чл.56, ал.1, т.9 от ЗОП за срок на изпълнение на поръчката;3.ПЛИК „3” с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа предлагана от участника цена – попълва се Образец 23 „Ценово предложение” и Приложенията към Образец 23.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1) Копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три финансови години – 2009 г., 2010 г. и 2011 г. (с изключение на новорегистрирани участници и упражняващи свободна професия), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството (В случай, че участникът е представил ЕИК и балансите и отчетите са публикувани в търговския регистър е достатъчно само да се позове на това обстоятелство) и Декларация-справка за оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката общо за последните три години – 2009 г., 2010 г. и 2011 г. или от датата на учредяване; Забележка: В случай, че по обективни причини (новорегистрирани участници) участникът не може да представи горепосочените справки по отношение на общ оборот от извършени услуги във връзка с предмета на поръчката за последните три години, той следва да демонстрира доказателства за размера на изискуемите обороти от датата на регистрацията си до датата на представянето на офертата; 2)Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка, доказващо че е участникът е коректен клиент и Удостоверение от банка за достъп до кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер не по-малък от 3 000 000 (три милиона) лева. 3) Копие от валидна застрахователна полица/и/, придружено от декларация от участника в свободен текст, че за целия срок на изпълнение на договора ще осигури валидна застрахователна полица, отговаряща на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1)Участниците следва да са реализирали общ оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) не по-малък от 30 000 000 лв. (тридесет милиона лева) без ДДС. Обекти, сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни и канализационни мрежи. 2)За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участникът следва да представи удостоверение от банка за достъп до кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер не по-малък от 3 000 000 (три милиона) лева. 3)Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), отговарящ на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника.. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1)Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на участника (ЦПРС) за изпълнение на строително-монтажни работи за четвърта група строежи от първа категория, допускаща по закон изпълнението на обекти от вида, предмет на тази обществена поръчка или еквивалентен документ ( при участие на чуждестранни лица); 2)Декларация - справка за основните договори със същия или сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на офертите, с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение и възложители, придружени с поне 2 препоръки за добро изпълнение. Към справката се прилагат и копия на разрешения за ползване и/или удостоверения за въвеждане в експлоатация и/или други документи, които доказват успешното изпълнение на договорите; 3) Копие от : a. валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (заверено от участника копие) или еквивалент; b. копие от валиден сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда (заверено от участника копие) или еквивалент; c. копие от валиден сертификат OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството (заверено от участника копие) или еквивалент; 4) Справка за инженерно техническия състав, определен за изпълнението на обществената поръчка, придружена с професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи общия и специфичен опит; 5)Декларация, съдържаща броя на наетия персонал към момента на подаване на офертата за участие; 6)Декларация-списък на техническо оборудване и механизация.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1)Участниците трябва да са вписани в ЦПРС за изпълнение на четвърта група строежи от първа категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за по-висока категория строежи. В случай на участие на чуждестранните лица възложителят ще приеме еквивалентен документ (декларация или удостоверение за наличие на регистрация), издаден от съответния компетентен орган съгласно националния закон на участника. 2)Участниците трябва да имат успешно изпълнени и въведени в експлоатация в рамките на последните 5 г., считано от крайния срок за подаване на офертите, договори за строителство на обекти с предмет, сходен на обекта на поръчката, които да доказват опит в изграждането и/или реконструкция и/или рехабилитация на поне 30 км канализационна мрежа и 15 км водопроводна мрежа 3)Участниците трябва да притежава следните сертификати: По стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството;по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда; по стандарт OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 4)Участникът трябва да със следния инженерен персонал: a.Ръководител на обект: висше образование, квалификация строителен инженер, специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивалентни специалности;опит като Ръководител на поне два обекта, сходни с предмета на поръчката; b.Групов техн. ръководител: висше образование,квалификация строителен инженер със специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивалентна специалност или диплома за строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение; опит в областта на строителство на инвестиционни инфраструктурни проекти за изграждане и/или рехабилитация на В и К мрежи – минимум 5 год. и участие като технически ръководител при изпълнението на не по-малко от два обекта, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка; c.Двама техн. ръководители за отделни групи строителни и монтажни работи: висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивалентна специалност или диплома за строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение; най-малко 5 год. стаж по специалността и да са участвали като технически ръководители при изпълнението на не по-малко от 2 обекта, сходни с този, предмет на настоящата обществена поръчка; d.Инженер – геодезия: висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „Геодезия” или еквивалентна; най-малко 5 год. стаж по специалността и да е участвал като геодезист при изпълнението на не по-малко от 2 обекта, сходни с този, предмет на настоящата обществена поръчка; e.Експерт - контрол на качеството: висше образование с квалификация строителен инженер; най-малко 3 год. стаж на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР; да притежава удостоверение/ сертификат за вътрешен одитор по качество;f.Експерт - координатор по безопасност и здраве- най-малко 3 год. стаж на длъжност Координатор по безопасност и здраве;да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгл. Наредба № 2/2004 на МРРБ. 5)Съгласно т.3 в поле VI.3)Допълнит.инф.от настоящ. обявление При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1.Финансова оценка; тежест: 40
Показател: 2. Техническа оценка; тежест: 60
Показател: 2.1. Срок за отстраняване на дефекти; тежест: 40
Показател: 2.2. Оценка на програмата за изпълнение; тежест: 60
Показател: 2.2.1. Технологична последователност на строителните процеси; тежест: 50
Показател: 2.2.2. Мерки за намаляване на затрудненията за местното население при СМР; тежест: 25
Показател: 2.2.3. Управление на риска; тежест: 25
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.12.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не изисква заплащане на документацията за участие, когато заинтересованите лица приемат същата да им се предостави в електронен формат и те сами да си я разпечатат. Документацията може да се изтегли от Профила на купувача на сайта на Възложителя: http://www.kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html, или се изпращат при заявка до електронна поща на заинтересованото лице. Заинтересовани лица, които пожелаят документацията да им бъде предоставена разпечатана на хартия ведно с електронен носител, заплащат 36,00 лева крайна цена. Сумата за закупуване може да бъде внесена на касата на Община Кнежа или по банков път по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG24IABG74948401620500; ВIC: IABGBGSF; Банка: „Интернешънъл Асет Банк” АД; филиал Кнежа; Код за вид плащане: 447000. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в стая № 101 /Общински център за услуги и информация на граждани/ в сградата на Община Кнежа, намираща се в гр. Кнежа, ул. „Марин Боев № 69. Документация за участие се предоставя след представяне на документ, че същата е заплатена . Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Заинтересованите лица могат да поискат изпращане на разпечатана на хартия ведно с електронен носител документация за участие чрез куриер за тяхна сметка. Искането следва да бъде направено на факс 09132/ 7255, като в него трябва да се съдържат следните данни:име на участника, ЕИК, телефон, факс, и е-адрес, данни за издаване на фактура, административен адрес за изпращане на документацията, копие от документа за внесена сума. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Всеки участник може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното закупуване или получаване. Възложителят е длъжен да отговори в (4) четиридневен срок от датата, на която е постъпило запитването. Възложителят изпраща разясненията до всички участници, които са закупили документация за участие и са посочили адрес за кореспонденция. Разясненията се прилагат и към документацията, която предстои да се купува от други участници. Пълен електронен достъп до разясненията на Възложителя, ще бъде осигурен и на Профила на купувача на Възложителя на адрес http://www.kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13.12.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.12.2012 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на община Кнежа, на адрес 5835 Кнежа, ул. „М. Боев“ № 69

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Настоящата поръчка се осъществява в рамките на инвестиционен проект „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – І етап и изграждане на ПСОВ – гр. Кнежа”, който се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие/Кохезионния фонд.

VI.3) Допълнителна информация

1.На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП са намалени сроковете за изпращане на настоящето обявление за вписване в РОП- със 7 дни, поради публикуване на обявлението по електронен път и с 5 дни, поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на горепосочиня Профил на купувача. 2. Обстоятелството по чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП, които участникът следва да декларира е, че участникът не е лишен от правото да упражнява професия или дейност в областта на строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Възложителят ще отстрани от участие участник, за който са налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т. 2-да упражнява професия или дейност в областта на строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;т. 3; т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП(не се декларират обстоятелства, които са свързани с възлагане на обществени поръчки с обект по чл. 3, ал. 2 ЗОП и същите не водят до отстраняване на участник). 3. В поле III.2.3), дясна част, т. 5) Изискваното минимално ниво: Участникът трябва да притежава специализирано техническо оборудване и механизация (собствено или наето), необходими за изпълнение на поръчката, които минимум: i.Машина за рязане на асфалт и бетон – 1 бр. ii.Багер с обем на кофата 0.25-0.5 м3 – 2 бр. iii.Багер с обем на кофата 1 м3 – 2 бр. iv.Челен товарач (фадрома) до 10 тона – 2 бр. v.Транспортна техника – самосвали 20 тонни – 6 бр. vi.Валяк – Вибрационен – 1 бр. vii.Малка уплътнителна техника – виброплочи – 3 бр. viii.Водоноска – 1 бр. ix.Машини за рязане на асфалт – 2 бр. x.Верижни багери – 2 бр. xi.Валяк (4.8-12т.) – 2 бр. xii.Водни помпи – 2 бр. xiii.Сондажна машина – 1 бр Посоченото минимално ниво се доказва с документа, посочен в поле III.2.3), лява част, т. 5). Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Кнежа, ул. Марин Боев № 69, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7255; 09132 7007

Интернет адрес/и:

URL: kneja.acstre.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ