00672-2012-0006
Технически редакции | ||
31.10.2012 17:03 ч. : | 31/10/2012 16:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.10.2012 17:03 ч. : | 31/10/2012 16:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.11.2012 11:17 ч. : | техническа редакция | |
затвори |
Технически редакции | ||
01.11.2012 11:17 ч. : | техническа редакция | |
затвори |
Технически редакции | ||
01.11.2012 11:17 ч. : | техническа редакция | |
затвори |
BG-Кнежа: Изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Община Кнежа, ул. Марин Боев 69, За: инж. Николай Дамяновски, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7007
Място/места за контакт: Община КнежаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: kneja.acstre.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Изпълнение на строително-монтажни работи за доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежата на гр. Кнежа- първи етап”.
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е „Изпълнение на строително-монтажни работи за доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежата на гр. Кнежа- първи етап”. В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършено строителство на отделните компоненти от ВиК мрежата на инвестиционен обект „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – І етап и изграждане на ПСОВ – гр. Кнежа” , включително: (1) Реконструкция и рехабилитация на водопровдната мрежа на гр. Кнежа – първи етап, включително: •Главни водопроводни клонове (удължаване) – 2 430 м (2.43 км), в т.ч.: oГлавен водопроводен клон 1 – 494 м. oГлавен водопроводен клон 2 – 173 м.; oГлавен водопроводен клон 3 – 904 м.; oГлавен водопроводен клон 4 – 859 м.; •Второстепена водопроводна мрежа – 8 382 м; •Сградни водопроводни отклонения (рехабилитация) – 6 800 м (6,8 км) - 675 броя. (2) Доизграждане на канализационната мрежа на гр. Кнежа – първи етап, включително: •Главни канализационни колектори (новоизградени) – 9 764 м (9.8 км), в т.ч.: oГлавен колектор I – 2814 м. oГлавен колектор II – 2365 м.; oГлавен колектор IV – 2275 м.; oГлавен колектор V – 1691 м.; oДовеждащ колектор до ПСОВ – 619 м. •Второстепенна канализационна мрежа (изграждане) - Всички колектори от I-ва отводнителна зона – дължина 10 755 м (10,8 км); •Сградни канализационни отклонения (изграждане) – 9 770 м (9,8 км.) – 977 бр. (3) Пълно възстановяване на съществуващите настилки и тротоари. С оглед на горепосоченото, изпълнителят на настоящата обществена поръчка ще осъществява функциите на строител по реда на чл. 163 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), който ще извършва всички необходими строително-монтажни работи за доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – град Кнежа.
45332200, 45332300
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1.В рамките на настоящата обществена поръчка се планират следните дейности по стоителство на водопроводната мрежа на град Кнежа: •Главни водопроводни клонове (удължаване) – 2 430 м (2.43 км); •Второстепена водопроводна мрежа – 8 382 м; •Сградни водопроводни отклонения (рехабилитация) – 6 800 м (6,8 км) - 675 броя. Трасетата, по които ще бъдат изпълнявани инвестиционните дейности по водопроводната мрежа в рамките на проекта са подробно описани в техническата спецификация. 2.В рамките на настоящата обществена поръчка се предвиждат следните дейности свързани със строителството на канализационната мрежа на град Кнежа: •Главни канализационни колектори (новоизградени) – 9 764 м (9.8 км); •Второстепенна канализационна мрежа (изграждане) - Всички колектори от I-ва отводнителна зона – дължина 10 755 м (10,8 км); •Сградни канализационни отклонения (изграждане) – 9 770 м (9,8 км.) – 977 бр. 3. Пълно възстановяване на съществуващите настилки и тротоари. Трасетата, по които ще бъдат изпълнявани инвестиционните дейности по канализационната мрежа в рамките на проекта са подробно описани в техническата спецификация.
Срок за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, но не по-късно от 31.12.2014 г.
24
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранцията за участие е в размер на 95 000 (деветдесет и пет хиляди) лева.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на община Кнежа. IBAN: BG11IABG74943301620403;BIC: IABGBGSF;Банка: Интернешънъл Асет Банк АД, филиал Кнежа. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Кнежа и, че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) календарни дни след въвеждане в експлоатация на сроежа, предмет на настоящата поръчка; При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Съгласно проекта на договора за изпълнение на настоящата поръчка се предвижда следната схема на плащане: 1. Авансовото плащане към Изпълнителя, в размер на 15 % (петнадесет процента) от стойността на договора без непредвидените разходи се осъществява в 30 (тридесет) дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежи на техническата инфраструктура (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Изпълнителят следва да използва авансовото плащане само за покриване на разходи за оборудване и строителни материали, които са му необходими за изпълнението на договора. Изпълнителят доказва, че е използвал авансовото плащане съгласно предназначението му чрез представяне на копия от фактури, други платежни документи и/или договори. 2.Първото междинно плащане за СМР в размер на 15% (петнадесет процента) от стойността на договора без непредвидените разходи при изработено от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ СМР, чиято стойност се равнява на не по-малко от 30% (тридесет процента) от договорената цена без непредвидените разходи. 3. Второ междинно плащане за СМР в размер на 15 % (петнадесет процента) от стойността на договора без непредвидените разходи при изработено от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ СМР, чиято стойност се равнява на не по-малко от 45% (четиридесет и пет процента) от договорената цена без непредвидените разходи. 4. Трето междинно плащане за СМР в размер на 15% (петнадесет процента) от стойността на договорабез непредвидените разходи при изработено от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ СМР, чиято стойност се равнява на не по-малко от 60% (шестдесет процента) от договорената цена без непредвидените разходи. 5. Четвърто междинно плащане за СМР в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора без непредвидените разходи при изработено от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ СМР, чиято стойност се равнява на не по-малко от 80% (осемдесет процента) от договорената цена без непредвидените разходи Междинните плащания се извършват в срок от 30 (тридесет) дни от одобрението от страна на Възложителя на съответната фактура за междинно плащане. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на Договора; 6. Окончателно плащане, което включва 20 % от стойността на договора без непредвидените разходи и стойността на всички непредвидени разходи отчетени, съгласно документите посочени в чл. 8, ал. 1, т. 3 от проекта на договора. Окончателното плащане се извършва в срок от 30 (тридесет) дни от въвеждане в експлоатация на строежа, предмет на настоящата поръчка.
В случай, че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Възложителят не изисква заплащане на документацията за участие, когато заинтересованите лица приемат същата да им се предостави в електронен формат и те сами да си я разпечатат. Документацията може да се изтегли от Профила на купувача на сайта на Възложителя: http://www.kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html, или се изпращат при заявка до електронна поща на заинтересованото лице. Заинтересовани лица, които пожелаят документацията да им бъде предоставена разпечатана на хартия ведно с електронен носител, заплащат 36,00 лева крайна цена. Сумата за закупуване може да бъде внесена на касата на Община Кнежа или по банков път по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG24IABG74948401620500; ВIC: IABGBGSF; Банка: „Интернешънъл Асет Банк” АД; филиал Кнежа; Код за вид плащане: 447000. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в стая № 101 /Общински център за услуги и информация на граждани/ в сградата на Община Кнежа, намираща се в гр. Кнежа, ул. „Марин Боев № 69. Документация за участие се предоставя след представяне на документ, че същата е заплатена . Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Заинтересованите лица могат да поискат изпращане на разпечатана на хартия ведно с електронен носител документация за участие чрез куриер за тяхна сметка. Искането следва да бъде направено на факс 09132/ 7255, като в него трябва да се съдържат следните данни:име на участника, ЕИК, телефон, факс, и е-адрес, данни за издаване на фактура, административен адрес за изпращане на документацията, копие от документа за внесена сума. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Всеки участник може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното закупуване или получаване. Възложителят е длъжен да отговори в (4) четиридневен срок от датата, на която е постъпило запитването. Възложителят изпраща разясненията до всички участници, които са закупили документация за участие и са посочили адрес за кореспонденция. Разясненията се прилагат и към документацията, която предстои да се купува от други участници. Пълен електронен достъп до разясненията на Възложителя, ще бъде осигурен и на Профила на купувача на Възложителя на адрес http://www.kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html.
Български
180
Сградата на община Кнежа, на адрес 5835 Кнежа, ул. „М. Боев“ № 69
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата поръчка се осъществява в рамките на инвестиционен проект „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – І етап и изграждане на ПСОВ – гр. Кнежа”, който се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие/Кохезионния фонд.
1.На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП са намалени сроковете за изпращане на настоящето обявление за вписване в РОП- със 7 дни, поради публикуване на обявлението по електронен път и с 5 дни, поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на горепосочиня Профил на купувача. 2. Обстоятелството по чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП, които участникът следва да декларира е, че участникът не е лишен от правото да упражнява професия или дейност в областта на строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Възложителят ще отстрани от участие участник, за който са налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т. 2-да упражнява професия или дейност в областта на строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;т. 3; т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП(не се декларират обстоятелства, които са свързани с възлагане на обществени поръчки с обект по чл. 3, ал. 2 ЗОП и същите не водят до отстраняване на участник). 3. В поле III.2.3), дясна част, т. 5) Изискваното минимално ниво: Участникът трябва да притежава специализирано техническо оборудване и механизация (собствено или наето), необходими за изпълнение на поръчката, които минимум: i.Машина за рязане на асфалт и бетон – 1 бр. ii.Багер с обем на кофата 0.25-0.5 м3 – 2 бр. iii.Багер с обем на кофата 1 м3 – 2 бр. iv.Челен товарач (фадрома) до 10 тона – 2 бр. v.Транспортна техника – самосвали 20 тонни – 6 бр. vi.Валяк – Вибрационен – 1 бр. vii.Малка уплътнителна техника – виброплочи – 3 бр. viii.Водоноска – 1 бр. ix.Машини за рязане на асфалт – 2 бр. x.Верижни багери – 2 бр. xi.Валяк (4.8-12т.) – 2 бр. xii.Водни помпи – 2 бр. xiii.Сондажна машина – 1 бр Посоченото минимално ниво се доказва с документа, посочен в поле III.2.3), лява част, т. 5). Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
Община Кнежа, ул. Марин Боев № 69, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7255; 09132 7007
Интернет адрес/и:
URL: kneja.acstre.com.
31.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ