Версия за печат

02337-2012-0001

BG-с.Ветрино: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СОУ "Христо Ботев", ул. "Теменуга" №1, За: Мария Георгиева, Р България 9220, с.Ветрино, Тел.: 05161 2140, E-mail: edu_vetrino@b-trust.org, Факс: 05161 9314

Място/места за контакт: с.Ветрино, ул."Теменуга" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: souvetrino.org.

Адрес на профила на купувача: souvetrino.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Приготвяне и доставяне на храна за ученици на СОУ „Христо Ботев”, с. Ветрино”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: СОУ "Христо Ботев", с.Ветрино
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Приготвяне и доставяне на храна за ученици на СОУ„Христо Ботев”, с.Ветрино по предварително зададено меню, с период 10 работни хранодни и разделено на три времеви периода както следва – есен от 01.09. до 30.10, зима от 01.11 до 31.03. и пролет от 01.04 до 30.06. за съответната година, при непрекъснато изхранване на 195 ученика.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55300000

Описание:

Услуги на ресторанти, столове и заведения за приготвяне и доставяне на храна

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
173671 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок на отложено плащане в календарни дни ; тежест: 30
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 496497 от 22.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 37 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за приготвяне и доставяне на храна за ученици на СОУ„Христо Ботев”, с. Ветрино, по проект “Подобряване качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес”, съфинансиран от ЕСФ по ОП ”Развитие на човешките ресурси”.
V.1) Дата на сключване договора
26.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ХЕПИ ЛЕЙДИ” ЕООД, ЕИК 103279225, обл.Варна, община Варна, район Приморски, жк „Левски”, ул. „Роза”№25, РБългария 9010, Варна, Тел.: 052 301421, E-mail: lady@happy.bg, Факс: 052 301421

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 173671 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

По проект “Подобряване качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес”, съфинансиран от ЕСФ по ОП ”Развитие на човешките ресурси”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор