Версия за печат

00253-2012-0005

BG-Роман: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Роман, бул. Христо Ботев 136, За: Мариета Ивайлова, България 3130, Роман, Тел.: 09123 2064, E-mail: romanoa@abv.bg, Факс: 09123 2349

Място/места за контакт: Мариета Ивайлова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Консултантски услуги, свързани с управление на проекта и отчитане на дейностите по проект „Реконструкция на уличната водопроводна мрежа с.Кунино – Община Роман” ФИНАНСИРАН ПО МЯРКА 321 „ОСНОВНИ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО И ИКОНОМИКАТА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007-2013 Г. (ПРСР), ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР)

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: с. Кунино , община. Роман
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Консултантски услуги, свързани с управление на проекта и отчитане на дейностите по проект „Реконструкция на уличната водопроводна мрежа с.Кунино – Община Роман” ФИНАНСИРАН ПО МЯРКА 321 „ОСНОВНИ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО И ИКОНОМИКАТА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007-2013 Г. (ПРСР), ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР) • Предоставяне на експертна помощ относно съставяните в рамките на изпълнението на проекта документи; • Изпълнителят трябва да подпомага Възложителя при подготовката на документите за плащане, съобразно договореното с ДФ”Земеделие”; • Изпълнителят трябва да консултира Възложителя относно комплектоване на заявките за плащане с изискуемите документи; • Изпълнителят трябва да консултира Възложителя относно изпълнение на допълнителни указания от ДФ”Земеделие”; • Изпълнителят трябва да представя на Възложителя - встъпителен доклад, месечни междинни доклади за изпълнението на проекта и окончателен доклад за изпълнението на договора; • Контрол по спазване на календарния график за изпълнение на проекта – изготвяне на вътрешни правила за изпълнение, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта; • Дейности за отчитане на проекта – изготвяне на документите необходими за отчитане на проекта пред ДФ”Земеделие”; • Други дейности, необходими при изпълнение на проекта и възникнали по време на изпълнението. • От участникът се изисква да извърши, във връзка с качественото и ефективно управление на проектите, с които да доведе до успешното им реализиране, а именно: 1. Подготовка и окомплектоване на документи (фактури, актуализирани графици и бюджети, доклади и други) и заявки за междинни и окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ към Разплащателната агенция /РА/. • Осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтерасовани страни, в рамките на проекта, а именно: Между Възложителя и Разплащателна агенция . • Подготовка и представяне в отговор на въпроси и питания от РА, по време на изпълнение на проекта; • Между Възложителя и изпълнителите на СМР и строителен надзор; • Между Възложителя и изпълнителите на дейности по проекта • . Оказване на всякакво друго съдействие и подкрепа на Възложителя при реализацията на проекта до неговото успещно завършване, както и документиране на всички извършени дейности от консултанта / писменни доклади /.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
19500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 488677 от 28.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Консултантски услуги, свързани с управление на проекта и отчитане на дейностите по проект „Реконструкция на уличната водопроводна мрежа с.Кунино – Община Роман” ФИНАНСИРАН ПО МЯРКА 321 „ОСНОВНИ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО И ИКОНОМИКАТА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007-2013 Г. (ПРСР), ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ
V.1) Дата на сключване договора
29.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум "Управление Кунино 2012", жк Надежда бл.173 вх. Д офис 21, България 1000, София, Тел.: 02 9426787, Факс: 02 9426788

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

МЯРКА 321 „ОСНОВНИ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО И ИКОНОМИКАТА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007-2013 Г. (ПРСР), ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР) Договор № 06/321/01033

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор