Версия за печат

00530-2012-0062

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Емил Диков - началник сектор УИ, дирекция ИСМБП, България 1000, София, Тел.: 02 98593068, E-mail: e.dikov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Информационни системи и моделиране на бизнес процеси", гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддръжка на активна директория, пощенски сървър и локалните ИТ инфраструктури на НАП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Централно управление на Националната агенция за приходите, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52 и във всички структури на НАП - териториални дирекции (ТД), офиси, ИРМ, посочени в Приложение № 1А към Пълното описание на предмета на поръчката - неразделна част от документацията за участие.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнителят следва да осигурява поддръжка на изградената в НАП единна активна директория, система за електронна поща, операционни среди, и локалните ИТ инфраструктури в ЦУ на НАП и териториалните подразделения за период от 24 (двадесет и четири) месеца, като изпълнява минимално следните дейности: 1. Осигуряване поддръжка на единната активна директория (АД) в НАП; 2. Осигуряване поддръжка на системата за управление на електронната поща в НАП; 3. Осигуряване поддръжка на уеб-базираната система за управление на Активната директория; 4. Осигуряване поддръжка на комуникационната инфраструктура на НАП; 5. Извършване на дейности по поддръжка на платформата за сървърна виртуализация, базирана на Citrix XenServer; 6. Извършване на дейности по поддръжка на сървърни платформи, базирани на Linux. Подробно описание на дейностите, включени в предмета на поръчката, както и изискванията към изпълнението са дадени в Пълно описание на предмета на поръчката - неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
219192 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 070265 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 126 - 209342 от 04.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 139 / Обособена позиция №: / Заглавие:Поддръжка на активна директория, пощенски сървър и локалните ИТ инфраструктури на НАП
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ПАРАФЛОУ КОМУНИКЕЙШЪНС” ООД, ЕИК 831913775, бул. „Никола Габровски” №79, България 1700, София, Тел.: 02 9604200

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 300000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 219192 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

Интернет адрес/и:

URL: http://scc.spnet.net.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ