Версия за печат

01481-2012-0001

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Институт по електрохимия и енергийни системи "Акад. Евгени Будевски" при Българска академия на науките (ИЕЕС), ул. „Акад. Георги Бончев“, Научен комплекс 1 на БАН, бл. 10, За: Георги Шейтанов - асистент, Република България 1113, София, Тел.: 02 8731552, E-mail: gsheytanov@abv.bg, Факс: 02 8731552

Място/места за контакт: Георги Шейтанов - асистент

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bas.bg/cleps/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: наука, научно-изследователска дейностДруго (моля пояснете): наука, научно-изследователска дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и гаранционно поддържане на специализирана научна апаратура - 2 броя Тестери 300A/20V - за изпитвания на живот при циклиране на оловни клетки със силни токове, заедно с необходимия софтуер и обучение за работа със софтуера.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: България, гр. София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка и въвеждане в експлоатация на 2 броя Тестери 300A/20V заедно с необходимия софтуер и осигуряване на обучение за работа със софтуера. Тестерите с такива технически характеристики са необходими при извършване на научно-изследователска работа за разработване на нови оловни батерии, които се използват в хибридни електромобили, както и за усъвършенстване на технологиите за производство на оловни батерии. Тестерите, предмет на поръчката ще се използуват за изпитвания на живот, циклиране със силни токове и определяне на характеристики на оловни батерии по различни световни стандарти и изследователски научни програми. Тъй като изпитванията на такъв вид батерии са продължителни и непрекъснати, натоварването на тестерите ще бъде по 24 часа на ден, 7 дни в седмицата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38970000

Описание:

Изследователски, изпитвателен и научнотехнически симулатор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
37630 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 489460 от 04.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ......................... / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на следното оборудване: 2 броя Тестери 300A/20V заедно с необходимия софтуер и осигуряване на обучение за работа със софтуера
V.1) Дата на сключване договора
25.10.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Пи Ем Си” ООД, ЕИК: 119596152, ул. „Добри Чинтулов” № 9, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 624791, E-mail: pmc@mbox.contact.bg, Факс: 044 624859

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 40000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 37630 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Подаване на жалби: съгласно чл. 120 и следващите от Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки /ЗОП/. Сроковете за подаване на жалби са посочени по-долу. 1. На обжалване по реда на Глава единадесета от Закона за обществените поръчки подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка; 2. На обжалване по реда на Глава единадесета от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по т. 1; 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки. 4. Срокът за обжалване на решението по т. 3.1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 4.1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 4.2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 4.3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 5. Жалбата по т. 2 се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор