Версия за печат

03752-2012-0001

BG-с. Попинци, общ. Панагюрище, обл.Пазарджик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОУ" Отец Паисий" с. Попинци, ул. Александър Стамболийски № 1, За: Ненка Андонова Загорска, България 4528, с. Попинци, общ. Панагюрище, обл.Пазарджик, Тел.: 087 8792334, E-mail: ou_popinci@abv.bg

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование
Друг: Основно училищеДруго (моля пояснете): Основно училище

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на периодична доставка храна за обяд на учениците на целодневна организация на обучение в ОУ "ОТЕЦ ПАИСИЙ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: с.Попинци
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на периодична доставка на храна за обед на учениците на целодневна организация на обучение в ОУ “Отец Пайсии”. Храната, предмет на доставката, трябва да се приготвя и доставя по предварителна заявка на Възложителя за следващия храноден по брой порции и диети.Изпълнителят в съответствие с представената от него комплексна оферта се задължава да приготвя храна за обед за учениците на целодневна организация на обучение в ОУ „Отец Паисий“, при цена на храноден 1.74 лв. без ДДС /един лев и седемдесет и четири ст. /, или 2,09 лв. с ДДС Възложителят може да променя обема на обществената поръчка според броя на учениците, промяната в структурата и подчинението на обслужваните обекти.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55511000, 55521200

Описание:

Услуги на столове и бюфети, предлагащи обслужване на ограничен кръг клиенти, свързани предимно професионално
Услуги, свързани с доставка на храна

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
65100 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 65000, Най-висока оферта: 65100 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: разлика между предложена цена на храноден и стойност на вложените хранителни продукти; тежест: 70
Показател: брой дни на предлагани месни ястия през седмицата; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 499179 от 12.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Извършване на периодични доставки на храна за обед на учениците от целодневна ограгизащия на обучение в ОУ"Отец Пайсии"с.Попинци
V.1) Дата на сключване договора
24.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОНСОРЦИУМ КОРЕКТ КЕТЪРИНГ ДЗЗД, ул."Хъшовска"№ 7, България 4000, гр. Пловдив, Тел.: 032 575327, E-mail: expressno@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 65100 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 65100 BGN без ДДС
В Брой месеци 25
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG051PO001-3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес“ по ОП "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор