Версия за печат

03919-2012-0001

BG-Средец: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СОУ "СВ.СВ.КИРИЛ И МЕТОДИЙ", ул."Васил Коларов" № 168, За: Марияна Джермова, България 8300, Средец, Тел.: 0889 184495, E-mail: advmd@abv.bg

Място/места за контакт: Марияна Джермова

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.sredets.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ЗАКУСКИ И ГОТОВА ХРАНА – ОБЯД ЗА НУЖДИТЕ НА УЧЕНИЦИТЕ ПРИ СОУ „СВ.СВ.КИРИЛ И МЕТОДИЙ” ГР. СРЕДЕЦ”, включваща следните обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ГОТОВА ХРАНА ЗА ОБЯД НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ 1-ви ДО 8- ми КЛАС ВКЛЮЧИТЕЛНО ПРИ СОУ „СВ.СВ.КИРИЛ И МЕТОДИЙ” ГР. СРЕДЕЦ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ЗАКУСКИ ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОТ 1-ви ДО 4-ти КЛАС ВКЛЮЧИТЕЛНО ПРИ СОУ „СВ.СВ.КИРИЛ И МЕТОДИЙ” ГР. СРЕДЕЦ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Средец, обл. Бургас, ул."Васил Коларов" 168, СОУ "Св. Св. Кирил и Методий"
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Приготвяне и ежедневна доставка на храна за обяд и закуски по одобрени от диетолог и утвърдени от възложителя менюта, съобразени с действащото законодателство и специфични изисквания за приготвяне на храна за ученици и по-специално с предвидените рецепти в сборника рецепти за ученическо столово хранене, издателство Техника, 2012 г., одобрен с писмо № 74-01-73/28.06.2012 г. Храната се доставя ежедневно по заявка на възложителя в посочените в договора часове и помещение на училището. Доставяната храна следва да отговаря на изискванията на Наредба № 37/21.07. 2009 на Министерство на здравеопазването за здравословното хранене на учениците, Наредба № 9/16.09.2011 г. на Министерство на земеделието и храните за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, Наредба № 23/19.07.2005 г. за физиологичните норми за хранене на населението на Министерство на здравеопазването; Наредба № 5 за хигиената на храните от 25.05.2006 на Министерство на земеделието и храните. Вложените продукти да отговарят на изискванията, установени в Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове, при спазване на добрата производствена и хигиенна практика, като продуктите от животински произход трябва да са снабдени със сертификат за качество от РИОКОЗ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на доставките на храна за обяд и закуски за учениците на СОУ „Св.Св. Кирил и Методий” гр. Средец е в зависимост от нуждите на възложителя за периода на изпълнение на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
88008 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: Гаранцията за участие в процедурата по обособена позиция № 1 е в размер на 400.00 лв. /четиристотин/ лева, за участие в процедурата по обособена позиция № 2 в размер на 400.00 /четиристотин/лева. При сключване на договор за възлагане на обществената поръчка, изпълнителят представя гаранция за добро изпълнение в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора без ДДС. Участниците внасят изискуемите гаранции по един от следните начини: 1.парична сума – внася се в касата на Възложителя или по следната негова банкова сметка: IBAN:BG53BPBI79373347649603 BIC: BPBIBGSF, БАНКА: ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" АД Когато гаранцията се внася по банкова сметка в основанието й се записва: за участие в открита процедура по ЗОП, за доставка на храна за учениците на СОУ „Св.Св. Кирил и Методий” гр. Средец. 2. банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на СОУ „Св.Св. Кирил и Методий” гр. Средец със срок на валидност не по-малко от тридесет дни от: изтичане срока на валидност на офертата /относно гаранция за участие в процедурата/ изтичане срока на договора /относно гаранция за добро изпълнение на поръчката/ Участникът сам избира формата за представяне на изискуемите гаранции.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват по банкова сметка на изпълнителя след представяне на фактура и приложени към нея приемо-предавателни протокли за извършените доставки.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, при сключване на договор за възлагане на обществената поръчка представя доказателства за регистрация по булстат на обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа три отделни непрозрачни запечатани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, който съдържа: копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност. При участник обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му – договор с нотариална заверка на подписите на участницие в обединението /физически лица/ или техните законни представители, в случаите на участник в обединението юридическо лице; документ за гаранция за участие в процедурата по обществена поръчка; доказателства за икономическо и финансово състояние - документи посочени в документацията; доказателства за техническите възможности и/или квалификация – документите са посочени в документацията; декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП /образец - приложение № 4 от документацията/; декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители (в офертата или на отделна бланка) и документите, свързани с тяхното участие; декларация от участника, че приема условията в проекта на договор; Опис (списък) на документите по чл. 56, ал.1, т.14 от ЗОП, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”. Този плик съдържа документите за изпълнение на поръчката, а именно: Техническо предложене за изпълнение на поръчката, включващо описание на предлаганите от участника обедни ястия за доставка, представено в съответствие с Приложение № 3 към настоящата документация, като в него задължително следва да са указани съставките и грамажа на съответните ястия. Плик № 3 с надпис “Предлагана цена” следва да съдържа попълнено съгласно Приложение № 2 Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Финансови отчети съгласно изискванията на Закона за счетоводството за 2009, 2010 и 2011 г. 2. Справка – декларация за общия оборот на участника за 2009, 2010 и 2011 г. и специфичния оборот, който се отнася до предмета на поръчката, т.е. оборота от дейност, сходна с предмета на настоящата обществена поръчка съгласно Приложение № 5 към документацията. Когато участникът е обединение, всеки един от участниците в обединението представя съответните изходящи от него документи, като показаните данни се приемат като доказателство за икономическото и финансово състояние на обединението като цяло.
Минимални изисквания: Участникът през последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, да е реализирал оборот относим към предмета на поръчката, не по-малък от 50 000.00 лв. /петдесет хиляди/ лева за всяка от обособените позиции. Когато участникът е обединение, изпълнението на изискването за икономически и финансови възможности се доказва общо за обединението, като всеки от участниците в обединението представя съответните изходящи от него документи, като сборът от показателите на всеки участник в обединението формира общия оборот и оборота от дейност на обединението, сходна с предмета на настоящата обществена поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности за изпълнение на поръчката всеки от участниците представя: 1.Документ за собственост или договор за наем на помещението, в което ще бъде приготвяна храната за учениците и Удостоверение от РОИКОЗ или БАБХ за регистрация на хранителен обект по чл. 12 от Закона за храните. 2.Документ за собственост или договор за наем за МПС, чрез което ще се извършва доставката на приготвяната храна, и регистрация от РЗИ по реда на 3, ал.3 от Наредба № 9 за условията и реда за създаване на публичен регистър на обектите с обществено предназначение или от БАБХ по реда на чл. 246, ал. 4 от Закона за ветеринаромедицинската дейност и чл. 6 от Регламент (ЕО) № 852/2004. 3.Списък на екипа, отговорен за изпълнение на обществената поръчка, придружен от трудови и/или граждански договори или други документи, удостоверяващи ангажираността на посочения екип за изпълнение на настоящата обществената поръчка, придружени с дипломи за завършено образование и/или други документи, удостоверяващи квалификацията на членовете на екипа. 4. Списък на договорите, сключени и изпълнени успешно с предмет приготвяне и доставка на храна за училища или приготвяне на място на храна за училища (столово хранене), придружен с копие от съответните договори и референции за добро изпълнение. 5.Документ, доказващ ангажираността на диетолог при изпълнието на договора за доставка на храна по настоящата процедура както и диплома за завършено образование със специалност „диетолог”. Този документ може да представлява декларация за ангажираност с изпълнение на поръчката от страна на диетолога, писмо за намерения, граждански договор с участника или всякакъв друг документ, от който е видно, че диетологът е запознат с факта, че участникът участва в конкретната процедура и е съгласен да му съдейства при изготвяне на менютата в хода на изпълнение на договора.
Минимални изисквания: Участникът да притежава минимум: 1. една собствена или наета база, регистрана като обект за производство и търговия с храни съгласно чл. 12 на Закона за храните; 2. едно собствено или наето транспортно средство, регистрирано в РЗИ или БАБХ. 3.да разполага с нает на трудов или граждански договор персонал за изпълнение на обществената поръчка, съставен от минимум две лица, едното от които готвач, а другото шофьор. 4. да има на разположение диетолог за изготвяне или съгласуване на предлаганите менюта с изискванията за ученическото хранене. 5. да е изпълнил успешно минимум 1 договор с предмет приготвяне и доставка на храна за училища или приготвяне на място на храна за училища през последните три години.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.12.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.12.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.12.2012 г.  Час: 13:00
Място

Гр.Средец, обл. Бургас, ул.Васил Коларов" 168, сградата на СОУ "Св.Св.Кирил и Методий" стая № 10

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", проект "Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Приготвяне и доставка на готова храна за обяд на учениците от първи до осми клас включително , при СОУ "Св.Св. Кирил и Методий" гр. Средец
1) Кратко описание

Приготвяне и доставка на готова храна - обед /супа, основно ястие, десерт/ по заявка на възложителя. Доставките се извършват ежедневно в посочените в договора часове и помещение в училището.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

В зависимост от броя на учениците, които през периода на договора ще се включат в обедното хранене.

Прогнозна стойност, без ДДС
40906 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Приготвяне и доставка на закуски за учениците от първи до четвърти клас включително при СОУ "Св. Св. Кирил и Методий" гр. Средец
1) Кратко описание

Приготвяне и доставка на закуски за учениците от първи до четвърти клас на СОУ "Св. Св. Кирил и Методий" гр. Средец. Доставките се извършват ежедневно, по заявка на възложителя, в посочените в договора часове и помещение в училището.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Броят на заявените закуски е в зависимост от броя на включените ученици в храненето за периода на изпълнение на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
47102 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2014 г.